Nee. Je snapte me wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef BunnyCookii het volgende:
[..], Is goed.
[..]Help jij me?
Je wordt er natuurlijk niet gespierd van maar om in shape te blijven zijn zulke oefeningen prima. Als je een push-up op de juiste manier uitvoert span je ook je buik- en rugspieren aan, welke aanhechten op het bekken waardoor de benen ook moeten werken. Ik trainde eerder weleens met een bulgarian bag, die deed ik dan op mijn rug en deed zo mijn push-ups. Dat voel je echt wel in je hele lijf.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Voor krachttraining kan je beter bankdrukken, is omgekeerd push-ups maar dan kan je tenminste meer gewicht toevoegen.
Het is echt geen total body workout, wel een compound.
Maar ff wat push-ups en sit-ups thuis doen, is behoorlijk zinloos
joah joah mooi verhaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Voor krachttraining kan je beter bankdrukken, is omgekeerd push-ups maar dan kan je tenminste meer gewicht toevoegen.
Het is echt geen total body workout, wel een compound.
Maar ff wat push-ups en sit-ups thuis doen, is behoorlijk zinloos
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef Olle. het volgende:
[..]
joah joah mooi verhaal.
Als jij gediciplineerd push-ups doet en verschillende varianten (handen breder dan lichaam, handen tegen elkaar etc.) en je situps ook alle buikspieren er bij betrekt dan is het zeker niet zinloos...
Je traint je spieren op dat moment ja.
en kijk verder dan dat..
je kunt ook gewoon je triceps trainen etc.
mocht je ook een populaire trainer worden in de sportschool hoop ik niet dat jij diegene wordt die mij instructies geeft..
Vrouw? Doe eens pics posten in je Fobo...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef 404_ het volgende:
[..]
Kan ik helemaal naar Groningen toe![]()
Je wilt niet zeggen dat jij ook in Groningen woont heh?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Vrouw? Doe eens pics posten in je Fobo...
Ik zeg toch ook heulegaar niks?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:30 schreef 404_ het volgende:
[..]
Je wilt niet zeggen dat jij ook in Groningen woont heh?
Omdat vermoeden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook heulegaar niks?![]()
Pics in je Fobo wil ik.
Heb ik gelijk?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ahha.![]()
Krijg ik nu pics te zien?
Geen zin om foto's te nemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Misschien.![]()
En waarom niet?
Wat een stoere oom heb jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:11 schreef noksala het volgende:
[..]
Mijn oom is een uitsmijter, hij slaat elke dag blije mannetjes zoals jou in elkaar.
zwart taekwondo
zwart Braziliaans jui jitsu
zwart judo
zwart karate
en verder gewoon sinds zijn 17e tai boksen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:51 schreef GanjaLink het volgende:
[..]
Wat een stoere oom heb je
mensen die dit serieus nemen![]()
Ik heb pic's van haarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:40 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Misschien.![]()
En waarom niet?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik heb pic's van haar.
Alleen ik durf ze niet te geven omdat.
Doe nou maar?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:43 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik heb pic's van haar.
Alleen ik durf ze niet te geven omdat.
16 geloof ik, ze lijkt 12quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Doe nou maar?
Hoe oud is ze?
Oh, laat maar dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:51 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
16 geloof ik, ze lijkt 12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |