Bij TD en vanaf volgende week bij mijquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
MOET. HEBBEN. WAAR. TE. KRIJGEN>?

Dan bestel ik 'm lekker bij jou.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij TD en vanaf volgende week bij mij

Leuk, ik wist niet dat je met charla kon stempelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:15 schreef mirannie het volgende:
Wat een hoop leuks allemaal weer dames!!!![]()
Hier nog een paar recente van mij
[ afbeelding ]
OPI ds Divine jp
[ afbeelding ]
Models Own peacock green
[ afbeelding ]
Models Own grey day + bm20 gestempeld met Zoya charla
Zo, je lakkunsten gaan met sprongen vooruit!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
ORLY - Galaxy Girl

Had het gekopieerd van iemand die met CMIYN gestempeld had. Bedacht me dat het dan met Charla ook moest lukkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk, ik wist niet dat je met charla kon stempelen*noteert*

Tnx!! Ze moeten idd beter gevijld wordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk, ik wist niet dat je met charla kon stempelen*noteert*
[..]
Zo, je lakkunsten gaan met sprongen vooruit!
Nu nog even je nagels in dezelfde vorm vijlen en dan ziet het er helemaal pro uit

Leuk gedaan! Toffe plate is datquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef E.T. het volgende:
From Dusk to Dawn met zilver Konad
[ afbeelding ]
En ik kon meteen m'n nieuwe David uittestenEven wennen, maar dat gaat wel lukken

quote:
Dank jullie wel!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:52 schreef Juud- het volgende:
Jaa glim is mooier dan mat. En die laatste foto.. ooohh!![]()
Zoeper: tnx!

Staat je echt mooi die kleurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef Juud- het volgende:
Halloo! Mooie nagels zijn er voorbij gekomen.. vooral die gestempelde nagels zien er heel leuk uit! En de Orly-kleurtjes van SQ en Bubsel.. pretty![]()
Mijn nageltjes vandaag, sinds een uurtje. In de categorie gezellige zomerkleurtjes: Orly-Lemonade.
[ afbeelding ]
Morgen een afspraak bij een grote, belangrijke klant. Kortom: Juud moet all dressed up in pak. Kleurige nagels leken me wel gezellig om de boel een beetje minder saai te maken.
Sexxiiiiiiii biatch!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef AmyGrace het volgende:
Zoya Veruschka![]()
[ link | afbeelding ]
Omdat ik denk ik meer een meisje ben dat van glans houdt..(ik heb nu 1 hand glanzend en 1 hand mat, en dat matte is toch best tof; ik weet niet wat ik wil)
[ link | afbeelding ]
En in de avondzon, holy smoke!![]()
[ link | afbeelding ]
Sorry voor de picspam

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |