Het lijkt me eerlijk gezegd nog een stuk moeilijker om te vertellen dat je ontmaagd bent voor 50 euro dan dat je niet ontmaagd bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Umm dat vertel je natuurlijk niet op je dating profile. Dat vertel in principe nooit.
En ja, of het helpt? Dat weet ik niet, ik denk het niet.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:03 schreef Techno het volgende:
Datingsite-ervaringen #28: waar men wordt bekeerd
Misschien wel misschien niet, maar beide zijn heel erg. Als je dertig bent en laat weten jat je maagd bent (not by choice) ga je gewoon heel hard falen. Als je ontmaagd bent door een hoer ga je ook heel hard falen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:47 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Het lijkt me eerlijk gezegd nog een stuk moeilijker om te vertellen dat je ontmaagd bent voor 50 euro dan dat je niet ontmaagd bent..
Alle vrouwen zijn toch kuthoeruhhhhh????quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef formerjellybean het volgende:
Zet het inderdaad alsjeblieft niet op je profiel.
Een vriend van mij zit ook al vaak te zeuren , dat die al een poos droog staat en dat die maar eens naar de hoeren moet, en geloof me dat kan bij een vrouw toch echt niet positief overkomen.
Volgens mij is dit oppervlakkige onzin.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet, maar beide zijn heel erg. Als je dertig bent en laat weten jat je maagd bent (not by choice) ga je gewoon heel hard falen. Als je ontmaagd bent door een hoer ga je ook heel hard falen.
Het beste wat je kan doen is gewoon niks vertellen. Zelfs een verhaal verzinnen is beter dan vertellen dat je maagd bent of bent ontmaagd door een hoer.
Je kunt ook je kop dichthouden en gewoon raggen met die paal als het moment daar is..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet, maar beide zijn heel erg. Als je dertig bent en laat weten jat je maagd bent (not by choice) ga je gewoon heel hard falen. Als je ontmaagd bent door een hoer ga je ook heel hard falen.
Het beste wat je kan doen is gewoon niks vertellen. Zelfs een verhaal verzinnen is beter dan vertellen dat je maagd bent of bent ontmaagd door een hoer.
Eens. Probeer eerst maar eens met vrouwen om te gaan op die manier en zo wat te leren van hoe vrouwen bepaalde dingen doen. Dan kom je minder over als zo'n droge gast die gewoon bestaat. Ga desnoods met een paar vrouwen vrijwilligerswerk doen (boeit niet als ze vijftig zijn). Vrouwen kennen namelijk andere vrouwen (nichtjes, dochters, buurmeisjes) en als ze jou een toffe peer vinden, heb je kans dat je die dan op een barbecue of op de koffie ook ontmoet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:36 schreef Godshand het volgende:
TS begin eens gewoon vrienden te worden met vrouwen. Gewoon even keihard die friendszone inflikkeren.
Dan leer je in ieder geval beetje met vrouwen te praten ed. Daarna kan je op jacht.
Succes
Nee, denk het niet, man. er was laats een stormlooptopic erover en alle vrouwen hebben gezegd dat het een afknapper is. Bovendien zeggen vrouwen dat IRL ook. Als een man boven de dertig maagd is, is er een hele grote kans dat de vrouw ervan gaat afknappen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:59 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Volgens mij is dit oppervlakkige onzin.
Tuurlijk, als je het tegen het populairste meisje van de klas van achttienjarigen zegt. Maar ik vermoed dat de reactie van een (bereikbare) vrouw van begin dertig toch heel anders zal zijn. Aangenomen dat je dit niet in de eerste paar minuten op tafel legt, natuurlijk..
Die instelling heeft hij dus ook en dan vind die het raar dat die niet echt een meisje kan krijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef laforest het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn toch kuthoeruhhhhh????
Ik ga die topics niet lezen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, man. er was laats een stormlooptopic erover en alle vrouwen hebben gezegd dat het een afknapper is. Bovendien zeggen vrouwen dat IRL ook. Als een man boven de dertig maagd is, is er een hele grote kans dat de vrouw ervan gaat afknappen.
Natuurlijk als je zes maanden in een relatie zit en alles loopt soepel, dan zal de vrouw wel bereid zijn om haar zelf er overheen te zetten, denk ik.
Maar dat is dan waarschijnlijk ook zo met die hoeren-ontmaagding.
De topics:
Wat is mis met mannen die over 20 en maagd zijn?
Wat is mis met mannen die over 20 en maagd zijn? #2
Inderdaad, vrouwen willen ook graag vriendjes worden, samen kunnen lachen, en zich op hun gemak voelen bij een man in plaats van door de gehele mannelijke bevolking van 16 tot 55 jaar gezien te worden als kwakgat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die instelling heeft hij dus ook en dan vind die het raar dat die niet echt een meisje kan krijgen.
Die tip om eerst vrienden te worden is juist een goede en daarna zie je wel.
Anders loop je namelijk heel erg de kans om gezien te worden als iemand die alleen wilt scoren en dat wil je ook niet echt.
Ja, precies. Je praat er gewoon niet over. Net als je niet dit gaat doen:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:15 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ik ga die topics niet lezen.
Mijn 'vermoeden' komt namelijk voort uit het feit dat bij geen van mijn, eh, 'ervaringen' de voorgeschiedenis ter sprake is gekomen.
Het moment dat een van de partijen vroeg "Hey, zullen we naar huis gaan?" en de andere reageerde met "Joh, hoeveel bedpartners heb jij al gehad" is mij nooit overkomen. Dit geldt voor beide kanten.
Misschien zijn er mannen die zich hierin herkennen:
Dame: "Ik heb wel zin om naar huis te gaan. Ga je mee?"
Man: "Jawel, ik ben nog maagd!"
... : ...
Maar ik denk het niet...
Kleine tip waar velen denk ik dan tegen aan lopen (niet de echte hosselaars)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
klacht: zit ik een hele reactie te tikken.. doet Zeurnietzo het gewoon in 2 alinea's perfect uitleggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Eens. Probeer eerst maar eens met vrouwen om te gaan op die manier en zo wat te leren van hoe vrouwen bepaalde dingen doen. Dan kom je minder over als zo'n droge gast die gewoon bestaat. Ga desnoods met een paar vrouwen vrijwilligerswerk doen (boeit niet als ze vijftig zijn). Vrouwen kennen namelijk andere vrouwen (nichtjes, dochters, buurmeisjes) en als ze jou een toffe peer vinden, heb je kans dat je die dan op een barbecue of op de koffie ook ontmoet.
Alleen met je vrienden uitgaan werkt voor jou blijkbaar niet. Misschien voel je je ook geremd om meiden aan te spreken als je met je vrienden bent, omdat je dan denkt dat je voor schut staat als het weer niet lukt. Dus probeer maar in die friendszone te komen van een aantal vrouwen en wie weet kom je in zo'n ander sfeertje wel iemand tegen.
ja maar als je 30 bent werkt dat wel anders..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Als vrienden je uitlachen om je 'prooien' lijkt me dat een mooi tijdstip om als laatste contactmoment met de betreffende 'vriend' te bestempelen.
Eh, hoe ging dat ook alweer..? Ho's before bro's, dude.
Niet alles tegelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
ja maar als je 30 bent werkt dat wel anders..
kan mijn hele levensverhaal wel vertellen hier.. maar dat werkt niet zo makkelijk.
sociale contacten zijn belangerijk en in je eentje stappen kan best, been there done that, maar is toch minder leuk.
TS ga je wel eens zelf stappen? weekendje weg?
Drank en zonder bekenden om je heen werkt ook wel goed..
Welke vrouw gaat nou voor een man die alleen aan het stappen is??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
ja maar als je 30 bent werkt dat wel anders..
kan mijn hele levensverhaal wel vertellen hier.. maar dat werkt niet zo makkelijk.
sociale contacten zijn belangerijk en in je eentje stappen kan best, been there done that, maar is toch minder leuk.
TS ga je wel eens zelf stappen? weekendje weg?
Drank en zonder bekenden om je heen werkt ook wel goed..
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Punt is alleen dat stel je bent 4 maanden bij elkaar en hebt inmiddels tig keer seks gehad en je zegt dan dat je wat op te biechten hebt, het feit dat je voor haar nog maagd was neutraal tot schattig ontvangen wordt terwijl hoerenbezoek bij veel vrouwen toch net wat minder positief ontvangen wordt. Wat mij betreft zou hij op kunnen flikkerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, precies. Je praat er gewoon niet over. Net als je niet dit gaat doen:
Zij: "Hey, zullen we op mijn bed gaan liggen?"
Hij: "Oke, ik ben alleen bekend met een hoerenbed. Ben benieuwd hoe jouw bed is."
Ja daar ben ik wel mee eens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Punt is alleen dat stel je bent 4 maanden bij elkaar en hebt inmiddels tig keer seks gehad en je zegt dan dat je wat op te biechten hebt, het feit dat je voor haar nog maagd was neutraal tot schattig ontvangen wordt terwijl hoerenbezoek bij veel vrouwen toch net wat minder positief ontvangen wordt. Wat mij betreft zou hij op kunnen flikkerenen ja er zijn vrouwen die het niet uit zal maken, dat is met alles zo, maar er zit toch wel een emotioneel verschil tussen 'jij was mijn eerste' opbiechten en 'voor jou betaalde ik vrouwen voor seks'.
Iedereen heeft zijn of haar verhaal m.b.t. ontmaagding. Ja kan een hoer zijn, kan verkrachting zijn, kan romantisch zijn, op een pooltafel, etc maar so what?? Dat was van voor je bij elkaar was en gaat je geen flikker aan. Ja je kunt het vertellen en dat is het dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Punt is alleen dat stel je bent 4 maanden bij elkaar en hebt inmiddels tig keer seks gehad en je zegt dan dat je wat op te biechten hebt, het feit dat je voor haar nog maagd was neutraal tot schattig ontvangen wordt terwijl hoerenbezoek bij veel vrouwen toch net wat minder positief ontvangen wordt. Wat mij betreft zou hij op kunnen flikkerenen ja er zijn vrouwen die het niet uit zal maken, dat is met alles zo, maar er zit toch wel een emotioneel verschil tussen 'jij was mijn eerste' opbiechten en 'voor jou betaalde ik vrouwen voor seks'.
Ligt er ook aan waar je gaat stappenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Welke vrouw gaat nou voor een man die alleen aan het stappen is??
Whatever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |