http://en.wikipedia.org/wiki/Shanghai_World_Financial_Centerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:44 schreef Poppetjuh het volgende:
Woah, die skyscraper is impressive, welk gebouw is dat?
Het is een wachtende metropassagier op het perron, gefotografeerd vanuit de metro waar ik zelf in stond.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:50 schreef Zeroku het volgende:
Foto's 5, 6 en 8 zijn zeer prettig om te zien. De rest is wat druk qua mensen en dichtbij. Daardoor lijken het hele chaotische foto's. Foto 9 is voor mij na vier keer kijken nog onduidelijk wat het isEn de laatste foto valt in mijn ogen een beetje uit de toon met de rest.
De reflectie maakt het nogal verwarrendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:02 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het is een wachtende metropassagier op het perron, gefotografeerd vanuit de metro waar ik zelf in stond.
Ik moest er net aan denken dat het wel scans lijken van een film met hoge saturatie, ook omdat ze allemaal zo mooi vierkant zijn. Mag ik vragen waarmee je dit geschoten hebt TS?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:02 schreef Mirjam het volgende:
hoe heb je de foto's nabewerkt, of heb je een speciaal filter op je camera?
ik vind de kleuren zo speciaal
Als je niet van toeristen houdt ben je daar idd in het verkeerde deel van de stad. Ik ben wel eens in een soortgelijke tuin geweest om 8 uur 's ochtends, dan is er geen hond en hadden we hele dorp voor onzelf. Echt ideaal. Alleen jammer dat ik toen nog niet zo bezig was met fotografie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:25 schreef problematiQue het volgende:
De Yu tuin was toen wij er waren echt barstensvol mensen, dus dan zijn mooie plaatjes een beetje lastig. Stomme toeristen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |