Chocoladesaus?quote:
Beter lezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
nog steeds geen antwoord op mn vraag gehad
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Kijk eens bovenaan in je scherm en vraag je af waarvan fobo de afkorting is.
Chocofondue.quote:
okquote:
Maar de banaanvraag is gewoon tof. Net als bommelding.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:03 schreef douche-eendje het volgende:
En ik maar denken dat mijn banaanvraag al erg was op de schaal van n00b...
Chocotepelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Erwin mot op zoek naar het fototoestel. De noob.
[..]
Chocofondue.
Daarom is 'ie gewoon tofquote:
quote:
Een vraag gesteld door een banaan natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:07 schreef Ayca het volgende:
Wat is een banaan-vraag eigenlijk? Een vraag over een banaan of een bananige vraag?
Maar bananen praten heul niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een vraag gesteld door een banaan natuurlijk
Ah, voedsel.
Wat een faalhaasquote:
Ah, lekker speklapje danquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Ayca het volgende:
Nog 3 uurtjes en dan mag ik weer eten.
Maakt niet uit, zolang de vraag maar geel en krom is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:07 schreef Ayca het volgende:
Wat is een banaan-vraag eigenlijk? Een vraag over een banaan of een bananige vraag?
het zalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat een faalhaas. Dit is trouwens overduidelijk geen BHFH-topic
.
Hier moet ik even over nadenken..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang de vraag maar geel en krom is.
Lekker biertje erbij! Jammiequote:
gadverdamme bierquote:
Fobo = fotoboekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
nog steeds geen antwoord op mn vraag gehad
Ja, ook zo lekker tegenstrijdig, alcohol voor moslimsquote:
Maar wel gewoon vasten hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:24 schreef Ayca het volgende:
Ken meer moslims die drinken dan niet drinken volgens mij.![]()
Het is ook niet de bedoeling dat jij dat opeetquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook multiquoten kan niet op mobiel. Maar ik hou niet eens zo heel erg van chocola
Ja niet tijdens het vasten hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar wel gewoon vasten he. Doe het goed of doe het niet denk ik dan altijd
.
Nee gewoon of helemaal nooit alcohol en dan wel vasten, of wel alcohol en dan ook niet vasten. Anders ben je een wannabe-moslimquote:
Vind jij van niet dan? Ik heb alle respect voor ieders geloof hoor, dat moet je wel weten, maar ik vind het gewoon zo raar dat sommige moslims er voor kiezen om bepaalde verboden te negeren, en andere dingen juist superstreng te volgen...quote:
Het is niet ideaal natuurlijk. Maarja wat doe je eraan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Vind jij van niet dan? Ik heb alle respect voor ieders geloof hoor, dat moet je wel weten, maar ik vind het gewoon zo raar dat sommige moslims er voor kiezen om bepaalde verboden te negeren, en andere dingen juist superstreng te volgen...
pics?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik heb een keer tijdens de ramadan een verwensing naar mn kop gekregen dat ik niet aan de ramadan hield. ik was aan het roken en wat aan het drinken.
ach ja, de last van een Marokkaan look a like
Waarom doe jij dan aan Ramadanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is niet ideaal natuurlijk. Maarja wat doe je eraan.![]()
Verder weet ik niet zo veel van het geloof af hoor dus kan je met vragen beter naar iemand anders toe.
ED?quote:
ik bedoelde dat jij me ook uit maakt voor marokkaanquote:
Vet leuk man, hele dag honger lijdenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind het wel leuk eigenlijk![]()
En nouja je hoort het wel te doen enzo.
Ben je toch ook? Net als Aycaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik bedoelde dat jij me ook uit maakt voor marokkaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |