Omhoog komen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:16 schreef noksala het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat het doel van opdrukken is
eensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:25 schreef noksala het volgende:
Het is goed voor me strengt, uithoudingsvormogen en snelheid.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Supersoep het volgende:
Ik doe mee en daag hierbij BunniCookii uit tot een één op één duel. Tot de dood.
Hierbij wil ik vragen mijn naam even goed te spellen.quote:- Supersoep vs BunniCookii
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:10 schreef Supersoep het volgende:
Ik doe mee en daag hierbij BunniCookii uit tot een één op één duel. Tot de dood.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:31 schreef noksala het volgende:
De mensen die tegen mij willen knokken moeten we 17jr of jonger zijn, anders is het niet eerlijk
quote:
me boy.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:31 schreef noksala het volgende:
De mensen die tegen mij willen knokken moeten we 17jr of jonger zijn, anders is het niet eerlijk
Ik sla geen meiden.quote:
Alleen uithoudingsvermogen en misschien beetje kracht...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:25 schreef noksala het volgende:
Het is goed voor me strengt, uithoudingsvormogen en snelheid.
Dat zijn de belangrijkste spiergroepen, maar opdrukken is op zich een mooie 'total body workout'. Als je wat varieert is het ook als krachttraining te gebruiken (bijv. een zware rugzak om doen).quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Alleen uithoudingsvermogen en misschien beetje kracht...
Je traint er alleen borst en triceps mee...
Tegen noksalabims oompje EN noksalabimquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:16 schreef noksala het volgende:
[..]
Nee je snapt het niet. Mijn oom is een bokser + dat hij Oosterse vechtkunsten heeft beoefent. En mijn specialiteit is grondgevecht. Ik vind je al een lefgozer als je hem uitdaagt, niet iedereen durft tegen een brede neger van 1,93 te knokken.
Voor krachttraining kan je beter bankdrukken, is omgekeerd push-ups maar dan kan je tenminste meer gewicht toevoegen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat zijn de belangrijkste spiergroepen, maar opdrukken is op zich een mooie 'total body workout'. Als je wat varieert is het ook als krachttraining te gebruiken (bijv. een zware rugzak om doen).
Wat het met snelheid te maken heeft weet ik ook niet
Jij en ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Had het niet over mezelf, ik quote AP toch.
Trio?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Meid, er is één wachtende voor U, waar doen we het trouwens voor ?
Nu.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Meid, er is één wachtende voor U, waar doen we het trouwens voor ?
Ah wat lief, ik zie deze post nu pasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef bierspons het volgende:
Kom je aan bunnycookii kom je aan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |