Broer van Gewoon Rutger?quote:
*proest*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
Meteen maar even de topper van dit moment. De nieuwste Peter Bresil voor iedereen die hem gemist heeft.
Ja, ik werd ook emotioneel toen ik deze topper voor het eerst hoorde.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:40 schreef Vengerr het volgende:
[..]
*proest*
BWAHAHAHAAHAHAHAH!!!
Nee wacht...
BaaWAHAHAaaHAAaaaaHAHAaaaHAH!!!
Je weet hoe uitingingen van emotie in de war kunnen raken in momenten van grote vervoering.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:41 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ja, ik werd ook emotioneel toen ik deze topper voor het eerst hoorde.
Met als goede nummer 2 :quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:49 schreef ZangerPetroFan het volgende:
De zomerhit van vorig jaar, luister hier naar en dwaal in gedachten af naar de mooie zomer van 2009.
Het trouwens officieel, Lorenzo is een guapo.quote:
Davilexquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het trouwens officieel, Lorenzo is een guapo.
Red Catquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:02 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
DavilexA2 Racer II
WK 98 avontuur
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
Voor depressiviteit is er maar één oplossing:
Als je daar niet vrolijk van wordt, dan zou ik maar snel aan de Prozac gaan.
Mooi die toiletluchtverfrisser op de achtergrondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:51 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Heeft ze ook dit nummer geschreven?
Dit nummer is zo gevoelig gezongen. Vooral die 'hallo' op 0:40 gaat door merg en been, als een hartekreet van alle schipperskinderen (of skipperskinderen, zoals Petro het zou zeggen) uit Oost-Nederland.
Zou die gast echt Jay Jay heten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef kikoooooo het volgende:
Jay Jay Bauer heeft gewoon 3x hetzelfde shirt aan, in een andere kleur. Wat een baas.
En nog chicks in zn clip ook.
Nog meer chicks op t strandquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef kikoooooo het volgende:
Jay Jay Bauer heeft gewoon 3x hetzelfde shirt aan, in een andere kleur. Wat een baas.
En nog chicks in zn clip ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |