okeej, weet ik genoegquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik hoef niet. Ik zag net dat ik in Duitsland ben aankomend weekend
Hoeveel mensen komen er nu al met een album?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
This is a remastered version of the first AVIO release back in 2008; Thunderstyle.
It is the first reworked/ -mastered track for the upcoming Alphaverb album, which is scheduled to be released in the end of 2010.
Ben benieuwd...
Alpha Twins meende ik ook...quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen er nu al met een album?
Zatox, Alphaverb, Max Enforcer (zag ik laatst ook ergens dacht ik), nog meer?
A2-records, hoorde ik...quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:40 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Alpha Twins meende ik ook...
verdomme Jortquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:44 schreef JortK het volgende:
Ik hoef niet. Ik zag net dat ik in Duitsland ben aankomend weekend
Nog beter zelfsquote:
Benieuwd naar Psyko Punkz collabs met Noisecontrollers.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Nog beter zelfs![]()
---------------------
Video-message Psyko Punkz:
daar ben ik ook zeker een groot deel van de dag te vindenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet wel, nu ik al die nieuwe shit hoor dat ik op DB lekker naar de Early hardstyle ga
en bij de Loudness natuurlijk ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 11:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Kom ook gewoon lekker gezellig naar de Raw samen met Bartman, Bartvrouw en Huig
op 05.40 zie je mij een stampje plaatsenquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:33 schreef Gezicht het volgende:
Dikke kans dat jullie 'm al kennen, maar ik zal hem alsnog even posten.
Leuke mix moet ik zeggen.
beetje rale kwaliteit, maar wat ik er zo uit op kan maken wel een toffe trackquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:13 schreef Bab00n het volgende:
Had iemand deze al gepost? Ik hoor hem net voor het eerst en ik vind hem vet. ^^
Elites: beetje lompe kick in de intro en inhoudloze climaxquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Intro ubervet, leuke sounds zoals bij Counterfeit, de rest is bagger
Klinkt best ok. Misschien een beetje rare kick....
Dat mensen die kunnen waarderen
ik ben zo los gegaan op Decibel 2008, toen het originee in de (te warme) Euphoria-tent gedraaid werdquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
This is a remastered version of the first AVIO release back in 2008; Thunderstyle.
It is the first reworked/ -mastered track for the upcoming Alphaverb album, which is scheduled to be released in the end of 2010.
Ben benieuwd...
hoe vet gedaan!!quote:
Had m al gehoord, lekker introotje.quote:
De 2009 editie was wel stukken beter dan dit jaar. Dit jaar toch wel redelijk wat problemen met het geluid en wat minder strak georganiseerd. Decor etc zag er vorig jaar ook beter uit. Ik had gehoopt dat het juist wat beter geregeld zou zijn als 2009, maar dit was ook nog zeer goed te doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klinkt heel vet allemaal. Wilden ook gaan, maar kon geen vrij krijgen.
Vaak, heel vaak. Maar ik ben al zeker net zo vaak eigenwijs geweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:22 schreef CrustyClown het volgende:
Je moet ook geen harnas aandoen naar een feestje. Hoe vaak heb ik je dat al wel niet verteld zeg!
Hier staat "psyko punkz 14:00-15:00 back2school".quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:08 schreef TVEE het volgende:
toevallig hier nog mensen met android telefoon? de Decibel 2010 app is te downloaden in de android market.
ik zie wel al dat er een foutje in zit, bij artists a/z staan psyko punkz bij de remember stage...
klopt ja, maar hoe dan ook foutquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Hier staat "psyko punkz 14:00-15:00 back2school".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |