abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85089204
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:21 schreef Verbal het volgende:

[..]

Of gewoon minder vlees eten.

V.
Of gewoon je kop houden als je het eens bent met die hippies.

Inderdaad ja, ik zeg dat jij je kop moet houden.
Verplicht.
Geen onderhandeling mogelijk.

Wat zeg je? Het is een vrij land en je bepaalt zeker zelf wel wat je wel of niet doet?
LAAT MIJ DAN GODVERDOMME GOEDKOOP VLEES ETEN, HIPPIE! :|W
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_85089245
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:02 schreef Trollface. het volgende:
Wakker Dier :r
Gebraden dier daarentegen :Y)
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85089296
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:28:38 #29
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85089322
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef NielsTriple het volgende:
Zoals te lezen is op de frontpage
Stichting Wakker Dier adviseerde de afgelopen maanden in radiospotjes ergens anders vlees te kopen omdat het vlees bij C1000 vaak 'goedkoper is dan kattenvoer'.

Kattenvoer is ook vlees. :{

En verder ^O^ voor het langzaam komen van het besef dat dieren geen gebruiksvoorwerpen zijn.
pi_85089351
'goedkoper dan kattenvoer'

Ja, mag het hopen van wel, gaat toch niet duurder vlees aan je kat geven dan jezelf, wat ben je voor kankermongooltje als je dat doet :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:30:47 #31
136 V.
Like tears in rain...
pi_85089391
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef NielsTriple het volgende:

[..]

Of gewoon je kop houden als je het eens bent met die hippies.
Tut tut... :D
quote:
Inderdaad ja, ik zeg dat jij je kop moet houden.
Verplicht.
Geen onderhandeling mogelijk.
En dan zeg ik dat een grafhark als jij mij niet de mond snoert. Geen onderhandeling mogelijk :)
quote:
Wat zeg je? Het is een vrij land en je bepaalt zeker zelf wel wat je wel of niet doet?
LAAT MIJ DAN GODVERDOMME GOEDKOOP VLEES ETEN, HIPPIE! :|W
Je mag best schreeuwen, maar dat maakt bitter weinig indruk, joh.

Ik betaal mee voor de gevolgen van dat goedkope kutvlees van je. En dat wil ík niet. Vrij land, weet je. Dat goedkope kutvlees ís namelijk niet goedkoop, maar die kosten worden afgewenteld op anderen. Typisch asociale kuthuftergedrag van lui met de visie van een vlo.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:31:23 #32
136 V.
Like tears in rain...
pi_85089420
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef Skonk het volgende:

Ja, mag het hopen van wel, gaat toch niet duurder vlees aan je kat geven dan jezelf, wat ben je voor kankermongooltje als je dat doet :')
Begrijpend lezen. Het is moeilijk voor mensen met een chromosoom te veel...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_85089456
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:39 schreef DroogDok het volgende:
C1000 :')

Pauperzaak.
Inderdaad.
Voor internet aristocraten zoals jij en ik is de C1000 te min.
Wij laten ons eten bezorgen door de traiteur die ons op onze wenken bedient via de buizen van het interwebs.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:32:25 #34
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85089458
IK WIL EEN GOEDKOPE PRIVÉJET!!

Het is een vrij land dus daar heb ik recht op..

Oh ja TS woont in een dorp waar alleen een c1000 is. _O-
pi_85089468
IT IS MURDER!!
tasty, tasty murder..
pi_85089470
TS: als je zo'n pauper bent dat je dat niet kan betalen; dan moet je gaan werken ipv zeiken.

Sowieso is dit gewoon marktwerking en kapitalisme; wakker dier voert campagne, C100 vreest imago schade en denkt meer winst te halen door de stunt te schrappen, ergo -> marktwerking.

Dat jij tegen marktwerking bent, maakt jouw een linkse boomknuffelaar.
pi_85089481
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef Skonk het volgende:

Lastig hč, lezen :').
pi_85089528
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:40 schreef linpunt het volgende:
Stichting wakker dier eet stiekem zelf altijd kattenvoer uit solidariteit voor de kattendieren en vindt het stiekem te duur. Daarom verpesten ze het voor ons allemaal. We moeten als tegenactie; EEN BBQ ORGANISEREN.
Nee, die stichting zal niet rusten voordat alle katten in Nederland vegetariër zijn geworden. En daardoor kapotgaan omdat ze niet genoeg voedingsstoffen binnenkrijgen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:35:30 #39
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_85089568
Gooi eens zo' dikke boerderij kip in de oven :9 ipv goedkoop gehakt dat in soep verandert zodra het in de pan komt.

Goedkoop vlees :r
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:36:00 #40
136 V.
Like tears in rain...
pi_85089588
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:22 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Vlees is sowieso al biologisch dus een biologische slager slaat nergens op.
Och jee, een semantisch grapje...
quote:
Waarom zou ik veel meer moeten betalen voor hetzelfde stuk vlees.
1. Je betaalt niet meer voor hetzelfde stuk vlees. 2. Je betaalt de werkelijke prijs voor een stuk vlees.
quote:
Het gaat ook niet om het vlees, het gaat om de manier waarop het beest waar het vlees van is dood gemaakt is.
En de manier waarop het beest bij leven is behandeld. En het eten dat dat beest krijgt, wat er voor zorgt dat het ziek wordt. De antibiotica die het beest krijgt om die ziektes eronder te houden. Om de vernietiging van land voor het foute veevoer dat erin wordt gepropt. En de intense milieuvervuiling die ermee gepaard gaat. Allemaal kosten die worden afgewenteld op de maatschappij, omdat klojo's als jij altijd en overal en zoveel mogelijk vlees moeten eten.

Vlees eten was ooit een luxe. Nu is vooral heel veel vlees eten vooral voor tokkies zonder hersenen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:38:29 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85089680
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:21 schreef Verbal het volgende:

[..]

Of gewoon minder vlees eten.

V.
dat ook, maar dat krijg je er bij die vleeschuivende tokkies niet in. die moeten minstens elke dag 400 gram aan frikandellen hebben.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85089731
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:36 schreef Verbal het volgende:

[..]

Och jee, een semantisch grapje...
[..]

1. Je betaalt niet meer voor hetzelfde stuk vlees. 2. Je betaalt de werkelijke prijs voor een stuk vlees.
[..]

En de manier waarop het beest bij leven is behandeld. En het eten dat dat beest krijgt, wat er voor zorgt dat het ziek wordt. De antibiotica die het beest krijgt om die ziektes eronder te houden. Om de vernietiging van land voor het foute veevoer dat erin wordt gepropt. En de intense milieuvervuiling die ermee gepaard gaat. Allemaal kosten die worden afgewenteld op de maatschappij, omdat klojo's als jij altijd en overal en zoveel mogelijk vlees moeten eten.

Vlees eten was ooit een luxe. Nu is vooral heel veel vlees eten vooral voor tokkies zonder hersenen.

V.
Daarom jaag ik ook altijd zelf
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:42:07 #43
136 V.
Like tears in rain...
pi_85089818
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat ook, maar dat krijg je er bij die vleeschuivende tokkies niet in. die moeten minstens elke dag 400 gram aan frikandellen hebben.
Waarvan akte in dit topic.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_85089956
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

En áten ze dan maar vlees, nee, ze eten altijd van die kansarme rommel zoals supermarkt kip, k&k hamburgers en idd de eeuwige frikandel.
pi_85090067
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef Skonk het volgende:

[..]

Daarom jaag ik ook altijd zelf
Een mooie hobby die ik ooit nog eens zou willen beoefenen.
Helaas ben ik bang dat het steeds moeilijker zal worden in Nederland.
pi_85090361
Stuur vooral ook al je klachten naar die kut hippies:

http://www.wakkerdier.nl/contact.php
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:56:49 #47
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_85090383
Vlees opscheptopic :').

Wat is FOK! toch kankertriest. Van die single ICT'ers die de hele dag op het kantoor zitten, en de enige voldoening uit hun leven putten door te posen met hoeveel 'vleesch :9 :9~ :Y) ' ze eten op internet. 'Vleesch' dat is verkregen door naar de supermarkt te gaan en te kopen, waarna ze gaan bbq'en in hun eentje.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_85090409
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
Vlees opscheptopic :').

Wat is FOK! toch kankertriest. Van die single ICT'ers die de hele dag op het kantoor zitten, en de enige voldoening uit hun leven putten door te posen met hoeveel 'vleesch :9 :9~ :Y) ' ze eten op internet. 'Vleesch' dat is verkregen door naar de supermarkt te gaan en te kopen, waarna ze gaan bbq'en in hun eentje.
Topic goed gelezen zie ik :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:58:17 #49
136 V.
Like tears in rain...
pi_85090441
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Stuur vooral ook al je klachten naar die kut hippies:

http://www.wakkerdier.nl/contact.php
Ja, want dit is namelijk echt een exclusief "hippie"-onderwerp _O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_85090989
linksen die er niet mee om kunnen gaan :')
Lost my ipod :`(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')