TS moet helemaal niets. Het enige wat ie moet doen is zichzelf proberen te zijn en blijven. Maar zoals TS al weet, is niets doen ook geen optie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is denk ik het grootste probleem. Helaas is het zo dat vrouwen meestal andere interesses hebben. Je kan niet de hele tijd over politiek of sport of science praten.
Je moet ook kunnen inleven in wat vrouwen interessant vinden, je moet ook een gesprek kunnen voeren waarvan een meisje door wilt praten.
Ik denk dat als je dat kan doen, je een heel eind verder komt. Probeer maar eens vrouwelijke vrienden te maken.
Flikker jij toch lekker op, k*tracist!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Wat je zegt is:
• Dat je zowel jezelf bent geweest als je anders hebt voorgedaan
• De zaak eerst meer vanuit gevoel, dan weer vanuit verstand hebt benaderd
• Zowel zoveel mogelijk als zo min mogelijk initiatief hebt genomen
• Bovenstaande allemaal overtuigd (en/of bewust), (al dan niet geveinsd) zelfverzekerd en 'vanuit het hart'
Dat klinkt dan inderdaad als een vrij grote uitdaging (...).
En dan nog iets. Wie kan het ene zak schelen dat jij gesprekken met vrouwen niet interessant vindt? Die vrouwen in ieder geval niet. Voor jou tien anderen (chinezen niet meegerekend). Ik begrijp dat je je in een lastige situatie bevindt maar uit je (toch enigszins defensieve) reacties op de meest uiteenlopende tips van vele posters klinkt toch ook een dosis zelfmedelijden (of iets in die richting) door. En dat komt allerminst aantrekkelijk over (en ik val niet eens op mannen).
Bijna mee eens. Ik zou me niet zo zeer richten op wat vrouwen leuk vinden. Dan sta je de hele avond over de inhoud van de glossy te praten, iets dat je zelf denk ik na 3 uur wel zat bent. Ik zou eerder gaan voor het bepraten van leuke ervaringen zoals gebeurtenissen tijdens een vakantie of gewoon iets opmerkelijks dat vandaag is voorgevallen. Zij zal sommige situaties herkennen en terug denken aan haar eigen vakantie (bijvoorbeeld) waardoor je samen tot een positief gevoel komt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is denk ik het grootste probleem. Helaas is het zo dat vrouwen meestal andere interesses hebben. Je kan niet de hele tijd over politiek of sport of science praten.
Je moet ook kunnen inleven in wat vrouwen interessant vinden, je moet ook een gesprek kunnen voeren waarvan een meisje door wilt praten.
Ik denk dat als je dat kan doen, je een heel eind verder komt. Probeer maar eens vrouwelijke vrienden te maken.
Eh, juist ja. Misschien kan dit in een apart topic?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef stofdeeltje het volgende:
[..]
Flikker jij toch lekker op, k*tracist!
Tyf op man, huiliequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef stofdeeltje het volgende:
[..]
Flikker jij toch lekker op, k*tracist!
Ik bedoel ook niet dat ze alleen maar moeten praten over make up enzo. Ik denk bovendien ook dat volwassen vrouwen niet over make up willen praten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:21 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Bijna mee eens. Ik zou me niet zo zeer richten op wat vrouwen leuk vinden. Dan sta je de hele avond over de inhoud van de glossy te praten, iets dat je zelf denk ik na 3 uur wel zat bent. Ik zou eerder gaan voor het bepraten van leuke ervaringen zoals gebeurtenissen tijdens een vakantie of gewoon iets opmerkelijks dat vandaag is voorgevallen. Zij zal sommige situaties herkennen en terug denken aan haar eigen vakantie (bijvoorbeeld) waardoor je samen tot een positief gevoel komt.
Tuurlijk moet TS leren om met vrouwen te praten. Hij zal niet eens een lelijke vrouw kunnen krijgen als hij haar niet geinteresseerd kan houden. Als hij geen eens vrouwelijke vrienden heeft, dan neem ik aan dat hij helemaal niet weet hoe hij een vrouwe geinteresseerd kan houden. Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar meestal als je op een date bent moet je wel gezellig kunnen praten met je date.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef stofdeeltje het volgende:
[..]
TS moet helemaal niets. Het enige wat ie moet doen is zichzelf proberen te zijn en blijven. Maar zoals TS al weet, is niets doen ook geen optie.
Wat Silenis al zei; vrouwen vinden zelfvertrouwen zeer aantrekkelijk. Probeer eerst een minder aantrekkelijke vrouw te versieren en daarmee wat aanrommelen. Zo heb ik het ook gedaan. Daar krijg je toch dat zelfvertrouwen door dat je nodig hebt om naar de volgende te gaan en uiteindelijke te eindigen met je droomvrouw. Het zelfvertrouwen straalt gewoon van je af doordat je je lekkerder voelt omdat je dan niet hoeft uit te leggen waarom je nog nooit een vriendin heb gehad. Uiteraard vertel je niet dat je ooit naar de hoeren bent gegaan, EVER!
Verdervoor TS. Hij komt er wel.
Nee snap ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat ze alleen maar moeten praten over make up enzo. Ik denk bovendien ook dat volwassen vrouwen niet over make up willen praten.
Maar je moet wel gesprekken kunnen voeren die zoals hij en de vrouw leuk zal vinden. Dus over filmen, relaties, liefde, ervaringen, grapjes, enz. Dus eigenlijk moet TS vrouwelijke vrienden maken. En van daaruit leren hoe hij met vrouwen om moet gaan.
Je geeft de oplossing zelf al aan. Minder praten, meer doen. D.w.z. wat meer ballen tonen (letterlijk en figuurlijk). Je nodigt een vrouw bij je thuis uit zodat je voor haar kunt koken en daarna gezellie met zn twee dineren, MAAR niet te cozy zoals je in films ziet met kaarslicht erbij enzo. Daarna ga je gezellig filmpje kijken op de bank. Je zorgt ervoor dat je pal naast haar zit, of halfliiggend is eigenlijk beter, met haar hoofd/rug steunend op je borstkas. Je armen rustig op haar buik, totaal ontspannen. Nu komt de cruciale stap: je kust voorzichtig op haar wang - en als de situatie dat toe laat - in haar nek. Ondertussen wrijf je met je handen over haar buik en subtiel langs de borsten (niet erop!! er langs). Aan de oorlellen sabbelen kan ook wonderen doen....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens, maar hoe kom je in zo'n 'flow' ??
Meer met vrouwen praten, zeggen mensen dan. Maar ja, dat doe ik dus al jaren.
Wellicht moet je toch een beetje je patroon aanpassen. In housefeesten leer je geen meisjes kennen, en naar restaurants ga je pas als je een date hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Ok, mooie post. Ik ben sterk geinteresseerd in: politiek, filosofie, muziek, films, reizen.
Ik hou van 'goede gesprekken' daar over.
Ik werk bij een buitenlandse bank en ik schrijf freelance over muziek en politiek.
Daarnaast ga ik graag uit, naar restaurants, bars in verschillende steden en ik ga graag naar housefeesten voor de liefhebbers, zeg maar.
Verder knap ik enorm af op skihutbars, sbs6 en pvv-stemmers.
Ok, ik kom hier later nog op terug...
Ok, noted. Staat idd ook op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:50 schreef ioko het volgende:
De tip over feedback is een hele goede. Vraag eens feedback aan mensen die je kennen. Dan heb ik het over je vrienden, maar meer nog over vriendinnen van je vrienden. Hoe kom je op deze dames over. Ze zullen je waarschijnlijk eerlijk commentaar geven.
Nee, ik ben er zeker niet ontspannen over. Maar dat is weer het verhaal van de vicieuze cirkel.quote:Mijn idee is dat je vastzit in een bepaald patroon: je denkt dat het contactueel wel goed loopt, maar daarnaast ben je er zo onzeker over dat ik me niet kan voorstellen dat je ontspannen met vrouwen omgaat. En die ontspanning is een van de belangrijkste eigenschappen die je hierin ten toon moet spreiden! Ik denk dat Laforest zeer ontspannen in zijn contact met vrouwen staat): vindt hij het niet spannend? Tuurlijk wel, maar hij laat dat niet merken.
Ja, deze optie is de eerste op mijn lijst, gaat waarschijnlijk dit jaar nog gebeuren met een vriend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef Leonidas82 het volgende:
waarom richt je je alleen op Nederlandse vrouwen? Wel eens gedacht aan een kijkje buiten de grens? Russische, Oekraïense en ander Oost-Europese vrouwen zijn doorgaans minder veeleisend dan Nederlandse vrouwen, vaak nog knapper en leuker in de omgang en het zijn beslist niet allemaal golddiggers.
Je vergroot je kansen aanzienlijk door de focus te leggen op dat soort vrouwen. Misschien een paar maanden rondtrekken door Rusland? Succes verzekerd!
Nee, gewoon biologisch extreem gefrustreerde reactie op jarenlang droog staanquote:Beide reacties hierboven beantwoorden niet de vraag wat je ervan zou verwachten. Denk je bijvoorbeeld werkelijk dat het daarna makkelijker is om op vrouwen af te stappen? En op grond waarvan dan? etc.
Ok, staat ook genoteerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Eens. Probeer eerst maar eens met vrouwen om te gaan op die manier en zo wat te leren van hoe vrouwen bepaalde dingen doen. Dan kom je minder over als zo'n droge gast die gewoon bestaat. Ga desnoods met een paar vrouwen vrijwilligerswerk doen (boeit niet als ze vijftig zijn). Vrouwen kennen namelijk andere vrouwen (nichtjes, dochters, buurmeisjes) en als ze jou een toffe peer vinden, heb je kans dat je die dan op een barbecue of op de koffie ook ontmoet.
Alleen met je vrienden uitgaan werkt voor jou blijkbaar niet. Misschien voel je je ook geremd om meiden aan te spreken als je met je vrienden bent, omdat je dan denkt dat je voor schut staat als het weer niet lukt. Dus probeer maar in die friendszone te komen van een aantal vrouwen en wie weet kom je in zo'n ander sfeertje wel iemand tegen.
wil ik je wel even wijzen op een paar nare ervaringen van een 'niet zo beste' maat van mij die dit ook gedaan heeft.. hij zat ook in zo'n fase als jou (incl. drugsprobleem en overgewicht)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:10 schreef dionysos18 het volgende:
[..]
Ja, deze optie is de eerste op mijn lijst, gaat waarschijnlijk dit jaar nog gebeuren met een vriend.
Ook gewoon lol hebben en kijken wat er gebeurt, maar misschien goede optie om dingen uit te proberen inderdaad.
Nee, het eerste. Maar dan nog steeds ben ik niet echt super ad-rem en dominant in gesprekken natuurlijk. Hoeft voor mij persoonlijk ook niet, maar ik val wel minder snel op zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Dipkip het volgende:
Bedoel je met traag in de communicatie dat je zo iemand bent die even nadenkt voor ie antwoord geeft en daarom soms ondersneeuwt in gesprekken met mensen die iedere stilte onmiddelijk opvullen door zelf te gaan praten, of ben je echt traag-traag dat mensen zich afvragen of je wat mankeert zeg maar?
Van alles, 1 of 2 die net zijn als ik en ook 2 of 3 die extreem veel vrouwen hebben gehad. Rest zit er tussen in. En allemaal even goede vrienden.quote:En wat je zegt over een jongensjongen zijn, wat voor vrienden heb je eigenlijk? Zitten daar mannen bij die makkelijk meisjes versieren of vinden jullie het allemaal lastig?
Toch is het zo. Ik heb er 15 jaar de tijd voor gehad. En ik wil ook niet zeggen dat ik alles perfect heb uitgvoerd, maar wel zo goed mogelijk naar mijn omstandigheden.quote:Wat je zegt is:
• Dat je zowel jezelf bent geweest als je anders hebt voorgedaan
• De zaak eerst meer vanuit gevoel, dan weer vanuit verstand hebt benaderd
• Zowel zoveel mogelijk als zo min mogelijk initiatief hebt genomen
• Bovenstaande allemaal overtuigd (en/of bewust), (al dan niet geveinsd) zelfverzekerd en 'vanuit het hart'
Dat klinkt dan inderdaad als een vrij grote uitdaging (...).
Ik vind mezelf helemaal niet defensief eigenlijk. Ik vind jou wel offensief, daarentegen...quote:En dan nog iets. Wie kan het ene zak schelen dat jij gesprekken met vrouwen niet interessant vindt? Die vrouwen in ieder geval niet. Voor jou tien anderen (chinezen niet meegerekend). Ik begrijp dat je je in een lastige situatie bevindt maar uit je (toch enigszins defensieve) reacties op de meest uiteenlopende tips van vele posters klinkt toch ook een dosis zelfmedelijden (of iets in die richting) door. En dat komt allerminst aantrekkelijk over (en ik val niet eens op mannen).
Ja logisch. Maar op zich is het dus meer gewoon hoe jij als persoon bent. Je komt slim over, je hebt sociale dingen ook wel door, je studierichting zal ook niet volledig uit de lucht zijn komen vallen. Alleen ben je dus een rustig type, iemand die je moet leren kennen om te gaan waarderen, niet een van de flitsende eerste indruk zeg maar. Herken je jezelf daar een beetje in? Ik denk dat als je zo'n type bent je misschien je een beetje kunt richten op de wat rustiger, verlegener meisjes. Het is misschien eng voor jou dat je dan niet meteen eenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef dionysos18 het volgende:
Nee, het eerste. Maar dan nog steeds ben ik niet echt super ad-rem en dominant in gesprekken natuurlijk. Hoeft voor mij persoonlijk ook niet, maar ik val wel minder snel op zo.
Haar wat langer laten groeien, nu lijk je een achtienjarige met een wijkende haargrens.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:15 schreef Nightanimal het volgende:
Niet getreurd dionysos, ik zit in precies hetzelfde schuitje.
Oh...dames, foto in fotoboek.![]()
Ik zou wel willen maar ik heb een hele nare kruin, waardoor lang haar heel raar valt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Haar wat langer laten groeien, nu lijk je een achtienjarige met een wijkende haargrens.
Of bedoelde je dat niet toen je op je fotoboek wees?
Kan een goeie kapper daar niet wat mee dan want je hebt nu een beetje zo die look van die jongen is te oud om er zo jong uit te zien, weet je wel. Het benadrukt nu je voorhoofd zo. Ik bedoel niet Jort Kelder lang maar gewoon net wat langer dat je niet overal je schedel tussen de haartjes door ziet. Centimetertje of anderhalf langer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:22 schreef Nightanimal het volgende:
Ik zou wel willen maar ik heb een hele nare kruin, waardoor lang haar heel raar valt.
En het er nog waziger uit ziet. die foto is van 4 jaar gelden btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |