ja naar het schijnt heeft die wel een handje bij het produceren van a2 spulquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef ElDani het volgende:
Interessant! Vet dat ze de melodie NET iets veranderd hebben, klinkt nog zeker heel euforisch, maar ook hard! Je lijkt er trouwens wel duidelijk Wildstylez invloeden in te horen..
hahaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Bij Deepack staat er altijd een groepje van 25 man vlak voor de DJ booth los te gaan (ReMcOrE staat daar vaak bij), en de rest van de zaal (inclusief ikzelf) staat een beetje van "mwoaah".
Dan moet ik ReMcOrE ook maar eens opzoeken want bij Deepack is het standaard vooraan beukenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Bij Deepack staat er altijd een groepje van 25 man vlak voor de DJ booth los te gaan (ReMcOrE staat daar vaak bij), en de rest van de zaal (inclusief ikzelf) staat een beetje van "mwoaah".
Voor zover ik weet produceert hij de laatste jaren al alles voor Wildstylez toch? En zijn de "collabs" vaak door de andere producer gemaakt zoals bijvoorbeeld Ran-D...?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja naar het schijnt heeft die wel een handje bij het produceren van a2 spul
Ik snap ff niet wat je bedoeltquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Dan moet ik ReMcOrE ook maar eens opzoeken want bij Deepack is het standaard vooraan beuken
[..]
Voor zover ik weet produceert hij de laatste jaren al alles voor Wildstylez toch? En zijn de "collabs" vaak door de andere producer gemaakt zoals bijvoorbeeld Ran-D...?
Ja dat bedoelde ik ook te zeggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik snap ff niet wat je bedoeltik bedoel dat Wildstylez produceert voor Alpha 2 ( samen vroeger bekend als Seizure )
Hehe heb ook speciaal een YT account gemaakt om het te proberen (en omdat t al n tijdje op mijn registreer-lijstje stond)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ze checken eerst het commentaar voor ze het laten plaatsen, ben benieuwd of deze opmerking dat het op HHZ lijkt doorlaten
Juist!! Zo is t !!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:51 schreef LeonH het volgende:
Maar weer even melden hier met de mededeling dat B-Front - Neophobia gewoon een bazentrack is! Als ik 'm in de tuin opzet snoeien de struiken zich vanzelf al!
Eens, ik vind vrolijke hardstyle nog steeds erg vet. Alone gaat op goed geluid echt wel losquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:49 schreef Sethje het volgende:
Alone vind en vond k echt zoooo vet, echt mijn ding, together ook te gruwelijke kick ( maar dat is bij hun altijd wel in orde). Het blijft natuurlijk ook een smaak dingetje. Maar jullie gingen toch ook los op we be kickin bass, guilty en keep it coming :p ? Is jullie smaak dan veranderd of? Want qua stijl is het toch niet heel anders ofzo. Het is altijd toegankelijke, vrolijke hardstyle geweest.
quote:
Hier hetzelfde! Ben wel ziek aan het worden geloof ik, dus gaat nog leuk worden haha!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:15 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu de laatste spullen voor The Qontinent aan het pakken, dit word echt 'n gekkenhuis!![]()
* ReMcOrE meldt zichquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:02 schreef mstx het volgende:
[..]
true!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik sta altijd (links)vooraan te beuken, come visit mequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:05 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Dan moet ik ReMcOrE ook maar eens opzoeken want bij Deepack is het standaard vooraan beuken
precies... en Wildstylez was onder dat alias samen met Alpha2 de leden van Outsidersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik snap ff niet wat je bedoeltik bedoel dat Wildstylez produceert voor Alpha 2 ( samen vroeger bekend als Seizure )
nu die naam toch valt, JDX zette een gruwelijke bazenset neer op de laatste HardBass in Silverdomequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:13 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook te zeggen![]()
En vroeger onder andere JDX (The Darkside)
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:54 schreef ElDani het volgende:
Hier word ik dan wel weer vrolijk van!
Word dus de volgende release samen met die andere combi!
Vind het geen slechte plaats hoor! Tat&Zat mix blijft uiteraard wel beter.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:01 schreef ElDani het volgende:
Interessant! Vet dat ze de melodie NET iets veranderd hebben, klinkt nog zeker heel euforisch, maar ook hard! Je lijkt er trouwens wel duidelijk Wildstylez invloeden in te horen..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:34 schreef T_Killer het volgende:
Tijdens die DJ tool stond Harmpje op de dvd van Hardbass, samen met ik meen Huig. (kom maar met die punten)
Die melo, is alleen de eerste 4 noten hetzelfde, maar dan wel precies hetzelfde: zelfde synth, zelfde toonhoogte etc.
Hoorde ik ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:03 schreef Sethje het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:25 schreef InGebruik het volgende:
Qontinentgangers, veel (stamp)plezier!
Sowieso linksvoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:03 schreef Sethje het volgende:
Zo dadelijk ook spullen pakken voor het weekend, word weer gruwelijk
Er gaan voor mij veel onbekende fokkers, misschien links voor bij Bass Mods meeten ?
jou herken ik welquote:
Nope, ik heb een AVIO // Dikke bleek shirt aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Sethje het volgende:
jou herken ik welken jij die baron etc ook
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |