Moet zeggen dat je het wel knap gespeelt hebt al die tijd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:23 schreef _Led_ het volgende:
Bastard, zal ik het ze nu dan eindelijk maar vertellen ?
You are kidding mequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:23 schreef _Led_ het volgende:
Trek de beerput maar open, zet de wereld op zn kop!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:23 schreef _Led_ het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:43 schreef Bastard het volgende:
Trek de beerput maar open, zet de wereld op zn kop!
Hij heeft meerdere verbluffende staaltjes laten zien kan ik je zeggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Daar is, bij _LED_, toch niks nieuw aan ?
Wat Bastard hierboven zegtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Daar is, bij _LED_, toch niks nieuw aan ?
Tja, ik gebruik zoveel zoekmachines en voor dit soort dingen op FOK zoeken vind ik de advanced search van Yahoo! om een of andere reden het prettigstquote:
Nou zeg, wat een onthullingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:24 schreef _Led_ het volgende:
Bastard en ik zijn halfbroers en we zitten altijd in dezelfde kamer te Fok!'en !![]()
![]()
Das alquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:24 schreef _Led_ het volgende:
Bastard en ik zijn halfbroers en we zitten altijd in dezelfde kamer te Fok!'en !![]()
![]()
Nah...is het ook niet helemaalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:43 schreef _Led_ het volgende:
Hm..
..Naakt zittend op een stuk delftsblauw met terwijl we elkaars plasser vasthouden dan ?
Jaaa! En jij verkleed als Zwarte Pietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:43 schreef _Led_ het volgende:
Hm..
..Naakt zittend op een stuk delftsblauw met terwijl we elkaars plasser vasthouden dan ?
Dat zou een hoop verklaren voor een hoop mensenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:24 schreef _Led_ het volgende:
![]()
Vertel, vertel, vertelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:58 schreef R0N1N het volgende:
ik heb mijn 'verdenkingen' bij bepaalde 'figuren' & hun onderlingen 'relaties'
-> BNWquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:58 schreef R0N1N het volgende:
Ook een hoop niet
+ dat jouw hele levensverhaal hier op fok dan OOK 1 grote leugen zou zijn.
Neuh, ik heb mijn 'verdenkingen' bij bepaalde 'figuren' & hun onderlingen 'relaties' ... maar deze zit daar niet tussen
Wordt je dan ook fysiek de kamer uit verbannen door Bastard wanneer je een ban krijgt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:24 schreef _Led_ het volgende:
![]()
Daar zijn heel wat topics mee gevuld.. iets met 'wie neukt met wie' oid .. enorme kaart!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:58 schreef R0N1N het volgende:
Neuh, ik heb mijn 'verdenkingen' bij bepaalde 'figuren' & hun onderlingen 'relaties' ... maar deze zit daar niet tussen
Ja dan trek ik zijn ethernetkabel uit de muur voor 48 uurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wordt je dan ook fysiek de kamer uit verbannen door Bastard wanneer je een ban krijgt?
Nee, zo lang is zijn plasser nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wordt je dan ook fysiek de kamer uit verbannen door Bastard wanneer je een ban krijgt?
Maar die van jou welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |