Ja, maar goed dat wij er zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, we hebben ook schlemielen nodig die de te makkelijke grappen maken.
Precies.quote:
Blow je de kenker in, that'll cheer you up!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:06 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik voel me net een droevige cliniclown
Ik ga maar eens vroeg naar bed, de nacht-tv kan me niet bekoren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blow je de kenker in, that'll cheer you up!
Nee? Geen enorme drang tot bellen naar zo'n hijgende huisvrouw met hese whiskystem?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:10 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik ga maar eens vroeg naar bed, de nacht-tv kan me niet bekoren.
Voor een hese whiskystem bel ik jou welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee? Geen enorme drang tot bellen naar zo'n hijgende huisvrouw met hese whiskystem?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:19 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Voor een hese whiskystem bel ik jou wel
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Repeater / Extender
Je kan geen Router OP een Router aansluiten.
Je moet een Wireless Extender / Wireless Repeater erop aansluiten. die versterkt het signaal
* Thas zet de TV aanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:10 schreef Bravebart het volgende:
Wat een triest programma op NL2Een zwerver die op Kerstavond doodgevroren en daarna begraven is zonder dat iemand wist wie hij was
Neh, het was Netwerkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:13 schreef Thas het volgende:
[..]
* Thas zet de TV aan
Ehh, het is gewoon weer van die standaard nachtpropaganda van de publieke omroep van "kijk ons eens kwaliteitsprogramma's hebben" wat dan 5 minuten duurt en dan 20 keer herhaald wordt?
Waarom niet?quote:
SBS6 dusquote:
dat mijdt ik dus ook, behalve soms bij poker of voetbalquote:
Goed idee, morgen 8:30 opquote:Slaaptijd nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |