abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:47:30 #126
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85095076
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Umm dat vertel je natuurlijk niet op je dating profile. Dat vertel in principe nooit.

En ja, of het helpt? Dat weet ik niet, ik denk het niet.
Het lijkt me eerlijk gezegd nog een stuk moeilijker om te vertellen dat je ontmaagd bent voor 50 euro dan dat je niet ontmaagd bent. :').
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:52:30 #127
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85095296
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_85095388
Zet het inderdaad alsjeblieft niet op je profiel.
Een vriend van mij zit ook al vaak te zeuren , dat die al een poos droog staat en dat die maar eens naar de hoeren moet, en geloof me dat kan bij een vrouw toch echt niet positief overkomen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:55:02 #129
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85095416
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:47 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Het lijkt me eerlijk gezegd nog een stuk moeilijker om te vertellen dat je ontmaagd bent voor 50 euro dan dat je niet ontmaagd bent. :').
Misschien wel misschien niet, maar beide zijn heel erg. Als je dertig bent en laat weten jat je maagd bent (not by choice) ga je gewoon heel hard falen. Als je ontmaagd bent door een hoer ga je ook heel hard falen.
Het beste wat je kan doen is gewoon niks vertellen. Zelfs een verhaal verzinnen is beter dan vertellen dat je maagd bent of bent ontmaagd door een hoer.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85095471
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:54 schreef formerjellybean het volgende:
Zet het inderdaad alsjeblieft niet op je profiel.
Een vriend van mij zit ook al vaak te zeuren , dat die al een poos droog staat en dat die maar eens naar de hoeren moet, en geloof me dat kan bij een vrouw toch echt niet positief overkomen.
Alle vrouwen zijn toch kuthoeruhhhhh????
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:59:41 #131
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85095645
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien wel misschien niet, maar beide zijn heel erg. Als je dertig bent en laat weten jat je maagd bent (not by choice) ga je gewoon heel hard falen. Als je ontmaagd bent door een hoer ga je ook heel hard falen.
Het beste wat je kan doen is gewoon niks vertellen. Zelfs een verhaal verzinnen is beter dan vertellen dat je maagd bent of bent ontmaagd door een hoer.
Volgens mij is dit oppervlakkige onzin.
Tuurlijk, als je het tegen het populairste meisje van de klas van achttienjarigen zegt. Maar ik vermoed dat de reactie van een (bereikbare) vrouw van begin dertig toch heel anders zal zijn. Aangenomen dat je dit niet in de eerste paar minuten op tafel legt, natuurlijk. :').
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:00:20 #132
97868 Krullehoofd
pi_85095680
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je kunt ook je kop dichthouden en gewoon raggen met die paal als het moment daar is.. >:)
pi_85095707
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:36 schreef Godshand het volgende:
TS begin eens gewoon vrienden te worden met vrouwen. Gewoon even keihard die friendszone inflikkeren.

Dan leer je in ieder geval beetje met vrouwen te praten ed. Daarna kan je op jacht.

Succes
Eens. Probeer eerst maar eens met vrouwen om te gaan op die manier en zo wat te leren van hoe vrouwen bepaalde dingen doen. Dan kom je minder over als zo'n droge gast die gewoon bestaat. Ga desnoods met een paar vrouwen vrijwilligerswerk doen (boeit niet als ze vijftig zijn). Vrouwen kennen namelijk andere vrouwen (nichtjes, dochters, buurmeisjes) en als ze jou een toffe peer vinden, heb je kans dat je die dan op een barbecue of op de koffie ook ontmoet.

Alleen met je vrienden uitgaan werkt voor jou blijkbaar niet. Misschien voel je je ook geremd om meiden aan te spreken als je met je vrienden bent, omdat je dan denkt dat je voor schut staat als het weer niet lukt. Dus probeer maar in die friendszone te komen van een aantal vrouwen en wie weet kom je in zo'n ander sfeertje wel iemand tegen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:04:54 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85095932
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:59 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Volgens mij is dit oppervlakkige onzin.
Tuurlijk, als je het tegen het populairste meisje van de klas van achttienjarigen zegt. Maar ik vermoed dat de reactie van een (bereikbare) vrouw van begin dertig toch heel anders zal zijn. Aangenomen dat je dit niet in de eerste paar minuten op tafel legt, natuurlijk. :').
Nee, denk het niet, man. er was laats een stormlooptopic erover en alle vrouwen hebben gezegd dat het een afknapper is. Bovendien zeggen vrouwen dat IRL ook. Als een man boven de dertig maagd is, is er een hele grote kans dat de vrouw ervan gaat afknappen.

Natuurlijk als je zes maanden in een relatie zit en alles loopt soepel, dan zal de vrouw wel bereid zijn om haar zelf er overheen te zetten, denk ik.

Maar dat is dan waarschijnlijk ook zo met die hoeren-ontmaagding.

De topics:
Wat is mis met mannen die over 20 en maagd zijn?
Wat is mis met mannen die over 20 en maagd zijn? #2
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85095937
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef laforest het volgende:

[..]

Alle vrouwen zijn toch kuthoeruhhhhh????
Die instelling heeft hij dus ook en dan vind die het raar dat die niet echt een meisje kan krijgen.
Die tip om eerst vrienden te worden is juist een goede en daarna zie je wel.
Anders loop je namelijk heel erg de kans om gezien te worden als iemand die alleen wilt scoren en dat wil je ook niet echt.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:15:28 #136
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85096420
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, denk het niet, man. er was laats een stormlooptopic erover en alle vrouwen hebben gezegd dat het een afknapper is. Bovendien zeggen vrouwen dat IRL ook. Als een man boven de dertig maagd is, is er een hele grote kans dat de vrouw ervan gaat afknappen.

Natuurlijk als je zes maanden in een relatie zit en alles loopt soepel, dan zal de vrouw wel bereid zijn om haar zelf er overheen te zetten, denk ik.

Maar dat is dan waarschijnlijk ook zo met die hoeren-ontmaagding.

De topics:
Wat is mis met mannen die over 20 en maagd zijn?
Wat is mis met mannen die over 20 en maagd zijn? #2
Ik ga die topics niet lezen.

Mijn 'vermoeden' komt namelijk voort uit het feit dat bij geen van mijn, eh, 'ervaringen' de voorgeschiedenis ter sprake is gekomen.
Het moment dat een van de partijen vroeg "Hey, zullen we naar huis gaan?" en de andere reageerde met "Joh, hoeveel bedpartners heb jij al gehad" is mij nooit overkomen. Dit geldt voor beide kanten.

Misschien zijn er mannen die zich hierin herkennen:
Dame: "Ik heb wel zin om naar huis te gaan. Ga je mee?"
Man: "Jawel, ik ben nog maagd!"
... : ...

Maar ik denk het niet...
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:16:12 #137
97868 Krullehoofd
pi_85096447
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Die instelling heeft hij dus ook en dan vind die het raar dat die niet echt een meisje kan krijgen.
Anders loop je namelijk heel erg de kans om gezien te worden als iemand die alleen wilt scoren en dat wil je ook niet echt.
Inderdaad, vrouwen willen ook graag vriendjes worden, samen kunnen lachen, en zich op hun gemak voelen bij een man in plaats van door de gehele mannelijke bevolking van 16 tot 55 jaar gezien te worden als kwakgat.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:18:02 #138
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85096526
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:15 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Ik ga die topics niet lezen.

Mijn 'vermoeden' komt namelijk voort uit het feit dat bij geen van mijn, eh, 'ervaringen' de voorgeschiedenis ter sprake is gekomen.
Het moment dat een van de partijen vroeg "Hey, zullen we naar huis gaan?" en de andere reageerde met "Joh, hoeveel bedpartners heb jij al gehad" is mij nooit overkomen. Dit geldt voor beide kanten.

Misschien zijn er mannen die zich hierin herkennen:
Dame: "Ik heb wel zin om naar huis te gaan. Ga je mee?"
Man: "Jawel, ik ben nog maagd!"
... : ...

Maar ik denk het niet...
Ja, precies. Je praat er gewoon niet over. Net als je niet dit gaat doen:

Zij: "Hey, zullen we op mijn bed gaan liggen?"
Hij: "Oke, ik ben alleen bekend met een hoerenbed. Ben benieuwd hoe jouw bed is."
pi_85096619
quote:

[..]

Kleine tip waar velen denk ik dan tegen aan lopen (niet de echte hosselaars)
Niet eerst een hele tijd vrienden zijn en dan verliefd worden, dan is de kans op een
reactie a la 'je bent meer als een broer voor me'

De voordelen van met vrouwen omgaan is dat je veel makkelijker met andere vrouwen in aanraking komt, en geen enkele club geweigerd meer word ;)

Voorbeeldje: ik ging stappen met vrouwelijke oud-collega (leuke meid, maar als in gewoon collega's) , met haar verjaardag kwam haar zusje ook, die kon amper iemand, dus nou als sociaal type maakte ik gewoon een praatje, nou na een maandje vroeg zusje of ik wou helpen bij het opbouwen van kraampjes voor haar stage, omdat er geen jongens waren bij haar opleiding, dus stond ik op zaterdagochtend tussen 6 meiden (waarvan 5 zonder vriend) en begon ik al met 1-0 voorsprong omdat iedereen het zo lief vond dat ik dat deed.

ik ben ook geen type die zomaar op iemand afstap in de kroeg, dus dit was wel relaxed en makkelijker.

vond trouwens de opmerking probeer het eerst op dikke, lelijke meiden uit wel een goede, maar TS zijn vrienden moeten dan natuurlijk wel een beetje meewerken, als in niet uitlachen om zijn prooien

succes TS
Hell To The Liars
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:22:11 #140
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85096692
Als vrienden je uitlachen om je 'prooien' lijkt me dat een mooi tijdstip om als laatste contactmoment met de betreffende 'vriend' te bestempelen.

Eh, hoe ging dat ook alweer..? Ho's before bro's, dude.
pi_85096763
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Eens. Probeer eerst maar eens met vrouwen om te gaan op die manier en zo wat te leren van hoe vrouwen bepaalde dingen doen. Dan kom je minder over als zo'n droge gast die gewoon bestaat. Ga desnoods met een paar vrouwen vrijwilligerswerk doen (boeit niet als ze vijftig zijn). Vrouwen kennen namelijk andere vrouwen (nichtjes, dochters, buurmeisjes) en als ze jou een toffe peer vinden, heb je kans dat je die dan op een barbecue of op de koffie ook ontmoet.

Alleen met je vrienden uitgaan werkt voor jou blijkbaar niet. Misschien voel je je ook geremd om meiden aan te spreken als je met je vrienden bent, omdat je dan denkt dat je voor schut staat als het weer niet lukt. Dus probeer maar in die friendszone te komen van een aantal vrouwen en wie weet kom je in zo'n ander sfeertje wel iemand tegen.
klacht: zit ik een hele reactie te tikken.. doet Zeurnietzo het gewoon in 2 alinea's perfect uitleggen
anti-klacht: tis waar

klacht: Twilight op Film 1.3
anti-klacht: door hem gekeken te hebben scoor ik bij sommige vrouwen weer punten
Hell To The Liars
pi_85096896
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Als vrienden je uitlachen om je 'prooien' lijkt me dat een mooi tijdstip om als laatste contactmoment met de betreffende 'vriend' te bestempelen.

Eh, hoe ging dat ook alweer..? Ho's before bro's, dude.
ja maar als je 30 bent werkt dat wel anders..
kan mijn hele levensverhaal wel vertellen hier.. maar dat werkt niet zo makkelijk.
sociale contacten zijn belangerijk en in je eentje stappen kan best, been there done that, maar is toch minder leuk.

TS ga je wel eens zelf stappen? weekendje weg?
Drank en zonder bekenden om je heen werkt ook wel goed..
Hell To The Liars
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:30:36 #143
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85096949
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:27 schreef Droopie het volgende:

[..]

kan mijn hele levensverhaal wel vertellen hier.. maar dat werkt niet zo makkelijk.
sociale contacten zijn belangerijk en in je eentje stappen kan best, been there done that, maar is toch minder leuk.

Niet alles tegelijk.
Eerst wordt TS lid van die club die past bij wat hij leuk vindt in het leven.
Dan staat TS op zaterdagochtend op verzoek tussen de meisjes in (te) strakke truitjes een standje op te bouwen.
Daarna ontmoet TS op een willekeurige barbecue of bingo-avond de moeders van betreffende truienmeisjes.
Nouja, enzovoort.
pi_85098328
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:27 schreef Droopie het volgende:

[..]

Welke vrouw gaat nou voor een man die alleen aan het stappen is?? :')

Whatever _O-
pi_85098474
quote:

[..]
Niet mee eens. :)
pi_85098518
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Ja, precies. Je praat er gewoon niet over. Net als je niet dit gaat doen:

Zij: "Hey, zullen we op mijn bed gaan liggen?"
Hij: "Oke, ik ben alleen bekend met een hoerenbed. Ben benieuwd hoe jouw bed is."
Punt is alleen dat stel je bent 4 maanden bij elkaar en hebt inmiddels tig keer seks gehad en je zegt dan dat je wat op te biechten hebt, het feit dat je voor haar nog maagd was neutraal tot schattig ontvangen wordt terwijl hoerenbezoek bij veel vrouwen toch net wat minder positief ontvangen wordt. Wat mij betreft zou hij op kunnen flikkeren :) en ja er zijn vrouwen die het niet uit zal maken, dat is met alles zo, maar er zit toch wel een emotioneel verschil tussen 'jij was mijn eerste' opbiechten en 'voor jou betaalde ik vrouwen voor seks'.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:17:11 #147
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85099026
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Punt is alleen dat stel je bent 4 maanden bij elkaar en hebt inmiddels tig keer seks gehad en je zegt dan dat je wat op te biechten hebt, het feit dat je voor haar nog maagd was neutraal tot schattig ontvangen wordt terwijl hoerenbezoek bij veel vrouwen toch net wat minder positief ontvangen wordt. Wat mij betreft zou hij op kunnen flikkeren :) en ja er zijn vrouwen die het niet uit zal maken, dat is met alles zo, maar er zit toch wel een emotioneel verschil tussen 'jij was mijn eerste' opbiechten en 'voor jou betaalde ik vrouwen voor seks'.
Ja daar ben ik wel mee eens.
pi_85099147
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:06 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Iedereen heeft zijn of haar verhaal m.b.t. ontmaagding. Ja kan een hoer zijn, kan verkrachting zijn, kan romantisch zijn, op een pooltafel, etc maar so what?? Dat was van voor je bij elkaar was en gaat je geen flikker aan. Ja je kunt het vertellen en dat is het dan. :)
Je kunt daar niet boos over worden, vind ik. :N
Maar je moet wel altijd eerlijk zijn, niet beweren dat je maagd was en dan blijkt dat je een hoer had. Dat heeft dan niks meer met die ontmaagding te maken, maar met liegen. Lieg je? Geen vertrouwen meer, einde relatie. :Y
pi_85099762
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:02 schreef laforest het volgende:

[..]

Welke vrouw gaat nou voor een man die alleen aan het stappen is?? :')

Whatever _O-
Ligt er ook aan waar je gaat stappen
In je eentje naar Awakenings maakt niet uit hoor, zolang je maar niet zegt ik heb geen vrienden dus daarom loop ik hier alleen. In mijn geval (en was nog waar ook) hadden mijn vrienden allemaal verplichtingen met oud en nieuw om daar heen te gaan.. Dan heb ik geen zin om 04.00 s'nachts in mijn bed te liggen terwijl er op 2 km afstand van mijn huis zo'n knalfeest aan de gang is.
Ik zou niet zo snel in mijn eentje naar een kroeg gaan ofzo, maar zie geen reden waarom mensen dat niet zouden kunnen doen.
Hell To The Liars
pi_85099924
TS open de OP en klik op de advertentie direct daaronder. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')