abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85097317
Ik hoor/lees vaak dat er geen goede muziek wordt gemaakt vanaf 2000.
Ik bewijs het integendeel. Wie kent ook nog meer?

Ik ben erg benieuwd naar meer relaxe nummers.
pi_85097354
;(

wordt dit een linkdump naar ieders favoriete youtubejes?
pi_85097528
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:40 schreef Antaris het volgende:
Ik hoor/lees vaak dat er geen goede muziek wordt gemaakt vanaf 2000.
De mensen van wie je dat hoort/leest zijn gek.
Opgelost, slotje. oO<
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:50:07 #4
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_85097730
Sinds 1950 is er geen goede muziek meer uitgekomen
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_85098256
Sinds het album No Limits van 2 Unlimited is er al geen goede muziek meer gemaakt. :{
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_85098273
Mensen die dat zeggen zijn dom en weten niks van muziek.

Opgelost, slotje.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:01:45 #7
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_85098293
Na Abba valt alles tegen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_85098689
genoeg leuke muziek maar ook veel commerciele bagger alhoewel sommige mensen dat ook "goeie" muziek noemen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_85098782
Sinds Muddy Waters is er niks moois meer gemaakt ;)
pi_85112321
Het is onzin om te zeggen dat er na 2000 geen goede muziek meer is gemaakt. Dit komt doordat mensen bepaalde muziek van eerder gaan romantiseren, hierdoor nostalgische gevoelens opwekken en zeggen; "ja vroeger, weet je nog".

In de meeste gevallen hebben luisteraars van mainstream-muziek deze gevoelens omdat deze muziek constant aan verandering onderhevig is. En dus wordt de muziek die je in de jaren '90 geweldig vond niet meer gemaakt (mainstream), en kom je tot de conclusie dat er ineens geen goede muziek meer wordt gemaakt.

Kijk eens verder, zou ik willen zeggen.
pi_85127187
Meer dan genoeg. Alleen al op een internetzender als http://www.novaplanet.com of www.laid-back.be (voor de liefhebbers van 'zwarte' muziek, wereldmuziek, enzovoort), de Underground FG-stream die te vinden is via http://www.radiofg.com (voor de liefhebbers van house, niet al te harde techno en afgeleiden ervan) of http://www.kxradio.nl (voor de pop/gitaarfreaks). Op al deze zenders komt regelmatig nieuwe en op z'n minst prima te verdragen muziek.

Alleen was de kans vroeger groter dat je er via de reguliere kabel/ether-zenders tegenaan liep.

Het is natuurlijk ook smaakafhankelijk. Ik heb zelf o.a. een zwak voor de Neptunes-sound, en dat was in de periode 2000-2005 ruimschoots te vinden in de hitparade. En eigenlijk vind ik dat beter dan veel van m'n zogenaamde jeugdsentiment-muziek uit de jaren 90 (vooral pakweg 96-98). En er waren in dezelfde periode ook een paar andere producers, Xenomania, die o.a. The Sugababes prima nummers leverden. De leukere prefab, om het zo maar even te zeggen.

(Timbaland heeft ook geen verkeerde dingen gemaakt, als je het bij hitparademuziek houdt. Hooguit is het, doordat het wat mechanischer klinkt, net iets minder m'n smaak dan The Neptunes/N.e.r.d..)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2010 06:33:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')