Geen idee, ik vind hier geen katoen bij de Wibra :-)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat katoen van Stefanie lijkt erg op het katoen van de Wibra volgens mij.
Mooie Granny!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:23 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Mn allereerste granny!
Ik had ook nog die fluffy wol, maar die heb er maar uitgelaten. Eerste paar dingen zijn katoen, laatste twee is acrylMaar hij schijnt wel door dus, door de gaatjes, ga jij daar zelf nog wat mee doen Hoothoot? Ik heb geen lapjes om erachter te naaien
Ik vind 'm leuk! Als er veel 'gaten' in zitten, wil ik de lap nog wel even voeren met een stuk katoen inderdaad. Een tas met gaten is niet zo praktischquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:23 schreef Lyssa het volgende:
[ afbeelding ]
Mn allereerste granny!
Ik had ook nog die fluffy wol, maar die heb er maar uitgelaten. Eerste paar dingen zijn katoen, laatste twee is acrylMaar hij schijnt wel door dus, door de gaatjes, ga jij daar zelf nog wat mee doen Hoothoot? Ik heb geen lapjes om erachter te naaien
Hmm het ziet er precies nog anders uit vind ik :-) Het kan natuurlijk hetzelfde zijn, geen idee maar ik vind het er nog anders uit zien, mijn foto's zijn ook niet super kwaliteit natuurlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Wibra Nova van Ravelry: http://www.ravelry.com/yarns/library/wibra-nova/stashes?page=1
werd de lap niet ook al gevoerd door die site die de tas ervan ging maken? zoiets stond me bij erover...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Hoothoot het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuk! Als er veel 'gaten' in zitten, wil ik de lap nog wel even voeren met een stuk katoen inderdaad. Een tas met gaten is niet zo praktisch
quote:
Haha complimenten voor je mams! Ik denk dat ik het in theorie wel zou kunnen maar mijn breiwerk is erg groot en dan moet ik mijn boek dus een eind verder weg leggen. Ogen op stokjes besteldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:38 schreef EsseEi het volgende:
[..]
Haha ja kan het ook niet. Ik denk dat het na veel oefenen wel kan, of een makkelijk patroon. Ben altijd jaloers op m'n mams: haakwerk/breiwerk/ander handwerk in d'r handen, boek op schoot en het liefst ook nog de tv aanmaar goed die heeft al...40 jaar geoefend.....dus misschien uiteindelijk komt het ooit nog eens goed met die 2 hobbies!
Ja in mijn dromen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:43 schreef YPPY het volgende:
Wat ga je precies doen Caroline? Misschien mag je het assortiment haakboeken wel uitbreiden.
Deze wel. Het is een kleine vestiging in een klein dorp met een nog kleiner budget. Dat helemaal opgaat aan de huur van het pand dus zijn er uitsluitend vrijwilligers, en 1 professional voor 2 uur in de week.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Huh, werkt een bibliotheek met vrijwilligers?
Dank voor je bijdragen, YPPY!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:16 schreef YPPY het volgende:
Hier zijn de biebmevrouwen 70+, dus ik gok ook vrijwilliger. Soms iemand die jonger is, maar die doet alleen nieuwe pasjes. Ook zo'n klein dorpsbiebje dat een paar uur per week open is. Maar heerlijk dat hij er is.Ik sponsor goed, ben regelmatig te laat.
Oh nee! Hoe komt dat dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:53 schreef caroline88 het volgende:
Ik vrees dat de baan gestopt moet worden voor hijj begonnen is.
Een deurwaarder heeft me zojuist het bevel overhandigd dat ik per 27/8 het huis uit moet dus per dan ben ik dakloos.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:53 schreef caroline88 het volgende:
Ik vrees dat de baan gestopt moet worden voor hijj begonnen is.
Een deurwaarder heeft me zojuist het bevel overhandigd dat ik per 27/8 het huis uit moet dus per dan ben ik dakloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |