Nee, meteen dat kankerding eraf als ik mijn tas/koffer hebquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:33 schreef Splutje het volgende:
Ik haal die er altijd af vlak voor dat ik de volgende keer incheck
Ze doen het waarschijnlijk om te laten zien waar ze allemaal zijn geweest.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, meteen dat kankerding eraf als ik mijn tas/koffer heb
Jij bent waarschijnlijk een van die mensen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef fivenine het volgende:
dat je je daar aan ergert.. dan moet je verder ook niks te doen hebben
Erg foutquote:
kan geen vakantie betalenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk een van die mensen.
Ik zeg nergens dat ik me eraan ergerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef fivenine het volgende:
dat je je daar aan ergert.. dan moet je verder ook niks te doen hebben
wie is dat dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gemeld. Dat plaatje mag niet meer kneusje.
Weet ik veel jong, ik zit toch niet 24/7 op Fokquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
ow, nou dan neem ik mijn opmerking weer terugquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik me eraan ergerIk klaag over het feit dat het aandachtshoeren zijn.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |