"Clipje van haar hit", weer een one-hit wonder dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:22 schreef DrDentz het volgende:
In het clipje van haar hit zit ze een beetje alto-achtig gitaar te spelen in een bus.
Tjeeee, die is veranderdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Mja, alle zangeressen die meer dan 1 hit gescoord hebben zijn hier inmiddels al voorbij gekomen.
Het was:
Nog een hint dan, op de meeste foto's heeft ze heel kort haar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Geen idee. Dacht misschien eentje van de Carter Family, maar die hadden recentelijk geen hitjes.
Wacht... Wacht... Emilana... Torrin?quote:
Ik reken het goed, Emiliana Torriniquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:51 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Wacht... Wacht... Emilana... Torrin?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:51 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik reken het goed, Emiliana Torrini
Shes 17quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:58 schreef Sosha het volgende:
Ik ken haar niet, erg mooie vrouw trouwens!!!
quote:
Dat zou kunnen want ze heeft net weer een nieuwen nummer uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Hey, die haan was bij 'De Wereld Draait Door'.
Was volgens mij "het nieuwe nr van Rihanna", maar dat terzijdequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Er was toen verwarring, haar nummer was op YouTube gezet als 'het nieuwe nummer van Lady Gaga'. Daardoor werd ze bekend. Hoe ze heet zal ik niet weten.
Eva Simons jonguhquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |