echt waar? wat een elllendequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:18 schreef Bart het volgende:
Ook weer leuk: mijn airmileskaart is een beetje gaar aan het worden door de ouderdom. Streepjescode vervaagt en magneetstrip werkt niet meer goed. Dus ik kijken op de site voor een nieuwe pas. Wat blijkt, je kan een nieuwe aanvragen. Als de pas kapot, gebroken of beschadigd is, dan kun je voor 2,50 een nieuwe krijgen, als de magneetstrip niet meer werkt krijg je gratis een nieuwe.
Jammerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
echt waar? wat een elllende![]()
ik moet je teleurstellen bart, de bami is op... er wel nog nasi over
sorry, blijbaar vonden ze het lekker.quote:
welterustenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:31 schreef Bart het volgende:
Nah, ben ik minder fan van. Maar ik ga naar bed, morgenochtend sollicitatiegesprek dus wil beetje uitgeslapen zijn
.
Imtech.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
welterusten![]()
waar heb je gesprek?
succesquote:
Succes morgen!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:31 schreef Bart het volgende:
Nah, ben ik minder fan van. Maar ik ga naar bed, morgenochtend sollicitatiegesprek dus wil beetje uitgeslapen zijn
.
Nou, het heeft geholpen, ging wel goedquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:02 schreef Bart het volgende:
Nou, het heeft geholpen, ging wel goed.
Nu afwachten wat ze bieden, en een beetje onderhandelen.
Sterktequote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:07 schreef douche-eendje het volgende:
Vanuit het MCA. Maar eens een poging doen tot werken.
Ja hequote:
Klussen is toch leuk? Wat ga je doen?quote:[..]
Sterkte
Ik ben erg actief voor mijn doenBoodschappen zijn al in huis, heb alweer 2 proefexamens gedaan
En nu naar de bouwmarkt want we gaan van het weekend flink klussen
goede zaakquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, het heeft geholpen, ging wel goed.
Nu afwachten wat ze bieden, en een beetje onderhandelen.
jeujquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef douche-eendje het volgende:
Bijna pauze! Dan heb ik het eerste deel van de dag gehad
Moet je niet werken ofzo?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen![]()
ben net wakker. heerlijk uitgeslapen
ik heb vakantie!quote:
ben jij thuis? of op je werk?quote:
Ik zit op m'n werk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ben jij thuis? of op je werk?
Lekkerquote:
Lekker positieve instelling Erwinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
volgende week nog en dan weer werken
2 lagen behang eraf halenquote:
ik heb nu geen zin om te werken, omdat ik weet dat mijn inbox uitpuilt, stapels werk ligt en dat secretariaat gaat zeggen dat het archief weer opgeruimd moet worden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker positieve instelling Erwin.
Daarom moet je ook niet eens aan werk denken, en gewoon genieten van je vrije dagen! Ga bijvoorbeeld lekker ff de ramen lappen bij mij ofzo!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb nu geen zin om te werken, omdat ik weet dat mijn inbox uitpuilt, stapels werk ligt en dat secretariaat gaat zeggen dat het archief weer opgeruimd moet worden.
Mja dit was ook niet mijn keuze (behang en daarover heen geverfdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:03 schreef Bart het volgende:
Behang is echt klotespul, zou ik echt nooit gebruiken. Altijd stucen+sauzen, of alleen sauzen. Hulp bieden kan ik helaas niet, ik zit dit weekend al volgeboekt...
Of lekker ontspannend behang krabbenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet eens aan werk denken, en gewoon genieten van je vrije dagen! Ga bijvoorbeeld lekker ff de ramen lappen bij mij ofzo!
maar dan is het weer werkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet eens aan werk denken, en gewoon genieten van je vrije dagen! Ga bijvoorbeeld lekker ff de ramen lappen bij mij ofzo!
Over behang verven is ook niet ideaal neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dit was ook niet mijn keuze (behang en daarover heen geverfd)
Daarom nu ook 1 keer goed
Welnee, dat is geen werk want voor werken word je betaaldquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
maar dan is het weer werk![]()
ik heb mn handen vol aan mn eigen huis.
Zit niet eens inbegrepen in je servicekosten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe komen ze aan de galerijkant langs, als de huismeester weer eens wat van die HALT-jochies heeft weten te charteren. Maar de achterkant+binnenkant is voor jezelfquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:10 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit niet eens inbegrepen in je servicekosten?
Uhm dan ben ik zelf weer de hort op althans 'savondsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:09 schreef Bart het volgende:
Over behang verven is ook niet ideaal nee. 21e heb ik nog wel tijd dus als je het niet af hebt dan hoor ik het wel
.
Ik ga ook niet 's avonds klussenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm dan ben ik zelf weer de hort op althans 'savonds
Ow wat ben ik blij, elke 6 weken staan ze weer met een hoogwerker voor de flatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe komen ze aan de galerijkant langs, als de huismeester weer eens wat van die HALT-jochies heeft weten te charteren. Maar de achterkant+binnenkant is voor jezelf.
Je hoeft niet de hele dag door koffie te zetten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb nu geen zin om te werken, omdat ik weet dat mijn inbox uitpuilt, stapels werk ligt en dat secretariaat gaat zeggen dat het archief weer opgeruimd moet worden.
Nee. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met dat je dan 's avonds de hort op gaatquote:
Da's wel lekker jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Ow wat ben ik blij, elke 6 weken staan ze weer met een hoogwerker voor de flat![]()
Ik hoef alleen binnen te doen
dat doe ik alquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Je hoeft niet de hele dag door koffie te zetten?
Uh dat ik overdag niet ga klussen anders ben ik 'savonds niet fit genoeg?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef Bart het volgende:
Nee. Dus wat wil je nou eigenlijk zeggen met dat je dan 's avonds de hort op gaat.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh dat ik overdag niet ga klussen anders ben ik 'savonds niet fit genoeg?![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef Bart het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Nietszeggende posts met smiley's....
Koffie is lekker
Quote-faalquote:
Ik had altijd zoiets vanquote:
quote:Oh, hai!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef Bart het volgende:
Ik had altijd zoiets vanbij jou maar nu heb ik dat toch een stuk minder...
Je kan het goedmaken...quote:
Dan bestaat er geen goeie koffiequote:Maar goeie(!) koffie is heerlijk
quote:
Uiteraard wel. Je moet alleen weten hoe je het zetten moet.quote:Dan bestaat er geen goeie koffie.
Je hebt per ongeluk de verkeerde smiley aangeklikt, ik heb het even voor je verbeterd.quote:
Senseo is ideaal, lekker makkelijk voor mij om te zetten. Ik hoef het toch niet zelf te drinken. Starbucks is gewoon goed, lekkere chocomelkquote:[..]
Uiteraard wel. Je moet alleen weten hoe je het zetten moet.![]()
Mensen die Starbucksen Senseo
koffie noemen
Inderdaad, chocomelk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk de verkeerde smiley aangeklikt, ik heb het even voor je verbeterd.
[..]
Senseo is ideaal, lekker makkelijk voor mij om te zetten. Ik hoef het toch niet zelf te drinken. Starbucks is gewoon goed, lekkere chocomelk.
Want jouw smaak is de enige ware smaak?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inderdaad, chocomelk.En Senseo ís inderdaad ook strontmakkelijk als je het zelf niet drinkt, maar mensen die naar eigen zeggen graag koffie drinken en dán met Senseo aan komen zetten, falen toch wel aardig hoor.
vind ik ookquote:
Neuh, zeker niet, maar dat valt gewoon geen koffie te noemen. Vergelijkbaar met warme chocolademelk die je met die poederzakjes en warm water maakt. Best te zuupen, maar geen échte warme chocomelk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Want jouw smaak is de enige ware smaak?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef Bart het volgende:
Nee, warme chocomelk maar je natuurlijk zelf met
[ afbeelding ]
Beetje suiker, melk en rum erbij, slagroom erop...quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
net vakantie gehadquote:
Ik ben altijd toe aan vakantiequote:
iedereen wel volgens mij. als mijn vakantie afgelopen heb roep ik al dat ik toe ben aan vakantiequote:
kan je doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef Bart het volgende:
Ik zeg het zelfs tijdens mijn vakantie.
Misschien moet ik maar voor mezelf gaan beginnen.
Ik zat op mijn mobielquote:
cacao voor over de cappuccinoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:25 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
iedereen wel volgens mij. als mijn vakantie afgelopen heb roep ik al dat ik toe ben aan vakantie
Smoesjesquote:
quote:[..]
cacao voor over de cappuccino![]()
Kom je ook in mijn bedrijf werken?quote:[..]
![]()
Ik ookmaar ik vind het ook gewoon niet meer leuk, maar goed tegenwoordig mag je blij zijn dat je wat hebt
mag ik je administratie doen? ik kan erg creatief boekhoudenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Smoesjes.
[..]cacao-verkrachting.
[..]
Kom je ook in mijn bedrijf werken?
Ja serieusquote:
Eg nietquote:cacao-verkrachting.
Dat hangt er vanaf hoeveel je me betaalt, wat de functie is, waar en of jij als baas wel leuk genoeg bent.....quote:Kom je ook in mijn bedrijf werken?
1 voor bart, 2 voor mijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
mag ik je finaciencien doen? ik kan erg creatief boekhouden
ermm nee, 1 voor bart 4 voor mijquote:
Hebbertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ermm nee, 1 voor bart 4 voor mij
ok je mag er ook 1 hebbenquote:
ok 2 voor jou 3 voor mijquote:
nu krijg ik wel ruzie met bart...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fair enough, ik ben de beroerdste niet
/carequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
nu krijg ik wel ruzie met bart...
ik weet niet of je leuker bent, ik heb je nog niet in het echt gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/careIk ben toch veel leuker
Ik ben een vrouw das sowieso leuker dan Bartquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik weet niet of je leuker bent, ik heb je nog niet in het echt gezien
das waar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw das sowieso leuker dan Bart
Welke pics?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
das waar.
maar ik wil die pics zien he?
naaktfotosquote:
erm KPD?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och arme heb je geen toegang tot KPD?
Erwin is een noohoob!quote:
Niet dat ik er wel in kan, maar nooit toestemming voor gevraagd enzulks. Dus mja.quote:
Als het maar winst oplevertquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
mag ik je administratie doen? ik kan erg creatief boekhouden
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nu krijg ik wel ruzie met bart...
Ik heb LL's tieten al gezienquote:
quote:
Mis je toch watquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet dat ik er wel in kan, maar nooit toestemming voor gevraagd enzulks. Dus mja.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |