denk het, voortaan beter m'n eisen opstellen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk niet goed aangegeven wat je wil.
afspelen vanaf de gekoppelde usb schijf.quote:Wat wil je dan met een mediaplayer op je TV
dan zal ik wel een kapotte unit hebben.quote:Nonsens, het werkt prima. Ik hoef er toch verdorie geen filmpje van te maken he hier
Wij hebben er nog geen 1, maar barst ervan natuurlijk. Sybas (popcorn) heeft ze, WD komt met een nieuwe, AC Ryan. Alleen hebben de meeste met een HD een realtek chipset en daar ben ik nog niet kapot van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:54 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
denk het, voortaan beter m'n eisen opstellen.
deze maar naar de slaapkamer ofzo.
heb je nog een tip voor een apparaat met een hd die bereikbaar is via het netwerk ?
Wat wil je vanaf je netwerk doen danquote:afspelen vanaf de gekoppelde usb schijf.
Eerste 2 jaar garantie via de winkelier. Overige 8 jaar direct via ons (mits geregistreerd en originele aankoopbon nog)quote:dan zal ik wel een kapotte unit hebben.
10 jaar garantie toch ? gewoon terugsturen dus die handel ?
foto's en/of muziek, hoe dan ook dat gaat nu via powerline. en die 54G router was al lang de deur uit voordat ik deze media player had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wij hebben er nog geen 1, maar barst ervan natuurlijk. Sybas (popcorn) heeft ze, WD komt met een nieuwe, AC Ryan. Alleen hebben de meeste met een HD een realtek chipset en daar ben ik nog niet kapot van.
[..]
Wat wil je vanaf je netwerk doen dan
oeps...aankoopbonquote:Eerste 2 jaar garantie via de winkelier. Overige 8 jaar direct via ons (mits geregistreerd en originele aankoopbon nog)
Voor HD streaming kan dat ook al krap worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
foto's en/of muziek, hoe dan ook dat gaat nu via powerline.
Huh? En net zeg jequote:en die 54G router was al lang de deur uit voordat ik deze media player had.
Dus met welke router heb je die mediaplayer nu geprobeerd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef het_fokschaap het volgende:
nou ja, het is alweer een tijdje terug...dit was een 54g router.
uhuh, zoals vermeld in de garantiekaart in de doos die ook verwijst naar de website: http://www.sitecom.com/warranty-registration-form/quote:oeps...aankoopbon
Maar stel je nu eens voor dat iemand over 5 jaar die dingen voor een habbekrats tweedehands opkoopt op marktplaats en dan bij ons een nieuwe claimt die aan de specificaties van die tijd voldoet?quote:maar jullie zien toch dat ik hem heb en dat het een sitecom is en dat dat ding nog geen tien jaar op de markt is
ja, dat doe ik dus ook niet. HD video komt van die USB schijf.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voor HD streaming kan dat ook al krap worden.
Draytek 2820Nquote:Dus met welke router heb je die mediaplayer nu geprobeerd?
je hebt gelijk hoor. ik moet netter zijn met m'n bonnetjesquote:uhuh, zoals vermeld in de garantiekaart in de doos die ook verwijst naar de website: http://www.sitecom.com/warranty-registration-form/
[..]
Maar stel je nu eens voor dat iemand over 5 jaar die dingen voor een habbekrats tweedehands opkoopt op marktplaats en dan bij ons een nieuwe claimt die aan de specificaties van die tijd voldoet?
Nee je beweert hier dat je 'm gebruikte icm een 54G router. Anders begrijp ik niet erg wat je bedoelt met die 54G routerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef het_fokschaap het volgende:
Draytek 2820N
Ik heb volgens mij nergens beweerd dat de combi van de twee me niet beviel
nee, ik reageer alleen op jouw post waarin je zegt dat jij zonder problemen HD streamt. ik reageer dat het alweer een tijd terug is dat ik hem had. Enige wat ik erover zei was dat m'n wireless niet stabiel was en dat hij geregeld wat resets nodig had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee je beweert hier dat je 'm gebruikte icm een 54G router. Anders begrijp ik niet erg wat je bedoelt met die 54G router
En dat het een 54G router was. Dat staat letterlijk in je postquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, ik reageer alleen op jouw post waarin je zegt dat jij zonder problemen HD streamt. ik reageer dat het alweer een tijd terug is dat ik hem had.
ja, dat was het ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dat het een 54G router was. Dat staat letterlijk in je post
Dat WERKT inderdaad wel. Alleen moet je wel mikken....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of je gebruikt gewoon een Pringlesbus
ja, inderdaad. beetje discussie om nietsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dan blijft mijn argument toch staan... Nou ja, never mind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |