Ieder die dat wel doet krijgt een 'smiley'quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:13 schreef JanPiraat het volgende:
the first rule of fok knokpartij is you do not talk about fok knokpartij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Gibson88 op 15-08-2010 12:36:10 ]Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen op Page 2 zo stoer gaan praten met mijn oom dit, uitsmijter dat, blije mannetjes slaan
Ik bedoel dudes, show your guts en ga gewoon 1 op 1n zonder die gare praatjes van: Ik haal die er bij en die en die en dieSnap het ook niet, want dan bevestig je zelf dat jij niet goed genoeg bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap trouwens niet waarom mensen op Page 2 zo stoer gaan praten met mijn oom dit, uitsmijter dat, blije mannetjes slaan
Ik bedoel dudes, show your guts en ga gewoon 1 op 1n zonder die gare praatjes van: Ik haal die er bij en die en die en dieDie uitsmijter in je spoiler nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik wil één die niet overdatum is
.
Ik bedoel dudes, show your guts en ga gewoon 1 op 1n zonder die gare praatjes van: Ik haal die er bij en die en die en dieHet scheelde niet veel of ik had er een topic over geopend in KLB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toen dacht ik: het is misschien een troll.
En waarom die moeite doen.
Tijdens de knokpartij sla ik hem toch KO.
Kneus. De helft is misschien begin 30 en dat wil dan tegen een zestienjarige vechten? Triest hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:25 schreef Hooidraad het volgende:
Wat AP te wachten staat:
SuperwormJim
Paul
Squirrel.D
Demon_Hunter (daagt iedereen uit)
leeell
Seamonkey-
noksala (wil AP enkel verkrachten)
The_Chosen_1 (wil met het hele forum op AP inrammen)
_Alkaline
GibsonLesPaul88
Rondes van 5 minuten met 1 minuut rust, geen regels, tussen iedere nieuwe opponent 5 minuten oplaptijd.
Opgeven voor een gevecht met AP kan tot 30 seconden vóór het eerste gevecht altijd.
Ik ben 22 AP (ApenKots)quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kneus. De helft is misschien begin 30 en dat wil dan tegen een zestienjarige vechten? Triest hoor.
Kom weer in MEN.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]konker smirig
AP valt op ouwe wijven![]()
Popcorn en bier gaat niet samenquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Leuk initiatief! Ik kom ook, met bier en popcorn.
ech welquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:49 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Popcorn en bier gaat niet samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |