Verkracht? Van een nieuw muziekaal sausje voorzien zodat generaties nederlanders deze geweldige muziek in de armen kunnen sluiten!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:00 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Silvia Swart poept nummers uit alsof het niets is:
Ook heeft ze de muziek van Amy MacDonald meerdere keren verkracht:
Wat is een muziekaal?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Verkracht? Van een nieuw muziekaal sausje voorzien zodat generaties nederlanders deze geweldige muziek in de armen kunnen sluiten!
quote:
Wat een pareltje is dat zeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:35 schreef female81 het volgende:
Al een tijdje uit, waarom wordt dit nou geen hit?![]()
Zie ook http://www.christiaanvanveen.nl . Tip: Zet je boxen aan, alvorens de link aan te klikken.
Reacties van Zanger Petro:quote:hoe oud is dat kind, zou je haar geven petro?
quote:@zoujijhaargeven ze is nu 22 jaar maar bij de clip opname was ze 20
@zoujijhaargeven dat is mijn dochter
Nee hoor, op 2:05 duikt deze machtige beer op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:24 schreef ZangerPetroFan het volgende:
De Wuko zit met zijn klittebandschoenen in een kruiwagen alsof het niets is. De ijsbeer blijft dit keer buiten beeld.
Zover was ik niet eens gekomen. Een de Wuko nummer zonder ijsbeer is natuurlijk een Rinus zonder de Rinus-arm-wave.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee hoor, op 2:05 duikt deze machtige beer op.
Gewoon zijn dochter gebruiken voor een clip, wat een heldquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:06 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Uit de tekst: "Zo een meid, nooit gezien, je krijgt wat je verdient." "Lekker ding kom eens hier bij mij, want ik wil je hier aan m'n zij." "in m'n dromen wordt jij m'n vrouw."
Reactie van een fokker:
[..]
Reacties van Zanger Petro:
[..]
Dat is er één uit de oude doosquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:24 schreef ZangerPetroFan het volgende:
De Wuko zit met zijn klittebandschoenen in een kruiwagen alsof het niets is. De ijsbeer blijft dit keer buiten beeld.
Volgens mij is dat dezelfde schone deerne als in:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:06 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Uit de tekst: "Zo een meid, nooit gezien, je krijgt wat je verdient." "Lekker ding kom eens hier bij mij, want ik wil je hier aan m'n zij." "in m'n dromen wordt jij m'n vrouw."
Reactie van een fokker:
[..]
Reacties van Zanger Petro:
[..]
Ik was op tijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:48 schreef kikoooooo het volgende:
Zanger Rinus stond ook op Dance Valley afgelopen zaterdagHelaas waren wij net te laat
![]()
Petrografisch geheugen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:41 schreef Rectum het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde schone deerne als in:
en in:
De dochter van Zanger Petro is naast figurant in zijn clips ook zijn songwriter. Applaus dus voor deze dame die de tekst van o.a. de zomerhit Sabrina heeft geschreven! En ook leuk om te zien dat Petro deze nummers met zoveel gevoel kan zingen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Gewoon zijn dochter gebruiken voor een clip, wat een held
te stomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee hoor, op 2:05 duikt deze machtige beer op.
okquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Origineel van 'Je zeurt teveel' is vele malen beter.
Heeft ze ook dit nummer geschreven?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:01 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
De dochter van Zanger Petro is naast figurant in zijn clips ook zijn songwriter. Applaus dus voor deze dame die de tekst van o.a. de zomerhit Sabrina heeft geschreven! En ook leuk om te zien dat Petro deze nummers met zoveel gevoel kan zingen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:51 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Heeft ze ook dit nummer geschreven?
Dit nummer is zo gevoelig gezongen. Vooral die 'hallo' op 0:40 gaat door merg en been, als een hartekreet van alle schipperskinderen (of skipperskinderen, zoals Petro het zou zeggen) uit Oost-Nederland.
Ook van dit pareltje is zijn dochter de geestelijk vader inderdaad.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:51 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Heeft ze ook dit nummer geschreven?
Dit nummer is zo gevoelig gezongen. Vooral die 'hallo' op 0:40 gaat door merg en been, als een hartekreet van alle schipperskinderen (of skipperskinderen, zoals Petro het zou zeggen) uit Oost-Nederland.
Aldus Petro op mijn youtube-kanaal. Het is dus ook nog op waarheid gebaseerd.quote:ZANGERPETRO (1 week geleden)
dank je wel voor het compliment
ik heb het nummer door mijn dochter laten schrijfen( Schipperkind)
Er kwam iemand bij me een schippersjongen die het alle maal had meegemaakt en hij vroeg me of ik voor hem dit nummer wou schrijven en uitbrengen
over zijn gevoel op een schip.
ik hoop dat vele schippers en matroosen het een mooi nummer vinden
muzikale groet Zanger Petro
Interessant yt-kanaal.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:02 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
Ook van dit pareltje is zijn dochter de geestelijk vader inderdaad.
[..]
Aldus Petro op mijn youtube-kanaal. Het is dus ook nog op waarheid gebaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |