Billie Piper is geiler hoor dan dit 11 jarig lijkende meisje van wie ik de naam wel weet maar niet mag zeggenquote:
Naam niet mag zeggen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:21 schreef Franneh het volgende:
[..]
Billie Piper is geiler hoor dan dit 11 jarig lijkende meisje van wie ik de naam wel weet maar niet mag zeggen
Een heel bekende song van haar is een song welke veel gekopieerd is: "You've got a friend".quote:
Of beide?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Moet er een geil sletje komen of iemand met andere kwaliteiten?
Ja er moet hier meer gepost worden, toch, ipv gewauwel over sletjes? Foto's bedoel ik dus.quote:
Ja als dat gebeurd is het leuk en anders maken we het gewoon wat gezeligerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja er moet hier meer gepost worden, toch, ipv gewauwel over sletjes? Foto's bedoel ik dus.
Oke, wie is ditquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:44 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja als dat gebeurd is het leuk en anders maken we het gewoon wat gezeligerIn ieder geval is Drdentz nu
OMG, ik weet het nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze stond in het voorprogramma van Michael Jackson
Nee, dit is niet Natalie Imbruglia... maar wie het wel is weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nathalie en dan nog wat.....Imbrugia?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef Sosha het volgende:
Kom op kom op, nieuw plaatje nieuw plaatje
"Clipje van haar hit", weer een one-hit wonder dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:22 schreef DrDentz het volgende:
In het clipje van haar hit zit ze een beetje alto-achtig gitaar te spelen in een bus.
Tjeeee, die is veranderdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:31 schreef DrDentz het volgende:
Mja, alle zangeressen die meer dan 1 hit gescoord hebben zijn hier inmiddels al voorbij gekomen.
Het was:
Nog een hint dan, op de meeste foto's heeft ze heel kort haar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Geen idee. Dacht misschien eentje van de Carter Family, maar die hadden recentelijk geen hitjes.
Wacht... Wacht... Emilana... Torrin?quote:
Ik reken het goed, Emiliana Torriniquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:51 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Wacht... Wacht... Emilana... Torrin?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:51 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik reken het goed, Emiliana Torrini
Shes 17quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:58 schreef Sosha het volgende:
Ik ken haar niet, erg mooie vrouw trouwens!!!
quote:
Dat zou kunnen want ze heeft net weer een nieuwen nummer uit.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Hey, die haan was bij 'De Wereld Draait Door'.
Was volgens mij "het nieuwe nr van Rihanna", maar dat terzijdequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Er was toen verwarring, haar nummer was op YouTube gezet als 'het nieuwe nummer van Lady Gaga'. Daardoor werd ze bekend. Hoe ze heet zal ik niet weten.
Eva Simons jonguhquote:
Doe datquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Eens even kijken in mijn waanzinnige platenkast.
Geeeeen idee....quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:02 schreef DrDentz het volgende:
Jongens ken jullie klassieken. Koningin van de blues.
Nelly Furtadoquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand pic van een (geile) zangeres?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |