Martelen vergelijken met een diepgaande discussie over de islam met een moslim aangaan. Ah, nu weet ik wat ze bedoelen met het martelaarschap.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, precies. Net als mensen die gewoon keihard gemarteld worden, maar onschuldig zijn. Hun verklaringen zijn ook betrouwbaar toch?
Ik wist niet dat Mein Kampf een levende entiteit was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat bleek wel uit mein kampf....
Taqqiya, uiteraard.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik dat doen bij mijn eigen vriendinnen? Binnenkort rond een deel een goede opleiding af en gaan ze werken. Ze zijn compleet geintregreerd in de Nederlandse samenleving. Er gaat niet op een dag opeens een klokje tikken bij ze van oh shit, ik moet nog een jihad beginnen. Ze maken carriere, mogen gewoon met een Nederlandse jongen trouwen (dat had ik nog gevraagd), krijgen kinderen en worden oud.
Mensen die voorbeelden met vergelijkingen verwarren. Ik begrijp nu wel hoe lomp jij die verzen leest.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:53 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Martelen vergelijken met een diepgaande discussie over de islam met een moslim aangaan. Ah, nu weet ik wat ze bedoelen met het martelaarschap.
De Koran is een handboek voor een levenswijze. Nog erger dan een scheikundeboek die voor laboratorium ontploffinkjes kan zorgen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een Koran is een boek, die kan geen geweld plegen.
Ze beginnen het niet op een bepaald tijdstip, ze zijn al hun hele leven martelaar. Dus dat begint al als ze zijn geboren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik dat doen bij mijn eigen vriendinnen? Binnenkort rond een deel een goede opleiding af en gaan ze werken. Ze zijn compleet geintregreerd in de Nederlandse samenleving. Er gaat niet op een dag opeens een klokje tikken bij ze van oh shit, ik moet nog een jihad beginnen. Ze maken carriere, mogen gewoon met een Nederlandse jongen trouwen (dat had ik nog gevraagd), krijgen kinderen en worden oud.
In de Arabische wereld staat Mein Kampf al decennialang op plaats twee van de bestsellerlijsten. Het leeft daar dus nog behoorlijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Mein Kampf een levende entiteit was.
Een scheikundeboek die voor ontploffinkjes kan zorgen. Dat is dan wel een bijzonder scheikundeboek.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:54 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
De Koran is een handboek voor een levenswijze. Nog erger dan een scheikundeboek die voor laboratorium ontploffinkjes kan zorgen.
Je hebt daar uiteraard bronnen voor!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:54 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
In de Arabische wereld staat Mein Kampf al decennialang op plaats twee van de bestsellerlijsten. Het leeft daar dus nog behoorlijk.
De islamitische vrienden die ik heb, of waar ik in de klas mee heb gezeten. Vonden het allemaal vreselijk wat er op 11 september gebeurde. Daar heb ik nog hele discussies mee gehouden. Meerdere keren zelfs. Ik vind dat ze zelfs redelijk vaak dat doen in tegenstelling tot Christenen die ik nog nooit heb horen praten over Christelijk geweld in de wereld. Er is een islamtische gast die vond idd dat Amerika het verdient had, maar dat zei hij ook gewoon.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:49 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Lol.
Zoek eens een moslim die het geweld van zijn Koran/Islam openlijk veroordeeld. Tot nu toe zijn dat enkel ex-moslims die hun land moeten ontvluchten en onderduiken in het Westen om represailles te voorkomen.
Juist.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Haha zo waar. Al die moslims hier zijn ook zo redelijk totdat je zegt dat hun geloof niet deugt en dat ze onoprecht zijn in hun 'dialoog'. Dan ben je een islamofoob.
Mensen die verkeerde en selectieve voorbeelden met vergelijkingen verwarren om hun gelijk kracht bij te zetten. Dit ga je verliezen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mensen die voorbeelden met vergelijkingen verwarren. Ik begrijp nu wel hoe lomp jij die verzen leest.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4361733.stmquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt daar uiteraard bronnen voor!
Jij komt zelf met het voorbeeld hè?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Mein Kampf een levende entiteit was.
Ach het probleem is het geloven dat er maar een waarheid is en dat dan ook nog met geweld aan een ander opdringen. Dat is niet voorbehouden aan moslims.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:47 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Daarin schuilt nou juist het gevaar. Dat is dus waar dat artikel op wijst: softe jihad. Als je een échte discussie met die zogenoemde moslimvrienden van je zou aangaan ontaard dit uiteindelijk in boosheid van hun kant. Als je maar diep genoeg gaat en flink eraan trekt totdat ze toegeven. Vaak genoeg gezien hier op fok. Uiteindelijk zie je helaas de ware aard.
Alle voorbeelden die je opnoemt zijn selectief, immers een voorbeeld is per definitie een selectie.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mensen die verkeerde en selectieve voorbeelden met vergelijkingen verwarren om hun gelijk kracht bij te zetten. Dit ga je verliezen.
Niemand sprak over Mein Kampf hoor. Ja jij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:56 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Jij komt zelf met het voorbeeld hè?
Ik wist niet dat Turkije de Arabische Wereld was. FAIL!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:56 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4361733.stm
Die islamvriendjes van je kan best. Kan ook zijn dat je zomaar wat kletst om je gelijk te halen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De islamtische vrienden die ik heb, of waar ik in de klas mee heb gezeten. Vonden het allemaal vreselijk wat er op 11 september gebeurde. Daar heb ik nog hele discussies mee gehouden. Meerdere keren zelfs. Ik vind dat ze zelfs redelijk vaak dat doen in tegenstelling tot Christenen die ik nog nooit heb horen praten over Christelijk geweld in de wereld.
Nee, dat doen moslims al wel bij de ongelovigen. In de koran staat immers wat die ongelovigen dan precies zijn. Ik bedoel, over kortzichtigheid gesproken. Toch maar een 'aanpassinkje' maken in de koran?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Gewoon moslims bij voorbaat onoprecht noemen en dan is de discussie klaar. Dan kan je lekker een monoloog voeren over hoe slecht ze wel niet zijn.
Nee, jij begon over dat boeken niet konden doden. Wel dus, dankzij die boeken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand sprak over Mein Kampf hoor. Ja jij.
Ik voer inderdaad liever een monoloog dan een 'dialoog'.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Gewoon moslims bij voorbaat onoprecht noemen en dan is de discussie klaar. Dan kan je lekker een monoloog voeren over hoe slecht ze wel niet zijn.
Boeken kunnen inderdaad niet doden, mensen wel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee, jij begon over dat boeken niet konden doden. Wel dus, dankzij die boeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |