Heb ik gezien ja, wat een tof wijf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
Check onderstaande link, is echt geniaal![]()
![]()
![]()
http://thechive.com/2010/(...)re-office-33-photos/
OMG die tijd kan ik me niet heugenquote:
Litchi´s? Die krengen heten toch lychees?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
Mag ook uitslapen
Greys mijn litchi's waren droog bahh moet ze voortaan meteen opeten.
Die dingen heten toch lychees?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
Mag ook uitslapen
Greys mijn litchi's waren droog bahh moet ze voortaan meteen opeten.
Ik had hem eerder al gezien. Geniaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
en die vind ik zooooo lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die dingen heten toch lychees?
Ik heb heus wel een leven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het ging dan nu ook even om de mensen met wél een leven.![]()
Hier 0615u
Heb echt zitten gierenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het ging dan nu ook even om de mensen met wél een leven.![]()
Hier 0615u
Dan had je het ook zo gedaan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb echt zitten gierendie had ik eerder moeten zien
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:14 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
Nope litchi's is de voernaam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die dingen heten toch lychees?
Wat ben je aan het doen?quote:
Anaal bedoel je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had die baas alleen nog meer vernederd.
Weet ik maar of 06.00 opstaan nou leven isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik doelde dus op om 14u op staan, niet op jou
Door een stelletje negers. En dan liveleak op.quote:
Even min een leven als om 06:15quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik maar of 06.00 opstaan nou leven is
Precies.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik maar of 06.00 opstaan nou leven is
Oh dat heb ik als 2e toetje...wat zou nou erger zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Mijn avondeten vanavond was een zak chips en een bak lychees![]()
Volgens mij is de uitspraak van lychee litchi en geen liesjeeeee toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope litchi's is de voernaam.
Alles met een y krijgt meteen een duwtje van de lijst in Azië
Ik ook niet, maar ergens hoop ik toch van welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat het echt is, maar het is wel geniaal
Willekeur!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef Darkestrah het volgende:
Zijn dit ook echt users die vaak in V&A posten of is het totale willekeur?
Willekeur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef Darkestrah het volgende:
En dan denk ik wel eens dat ik ben blijven hangen in de studententijd qua leefstijl.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
Mijn avondeten vanavond was een zak chips en een bak lychees![]()
Welneequote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is de uitspraak van lychee litchi en geen liesjeeeee toch?
Totale willekeur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef Darkestrah het volgende:
Ja eehh, we moeten wel een ding afspreken natuurlijk, anders word het niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welneedat ze nou niet verkopen als Lychees wil niet zeggen dat je ze niet zo mag noemen
Dat interpreteer ik hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Maar litchi is volgens mij alleen de latijnse benaming, als ik de google hits goed interpreteer
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even min een leven als om 06:15
lol.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Ook een leuke:
http://www.abbeyroad.com/visit/
Het beroemde zebrapad op Abbey Road, bijna heel de dag bijna-ongelukken omdat mensen de Beatles willen nadoen op dat zebrapad
Hoi ik ben willekeurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef Darkestrah het volgende:
Nope, die zit weer een paar dagen over de grens, zoals elke week nu de rest van het jaar geloof ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik als 2e toetje...wat zou nou erger zijn
Mr niet@home?
Doet 't niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Ook een leuke:
Het beroemde zebrapad op Abbey Road, bijna heel de dag bijna-ongelukken omdat mensen de Beatles willen nadoen op dat zebrapad
quote:
Ze rijden daar wel bizar hard ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Ook een leuke:
Ik zou het zo zat zijn en inderdaad een beetje gas bij gevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
Als je daar woont dan word je echt schijtziek van al die toeristen die lollig gaan staan doen op dat zebrapad
Net zoals in Notting Hill met die blauwe deur. Al viel het wel mee toen ik er was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
Als je daar woont dan word je echt schijtziek van al die toeristen die lollig gaan staan doen op dat zebrapad
Dat idee heb ik ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
Ik zit net een minuut of tien te kijken en er zijn al minstens 6 foto's gemaaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Toen ik net zat te kijken was het saaaaaai.
Ken je de beroemde Beatles scene niet op dat zebrapad?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Ik zie niemand die bijna aangereden word ofzo?
Ze doen de Beatles na, slimmiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Blond?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja duh, maar wat is de lol om daarna te kijken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je de beroemde Beatles scene niet op dat zebrapad?
Die doen die mensen na!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja duh, maar wat is de lol om daarna te kijken?
Ik dacht dat de clou was dat die lui staan te tutten op dat zebrapadje en iemand ze dan hartstikke omver rijdt.
Hier is toch geen hol aan, een stel Aziaten die continu 'you taik pictjur?' doen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja duh, maar wat is de lol om daarna te kijken?
Ik dacht dat de clou was dat die lui staan te tutten op dat zebrapadje en iemand ze dan hartstikke omver rijdt.
Hier is toch geen hol aan, een stel Aziaten die continu 'you taik pictjur?' doen
geweldigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En dan precies zo met die beentjes en dan een foto maken.
En dat levert nogal wat misverstanden op met het verkeer dat er rijdt, omdat ze vaak zomaar dat pad opspringen of te lang blijven dralen om te proberen die foto goed te krijgen
Nee je denkt toch niet dat ik dat ga kijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoorde je net dat getoeter niet dan?
Er worden steeds mensen BIJNA omver gereden ja.
Is je pot augurken nou nóg niet leeg?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je denkt toch niet dat ik dat ga kijken
Ik dacht dat jij een diehard metalfan was, keek ik op je last.fm en zie ik Paramore.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je denkt toch niet dat ik dat ga kijken
Ik hou niet van zuur. Ik ben meer van zoet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Is je pot augurken nou nóg niet leeg?
die sla ik even opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar goed, dat stond ook al meteen in mijn eerste omschrijving bij het linkje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
En BIJNA is niet helemaal.
Schijnt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ook ik zondig soms.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een diehard metalfan was, keek ik op je last.fm en zie ik Paramore.
Could have fooled me!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou niet van zuur. Ik ben meer van zoet.
Zoals jullie wel weten
Niks mis met Paramore.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ook ik zondig soms.
Anderen zijn fan van Nick & Simon of de 3J's. Ik luister Paramore en The Used
Subtiel Ll, subtiel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ook ik zondig soms.
Anderen zijn fan van Nick & Simon of de 3J's. Ik luister Paramore en The Used
Het is nogal een verschil met Metallica, Maiden, Foo Fighters, Velvet Revolver etc.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks mis met Paramore.Je hebt goede smaak heur.
Een schone heb je meer plezier van hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil ook een bad.![]()
Als ik ooit een koophuis ga kopen ga ik er een vette badkamer in bouwen.
Euh Greys, dat is zout hoor geen zuurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zit lekker op de bank terwijl het bad wordt geregeldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh lekkah! Welke Lush ga je doen?
Gawd gevatte tantequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Een schone heb je meer plezier van hoor [ afbeelding ]
Oh, jij prinsesje!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zit lekker op de bank terwijl het bad wordt geregeld
De bijdehandjes waren in de aanbieding?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Een schone heb je meer plezier van hoor [ afbeelding ]
Oh nee hoor. Hayley is wel leuk, maar niet echt een babe ofzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
De reden dat Ll Paramore luistert.
ik heb ff gauw geliusterd, klinkt lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks mis met Paramore.Je hebt goede smaak heur.
Hmm, want ze is zo geil dat als je naar de muziek luistert je al een stijve piemol krijgt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Doe je goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zit lekker op de bank terwijl het bad wordt geregeld
Precies wat ik dacht!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Clips zijn vet, heb alleen nooit goed naar muziek geluisterd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Niet alleen leuke muziek, ook leuke clips:
Ik luister bijna geen paramore. Op dat hitje van ze na, als dat op de radio voorbij komt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm, want ze is zo geil dat als je naar de muziek luistert je al een stijve piemol krijgt?
Die rol meet ik me graag aan. Mr Gb noemde me al 'de koningin' op vakantie en soms was het ook wel een beetje waarquote:
Gaaf haarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Dat filmpje op zich is al een internet hit!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
Niet alleen leuke muziek, ook leuke clips:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die rol meet ik me graag aan. Mr Gb noemde me al 'de koningin' op vakantie en soms was het ook wel een beetje waar![]()
Ja, maar kreeg nog een boeking binnen voor de bungalowquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slapen jong!![]()
Je moet morgen scherp zijn
Hoe vaak zou het mis zijn gegaan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat filmpje op zich is al een internet hit!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb even wat geluisterd van paramore, maar lekkere muziek hoor
ik kende het niet
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef pgrferrari het volgende:
Nou ga ik echt![]()
*Is moe van een hele dag SC
Nou ga ik echt![]()
Trusten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:53 schreef pgrferrari het volgende:
Nou ga ik echt![]()
Nou ga ik echt![]()
Nou ga ik echt![]()
Die Bella ook altijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Niet alleen combobreaker, maar ook topickiller
Ja nee, dat is altijd een partystarter.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moet er iemand ff Franse liedjes posten?
Edithquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, da's op vrijdagavondquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Ja die is tof he?quote:
Euj!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Dizer het volgende:
WTF is dit voor muziek?
* Dizer vlucht weer weg
Ja le lac is een heerlijk nummer.quote:
Ja hou dan op met dat muziek te draaien hierquote:
Symph crv zoekt jequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja le lac is een heerlijk nummer.
Le Pintemps ook trouwens
Mag The Prodigy wel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hou dan op met dat muziek te draaien hier
en hoi![]()
quote:
quote:
Oi terug naar TAL jij daar zit Symph nuquote:
Stuur ze anders allebei ff een pm dat ze elkaar moeten pmmen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Oi terug naar TAL jij daar zit Symph nu
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Stuur ze anders allebei ff een pm dat ze elkaar moeten pmmen.
My assquote:
Het geheim is in zulke gevallen:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hou dan op met dat muziek te draaien hier
en hoi![]()
Heb jij ook junk in je trunk?quote:
Echt welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het geheim is in zulke gevallen:
NIET op de linkjes klikken
Hey pipo![]()
Zeg die date van ons he, daar moeten we inmiddels haast al een heel weekend van maken denk ik
Zanger Pedro heb ik te veel gehoord deze week.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef Dizer het volgende:
Als we zo gaan doen, dan ga ik ook mijn muziek draaien hoor?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zanger Pedro heb ik te veel gehoord deze week.
quote:
Firestarter.quote:
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het leek wel zo'n blijspel van Joop Doderer
Ja dát vind ik mooi!quote:
Ja SP is heel mooi. Kan er alleen niet teveel naar luisteren, te weinige up tempo.quote:
Tssk... je hebt ook wel Just Say Yes... en een hoop dance remixenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja SP is heel mooi. Kan er alleen niet teveel naar luisteren, te weinige up tempo.
Oja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk... je hebt ook wel Just Say Yes... en een hoop dance remixen
Heb je toen dat That's Live concert van ze gezien bij BNN?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mooiste nummer ooit
En nog eenSnow Patrol
Ik vind het soms nogal tam.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
Ik vind Snow Patrol een beetje de Coldplay kant opgaan. Heel goed, maar ik word er een beetje mee doodgegooid waardoor ik het steeds minder ga waarderen.
quote:
Ja.quote:
Ik vind ze beter dan Coldplay. Coldplay wordt een beetje zeurmuziek laatste tijd. Snow Patrol gaat juist steeds meer vooruit. En damn... Live zijn ze zoooo FUCKING GOEDquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef JJH het volgende:
Ik vind Snow Patrol een beetje de Coldplay kant opgaan. Heel goed, maar ik word er een beetje mee doodgegooid waardoor ik het steeds minder ga waarderen.
Hebbie dan dat live concert bij BNN gezien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind ze beter dan Coldplay. Coldplay wordt een beetje zeurmuziek laatste tijd. Snow Patrol gaat juist steeds meer vooruit. En damn... Live zijn ze zoooo FUCKING GOED
slaap lekker Siepiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik duik er ook zo in (mijn bed dan), slaap lekker voor straks allemaal
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je toen dat That's Live concert van ze gezien bij BNN?
Trusten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik duik er ook zo in (mijn bed dan), slaap lekker voor straks allemaal
Dat bedoel ik te zeggen van coldplay. Maar Snow Patrol is ook niet echt mijn ding, op een enkel nummer na.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind ze beter dan Coldplay. Coldplay wordt een beetje zeurmuziek laatste tijd. Snow Patrol gaat juist steeds meer vooruit. En damn... Live zijn ze zoooo FUCKING GOED
Nou, geef een gil als ze komen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja
Maar ik heb ze live bij _O _ U2en dat heb ik van een paar meter afstand mogen ervaren
Ik kan niet wachten totdat ik ze weer zie. Ze moeten kappen met alleen via festivals naar NL te komen
De laatste tijd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Coldplay wordt een beetje zeurmuziek laatste tijd.
Run?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik te zeggen van coldplay. Maar Snow Patrol is ook niet echt mijn ding, op een enkel nummer na.
Werkzequote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:54 schreef tombolafan het volgende:
Zo, gedoucht en aangekleed, tot vanavond allemaal!
En, wat ga je sturen?quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:20 schreef D. het volgende:
[..]
Hij gaat het liefst in een Ferrari sturen denk ik
Ja, website onderhoud enzo.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
Mijn eerste postcrossing kaartje is op de post
Naar ilkka
*weer onder tektonische plaat kruipt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:25 schreef Greys het volgende:
Mijn eerste postcrossing kaartje is op de post
Naar ilkka
Maar het is niet jouw huisje neem ik aan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, website onderhoud enzo.
En ook bezig met wat reclame.
Is trouwens een site die ik zelf gemaakt heb.
Ja 1/3quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het is niet jouw huisje neem ik aan?
Leuke investering.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja 1/3
Zo, mijn kaart is ook op de post naar Clarksville, USA.
Gelijk 2 velletjes priority zegels gekocht, 1 voor binnen 1 en voor buiten Europa.
* gaat er eens aan beginnenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuke investering.
Heb je al bericht gestuurd
Wel doorzetten hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:30 schreef pgrferrari het volgende:
OMG, als ik er aan bezig ben voelt het strange
anders kunnen wij 'm ondertussen wel keuren hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb hem al af, ff w8en op een vriend.
Nee, sorry.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
anders kunnen wij 'm ondertussen wel keuren hoor
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Zet het niet meer op internet.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Zet het niet meer op internet.
Neequote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wist je niet waar het voor stond?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik dacht dat het wellicht een type Ferrari was dat ik niet kende
Je hebt er toch niet een heel verhaal van gemaakt?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:39 schreef pgrferrari het volgende:
Heb mijn berichtje af![]()
Durf hem alleen (nog) niet te verzenden.
W8 wel tot een vriend online komt, ff vragen of hij het bericht goedkeurt.
Jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt er toch niet een heel verhaal van gemaakt?
Gewoon even hoi zeggen toch?
He, niet zo hequote:
Ik heb wel een beetje spanningen, maar eigenlijk heb ik er ook wel weer zin in. Ik weet dat ik het kan, dus ik hoop maar dat ze vooral geen ´domme´ vragen gaan stellen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:00 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen Goodbye, lekker uitgeslapen?
En succes straks!
Je kunt het, ze mogen blij zijn als ze je krijgen!
Succes!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje spanningen, maar eigenlijk heb ik er ook wel weer zin in. Ik weet dat ik het kan, dus ik hoop maar dat ze vooral geen ´domme´ vragen gaan stellen.
Er zijn geen domme vragen, alleen maar domme antwoordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje spanningen, maar eigenlijk heb ik er ook wel weer zin in. Ik weet dat ik het kan, dus ik hoop maar dat ze vooral geen ´domme´ vragen gaan stellen.
pmmen mag ook hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar steeds verbeteren enzo
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen, alleen maar domme antwoorden
Ow, daar heb je niets aan natuurlijk
Succes
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen, alleen maar domme antwoorden
Ow, daar heb je niets aan natuurlijk
Succes
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
pmmen mag ook hoorIk ben vrouw he, kan het misschien beter inschatten
Hebt al gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
Pgr, PM het maar even naar Tombola, die is betrouwbaar
En een vrouw kan zoiets echt beter inschatten
Jij bent toch ook vrouw?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
Alles komt ook goed. Mochten ze mijn antwoorden dom vinden, dan zal ik daar ook wel niet zo goed passenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:09 schreef D. het volgende:
[..]
Alles komt goed
Wij zullen voor je...*kijkt naar hand....duimen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
En jij bent ook leuk en relaxt!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alles komt ook goed. Mochten ze mijn antwoorden dom vinden, dan zal ik daar ook wel niet zo goed passenIk heb gewoon op twee leuke, relaxte mensen. Dat maakt het praten al wat makkelijker
Jij bent niet dom, dus zo zullen ze je ook echt niet zien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alles komt ook goed. Mochten ze mijn antwoorden dom vinden, dan zal ik daar ook wel niet zo goed passenIk heb gewoon op twee leuke, relaxte mensen. Dat maakt het praten al wat makkelijker
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef Goodbye het volgende:
Greys is een man, wisten jullie dat nog niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En jij bent ook leuk en relaxt!
En als de sfeer goed is gewoon even proberen of het een enthousiast bedrijf is en "RAH RAH RAHMAMA" inzetten en kijken of ze het herkennen![]()
Ik ben helemaal een beetje plaatsvervangend zenuwachtigquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]Vandaar dat jij zo vaak met haar hem naar de bios gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ga ik doen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent niet dom, dus zo zullen ze je ook echt niet zien.
Probeer jezelf in te prenten dat ze écht blij mogen zijn als ze je krijgen, dat je een enig mens bent om mee samen te werken en dat zij dus ook hun best voor jou moeten doen tijdens dat gesprekZe zoeken iemand, jij bent perfect geschikt, dus laat ze jou ook maar een beetje overtuigen waarom je daar zou komen werken (niet hardop zeggen, maar dat gewoon in je achterhoofd houden
). Goed personeel vinden is ook heel lastig namelijk
Als ze meezingen zit je gebakkenquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
"dek"mantel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch homo dus
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je zou er bijna...neh...laat maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:14 schreef Goodbye het volgende:
Greys is een man, wisten jullie dat nog niet?
quote:
Zit je daar?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks. I guess
Oeh, het is druk op Abbey Road bij het zebrapad, er werd er net al haast eentje overhoop gereden door een motor
Als je echt een man was zou ik je doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks. I guess
Oeh, het is druk op Abbey Road bij het zebrapad, er werd er net al haast eentje overhoop gereden door een motor
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Ook een leuke:
Wat?quote:
Ik ook, maar ik d8 dat je daar wasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?Vind je het niet leuk? Ik vind het een van de grappigste webcams van de laatste tijd
Vooral overdag als het druk is. Ken je die foto van de Beatles met zijn vieren op het zebrapad? Dat willen die mensen daar dus allemaal nadoenEn ondertussen letten ze niet meer op het verkeer.
Ja, dat hele rijtjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |