abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85115544
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is denk ik het grootste probleem. Helaas is het zo dat vrouwen meestal andere interesses hebben. Je kan niet de hele tijd over politiek of sport of science praten.

Je moet ook kunnen inleven in wat vrouwen interessant vinden, je moet ook een gesprek kunnen voeren waarvan een meisje door wilt praten.

Ik denk dat als je dat kan doen, je een heel eind verder komt. Probeer maar eens vrouwelijke vrienden te maken.
TS moet helemaal niets. Het enige wat ie moet doen is zichzelf proberen te zijn en blijven. Maar zoals TS al weet, is niets doen ook geen optie.

Wat Silenis al zei; vrouwen vinden zelfvertrouwen zeer aantrekkelijk. Probeer eerst een minder aantrekkelijke vrouw te versieren en daarmee wat aanrommelen. Zo heb ik het ook gedaan. Daar krijg je toch dat zelfvertrouwen door dat je nodig hebt om naar de volgende te gaan en uiteindelijke te eindigen met je droomvrouw. Het zelfvertrouwen straalt gewoon van je af doordat je je lekkerder voelt omdat je dan niet hoeft uit te leggen waarom je nog nooit een vriendin heb gehad. Uiteraard vertel je niet dat je ooit naar de hoeren bent gegaan, EVER!

Verder ^O^ voor TS. Hij komt er wel.
pi_85115711
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Wat je zegt is:
• Dat je zowel jezelf bent geweest als je anders hebt voorgedaan
• De zaak eerst meer vanuit gevoel, dan weer vanuit verstand hebt benaderd
• Zowel zoveel mogelijk als zo min mogelijk initiatief hebt genomen
• Bovenstaande allemaal overtuigd (en/of bewust), (al dan niet geveinsd) zelfverzekerd en 'vanuit het hart'

Dat klinkt dan inderdaad als een vrij grote uitdaging (...).

En dan nog iets. Wie kan het ene zak schelen dat jij gesprekken met vrouwen niet interessant vindt? Die vrouwen in ieder geval niet. Voor jou tien anderen (chinezen niet meegerekend). Ik begrijp dat je je in een lastige situatie bevindt maar uit je (toch enigszins defensieve) reacties op de meest uiteenlopende tips van vele posters klinkt toch ook een dosis zelfmedelijden (of iets in die richting) door. En dat komt allerminst aantrekkelijk over (en ik val niet eens op mannen).
Flikker jij toch lekker op, k*tracist! :r
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:21:33 #203
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_85115733
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is denk ik het grootste probleem. Helaas is het zo dat vrouwen meestal andere interesses hebben. Je kan niet de hele tijd over politiek of sport of science praten.

Je moet ook kunnen inleven in wat vrouwen interessant vinden, je moet ook een gesprek kunnen voeren waarvan een meisje door wilt praten.

Ik denk dat als je dat kan doen, je een heel eind verder komt. Probeer maar eens vrouwelijke vrienden te maken.
Bijna mee eens. Ik zou me niet zo zeer richten op wat vrouwen leuk vinden. Dan sta je de hele avond over de inhoud van de glossy te praten, iets dat je zelf denk ik na 3 uur wel zat bent. Ik zou eerder gaan voor het bepraten van leuke ervaringen zoals gebeurtenissen tijdens een vakantie of gewoon iets opmerkelijks dat vandaag is voorgevallen. Zij zal sommige situaties herkennen en terug denken aan haar eigen vakantie (bijvoorbeeld) waardoor je samen tot een positief gevoel komt.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:23:01 #204
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85115821
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef stofdeeltje het volgende:

[..]

Eh, juist ja. Misschien kan dit in een apart topic? :').

OT: Er zijn natuurlijk ook vrouwen die niet alleen maar over achterklap en roddel praten (al zijn ze misschien schaars :P). Oh en ik zou ook niet mikken op de droomvrouw, zoals gesuggereerd, maar op gelukkig worden met iemand waarmee je je leven kunt delen. Maar da's misschien meer mijn afwijking :P.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85115864
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef stofdeeltje het volgende:

[..]

Tyf op man, huilie :')
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:25:27 #206
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85115949
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Bijna mee eens. Ik zou me niet zo zeer richten op wat vrouwen leuk vinden. Dan sta je de hele avond over de inhoud van de glossy te praten, iets dat je zelf denk ik na 3 uur wel zat bent. Ik zou eerder gaan voor het bepraten van leuke ervaringen zoals gebeurtenissen tijdens een vakantie of gewoon iets opmerkelijks dat vandaag is voorgevallen. Zij zal sommige situaties herkennen en terug denken aan haar eigen vakantie (bijvoorbeeld) waardoor je samen tot een positief gevoel komt.
Ik bedoel ook niet dat ze alleen maar moeten praten over make up enzo. Ik denk bovendien ook dat volwassen vrouwen niet over make up willen praten.

Maar je moet wel gesprekken kunnen voeren die zoals hij en de vrouw leuk zal vinden. Dus over filmen, relaties, liefde, ervaringen, grapjes, enz. Dus eigenlijk moet TS vrouwelijke vrienden maken. En van daaruit leren hoe hij met vrouwen om moet gaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:34:33 #207
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85116404
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef stofdeeltje het volgende:

[..]

TS moet helemaal niets. Het enige wat ie moet doen is zichzelf proberen te zijn en blijven. Maar zoals TS al weet, is niets doen ook geen optie.

Wat Silenis al zei; vrouwen vinden zelfvertrouwen zeer aantrekkelijk. Probeer eerst een minder aantrekkelijke vrouw te versieren en daarmee wat aanrommelen. Zo heb ik het ook gedaan. Daar krijg je toch dat zelfvertrouwen door dat je nodig hebt om naar de volgende te gaan en uiteindelijke te eindigen met je droomvrouw. Het zelfvertrouwen straalt gewoon van je af doordat je je lekkerder voelt omdat je dan niet hoeft uit te leggen waarom je nog nooit een vriendin heb gehad. Uiteraard vertel je niet dat je ooit naar de hoeren bent gegaan, EVER!

Verder ^O^ voor TS. Hij komt er wel.
Tuurlijk moet TS leren om met vrouwen te praten. Hij zal niet eens een lelijke vrouw kunnen krijgen als hij haar niet geinteresseerd kan houden. Als hij geen eens vrouwelijke vrienden heeft, dan neem ik aan dat hij helemaal niet weet hoe hij een vrouwe geinteresseerd kan houden. Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar meestal als je op een date bent moet je wel gezellig kunnen praten met je date.

En hij is 28 en nog nooit een vrouw gezoend. Dus nee, er is een kans dat het helemaal niet goed komt. Dus advies van "blijf rustig jezelf" gaat echt niet helpen. TS moet zo te zien duidelijk wat verandering brengen en zijn levenstijl en wat nieuwe dingen erbij leren, tenminste als hij ooit een vriendin wilt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:36:09 #208
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_85116487
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet dat ze alleen maar moeten praten over make up enzo. Ik denk bovendien ook dat volwassen vrouwen niet over make up willen praten.

Maar je moet wel gesprekken kunnen voeren die zoals hij en de vrouw leuk zal vinden. Dus over filmen, relaties, liefde, ervaringen, grapjes, enz. Dus eigenlijk moet TS vrouwelijke vrienden maken. En van daaruit leren hoe hij met vrouwen om moet gaan.
Nee snap ik :Y Je noemt nu ook juist de dingen waarbij je best goed een gevoel los kan maken. Beetje afwisselen tussen meerdere onderwerpen zodat je als het even stil valt altijd wel weer ergens op terug kan grijpen. Als je dit een beetje lukt worden de zenuwen ook minder. Maar er zullen altijd vrouwen zijn waarbij ook zo een gesprek onmogelijk of stroef berloopt. Het moet wel van 2 kanten komen natuurlijk.
pi_85116589
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef dionysos18 het volgende:

[..]

Ik ben het 100% met je eens, maar hoe kom je in zo'n 'flow' ??
Meer met vrouwen praten, zeggen mensen dan. Maar ja, dat doe ik dus al jaren.
Je geeft de oplossing zelf al aan. Minder praten, meer doen. D.w.z. wat meer ballen tonen (letterlijk en figuurlijk). Je nodigt een vrouw bij je thuis uit zodat je voor haar kunt koken en daarna gezellie met zn twee dineren, MAAR niet te cozy zoals je in films ziet met kaarslicht erbij enzo. Daarna ga je gezellig filmpje kijken op de bank. Je zorgt ervoor dat je pal naast haar zit, of halfliiggend is eigenlijk beter, met haar hoofd/rug steunend op je borstkas. Je armen rustig op haar buik, totaal ontspannen. Nu komt de cruciale stap: je kust voorzichtig op haar wang - en als de situatie dat toe laat - in haar nek. Ondertussen wrijf je met je handen over haar buik en subtiel langs de borsten (niet erop!! er langs). Aan de oorlellen sabbelen kan ook wonderen doen....

En de rest kan je zelf wel verzinnen. M.a.w. ga meer doen dan alleen praten en praten, anders beland je echt in de Friendzone. En dan zijn de rapen gaar.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:48:21 #210
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85117096
Beste stofdeeltje, volgens mij sla je een paar stappen over. Ik denk dat je, wanneer je je afvraagt hoe je een vrouw langer dan 5 minuten boeit, nog niet toe bent aan tietenknijpen tijdens een lachfilm of aan willekeurige lichaamsdelen te gaan zitten zuigen.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85117170
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef dionysos18 het volgende:

[..]

Ok, mooie post. Ik ben sterk geinteresseerd in: politiek, filosofie, muziek, films, reizen.
Ik hou van 'goede gesprekken' daar over.
Ik werk bij een buitenlandse bank en ik schrijf freelance over muziek en politiek.
Daarnaast ga ik graag uit, naar restaurants, bars in verschillende steden en ik ga graag naar housefeesten voor de liefhebbers, zeg maar.

Verder knap ik enorm af op skihutbars, sbs6 en pvv-stemmers.
Ok, ik kom hier later nog op terug...
Wellicht moet je toch een beetje je patroon aanpassen. In housefeesten leer je geen meisjes kennen, en naar restaurants ga je pas als je een date hebt ;) (meeste mensen dan). Wat misschien ook een tip is, om naar het cafe te gaan bij de psychologie afdeling van de universiteit. Daar zijn veel meisjes te vinden die sowieso het leuk vinden om te praten met mensen en je hebt er ook redelijk wat kans aangezien er maar weinig jongens zijn die deze specifieke studie doen. Daarnaast kunnen ze je ook helpen als je echt niet weet hoe je met vrouwen moet omgaan ;)
pi_85117294
Oja. en denk niet dat je de enige bent met dat soort problemen.
Er zijn zat forumleden die niets schrijven maar zichzelf hierin herkennen.

Trouwens respect voor de mensen die hier reageren, een Fok-topic met amper grappen en grollen tegen een TS die zich open stelt kom je ook niet vaak tegen.
Hell To The Liars
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:00:53 #213
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_85117705
ik herken sommige dingen die TS noemt, ben alleen gelukkig geen maagd meer...dat ging op een natuurlijke manier door stappen en vrouwen versieren (ook de lelijke) toen ik 20 was. Maar nu ik de 30 gepasseerd ben en mn vorige relatie uit is gegaan merk ik dat het moeilijk is weer aan de vrouw te komen terwijl de op de 30tiger markt genoeg vrouwen moeten rondlopen, maar op een of andere manier vinden we elkaar niet... :N
pi_85118032
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:50 schreef ioko het volgende:
De tip over feedback is een hele goede. Vraag eens feedback aan mensen die je kennen. Dan heb ik het over je vrienden, maar meer nog over vriendinnen van je vrienden. Hoe kom je op deze dames over. Ze zullen je waarschijnlijk eerlijk commentaar geven.
Ok, noted. Staat idd ook op mijn lijstje.
Van mijn mannelijke vrienden heb ik ongveer dezelfde adviezen gekregen als op dit forum.
Prima, maar heb er weinig mee kunnen bereiken

quote:
Mijn idee is dat je vastzit in een bepaald patroon: je denkt dat het contactueel wel goed loopt, maar daarnaast ben je er zo onzeker over dat ik me niet kan voorstellen dat je ontspannen met vrouwen omgaat. En die ontspanning is een van de belangrijkste eigenschappen die je hierin ten toon moet spreiden! Ik denk dat Laforest zeer ontspannen in zijn contact met vrouwen staat ;)): vindt hij het niet spannend? Tuurlijk wel, maar hij laat dat niet merken.
Nee, ik ben er zeker niet ontspannen over. Maar dat is weer het verhaal van de vicieuze cirkel.
pi_85118144
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef Leonidas82 het volgende:
waarom richt je je alleen op Nederlandse vrouwen? Wel eens gedacht aan een kijkje buiten de grens? Russische, Oekraïense en ander Oost-Europese vrouwen zijn doorgaans minder veeleisend dan Nederlandse vrouwen, vaak nog knapper en leuker in de omgang en het zijn beslist niet allemaal golddiggers.

Je vergroot je kansen aanzienlijk door de focus te leggen op dat soort vrouwen. Misschien een paar maanden rondtrekken door Rusland? Succes verzekerd!
Ja, deze optie is de eerste op mijn lijst, gaat waarschijnlijk dit jaar nog gebeuren met een vriend.
Ook gewoon lol hebben en kijken wat er gebeurt, maar misschien goede optie om dingen uit te proberen inderdaad.
pi_85118457
quote:
Beide reacties hierboven beantwoorden niet de vraag wat je ervan zou verwachten. Denk je bijvoorbeeld werkelijk dat het daarna makkelijker is om op vrouwen af te stappen? En op grond waarvan dan? etc.
Nee, gewoon biologisch extreem gefrustreerde reactie op jarenlang droog staan
pi_85118588
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Eens. Probeer eerst maar eens met vrouwen om te gaan op die manier en zo wat te leren van hoe vrouwen bepaalde dingen doen. Dan kom je minder over als zo'n droge gast die gewoon bestaat. Ga desnoods met een paar vrouwen vrijwilligerswerk doen (boeit niet als ze vijftig zijn). Vrouwen kennen namelijk andere vrouwen (nichtjes, dochters, buurmeisjes) en als ze jou een toffe peer vinden, heb je kans dat je die dan op een barbecue of op de koffie ook ontmoet.

Alleen met je vrienden uitgaan werkt voor jou blijkbaar niet. Misschien voel je je ook geremd om meiden aan te spreken als je met je vrienden bent, omdat je dan denkt dat je voor schut staat als het weer niet lukt. Dus probeer maar in die friendszone te komen van een aantal vrouwen en wie weet kom je in zo'n ander sfeertje wel iemand tegen.
Ok, staat ook genoteerd :)
pi_85119309
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:10 schreef dionysos18 het volgende:

[..]

Ja, deze optie is de eerste op mijn lijst, gaat waarschijnlijk dit jaar nog gebeuren met een vriend.
Ook gewoon lol hebben en kijken wat er gebeurt, maar misschien goede optie om dingen uit te proberen inderdaad.
wil ik je wel even wijzen op een paar nare ervaringen van een 'niet zo beste' maat van mij die dit ook gedaan heeft.. hij zat ook in zo'n fase als jou (incl. drugsprobleem en overgewicht)
is naar st. petersburg geweest.tijd van zijn leven gehad (geloof ik best) maar puntje bij paaltje ging het alleen om het geld, en mannen zonder zelfvertrouwen hebben dat in het begin echt niet door..
er zullen best gelukkige stellen uit voortkomen, maar ik denk dat de meeste vrouwen je inpalmen, geld aftroggelen en je in een diepe depressie zullen achter laten.

ook andere arme landen waar je denkt een leuke vrouw denkt te leren ontmoeten zitten veel addertjes onder het gras.. ken je het programma de buitenlandse bruid nog van Talpa, ik kon een man nogal goed..
oom van 2 goede maten van mij en toevallig kwam hij bij ons werken en ging hij na 2 weken naar zuid-amerika voor dit programma.. we hebben er in een deuk om gelegen.. maar toen ik de verhalen achteraf hoorde via via vond ik het echt sneu voor hem..

misschien is het een hele goede optie voor je, maar hou bovenstaande goed in je achterhoofd.
je word zelfs voorgesteld aan die hele familie, maar dan voel je je alleen maar schuldiger als je evt. geld weigert omdat nichtje svetlana opeens ziek word... get my point ;)
Hell To The Liars
pi_85119421
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Dipkip het volgende:

Bedoel je met traag in de communicatie dat je zo iemand bent die even nadenkt voor ie antwoord geeft en daarom soms ondersneeuwt in gesprekken met mensen die iedere stilte onmiddelijk opvullen door zelf te gaan praten, of ben je echt traag-traag dat mensen zich afvragen of je wat mankeert zeg maar?
Nee, het eerste. Maar dan nog steeds ben ik niet echt super ad-rem en dominant in gesprekken natuurlijk. Hoeft voor mij persoonlijk ook niet, maar ik val wel minder snel op zo.

quote:
En wat je zegt over een jongensjongen zijn, wat voor vrienden heb je eigenlijk? Zitten daar mannen bij die makkelijk meisjes versieren of vinden jullie het allemaal lastig?
Van alles, 1 of 2 die net zijn als ik en ook 2 of 3 die extreem veel vrouwen hebben gehad. Rest zit er tussen in. En allemaal even goede vrienden.
pi_85119713
quote:
Wat je zegt is:
• Dat je zowel jezelf bent geweest als je anders hebt voorgedaan
• De zaak eerst meer vanuit gevoel, dan weer vanuit verstand hebt benaderd
• Zowel zoveel mogelijk als zo min mogelijk initiatief hebt genomen
• Bovenstaande allemaal overtuigd (en/of bewust), (al dan niet geveinsd) zelfverzekerd en 'vanuit het hart'

Dat klinkt dan inderdaad als een vrij grote uitdaging (...).

Toch is het zo. Ik heb er 15 jaar de tijd voor gehad. En ik wil ook niet zeggen dat ik alles perfect heb uitgvoerd, maar wel zo goed mogelijk naar mijn omstandigheden.

quote:
En dan nog iets. Wie kan het ene zak schelen dat jij gesprekken met vrouwen niet interessant vindt? Die vrouwen in ieder geval niet. Voor jou tien anderen (chinezen niet meegerekend). Ik begrijp dat je je in een lastige situatie bevindt maar uit je (toch enigszins defensieve) reacties op de meest uiteenlopende tips van vele posters klinkt toch ook een dosis zelfmedelijden (of iets in die richting) door. En dat komt allerminst aantrekkelijk over (en ik val niet eens op mannen).
Ik vind mezelf helemaal niet defensief eigenlijk. Ik vind jou wel offensief, daarentegen...
pi_85120785
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef dionysos18 het volgende:
Nee, het eerste. Maar dan nog steeds ben ik niet echt super ad-rem en dominant in gesprekken natuurlijk. Hoeft voor mij persoonlijk ook niet, maar ik val wel minder snel op zo.
Ja logisch. Maar op zich is het dus meer gewoon hoe jij als persoon bent. Je komt slim over, je hebt sociale dingen ook wel door, je studierichting zal ook niet volledig uit de lucht zijn komen vallen. Alleen ben je dus een rustig type, iemand die je moet leren kennen om te gaan waarderen, niet een van de flitsende eerste indruk zeg maar. Herken je jezelf daar een beetje in? Ik denk dat als je zo'n type bent je misschien je een beetje kunt richten op de wat rustiger, verlegener meisjes. Het is misschien eng voor jou dat je dan niet meteen een ^O^ reactie krijgt maar ik denk dat je uiteindelijk betere kansen hebt bij meisjes die jouw 'remmingen' herkennen ofzo?

Ik weet het ook niet goed hoor, ik ben er zelf zo een die vierkant over iemand als jou heenwalst bij eerste ontmoetingen maar ook wel vriendschappen heeft met jongens zoals jij heeft gehad als ik bij toeval vaak met zo iemand 'opgescheept' zat. Vriendjes van vriendinnnen, groepsgenoten op de uni enzo. Mensen als jij hebben een tweede en een derde indruk nodig en dan zie je ineens hoe tof ze zijn. Als je zelf vrij extravert en van de snelle reacties bent, is dat iets wat je mee moet maken voor je het je beseft, dat die jongens geen suffe sullen zijn maar gewoon even wat meer tijd nodig hebben om los te komen zeg maar. Je moet ze niet on the spot zetten. Zeg het maar als ik te ver doorlul en doe alsof ik je ken hoor oO<
pi_85120962
Niet getreurd dionysos, ik zit in precies hetzelfde schuitje.
Oh...dames, foto in fotoboek. 8-)
pi_85121101
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:15 schreef Nightanimal het volgende:
Niet getreurd dionysos, ik zit in precies hetzelfde schuitje.
Oh...dames, foto in fotoboek. 8-)
Haar wat langer laten groeien, nu lijk je een achtienjarige met een wijkende haargrens.

Of bedoelde je dat niet toen je op je fotoboek wees? O+
pi_85121255
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Haar wat langer laten groeien, nu lijk je een achtienjarige met een wijkende haargrens.

Of bedoelde je dat niet toen je op je fotoboek wees? O+
Ik zou wel willen maar ik heb een hele nare kruin, waardoor lang haar heel raar valt.
En het er nog waziger uit ziet. die foto is van 4 jaar gelden btw :P
pi_85121780
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:22 schreef Nightanimal het volgende:
Ik zou wel willen maar ik heb een hele nare kruin, waardoor lang haar heel raar valt.
En het er nog waziger uit ziet. die foto is van 4 jaar gelden btw :P
Kan een goeie kapper daar niet wat mee dan want je hebt nu een beetje zo die look van die jongen is te oud om er zo jong uit te zien, weet je wel. Het benadrukt nu je voorhoofd zo. Ik bedoel niet Jort Kelder lang maar gewoon net wat langer dat je niet overal je schedel tussen de haartjes door ziet. Centimetertje of anderhalf langer.

Ik ben een beetje een haarsnob bij mannen sorry :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')