abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85091711
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:25 schreef andlikethathesgone het volgende:
Waarom wil je uberhaupt iets met Nederlandse vrouwen? Omhooggevallen nuchtere mokkels zijn 't! :Y
Omhooggevallen en nog nuchter ook. Het is toch wat :') kwaliteitsuser dit, komt alleen potsierlijk gebral uit.
pi_85091998
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Omhooggevallen en nog nuchter ook. Het is toch wat :') kwaliteitsuser dit, komt alleen potsierlijk gebral uit.
Omhooggevallen en denken nuchter te zijn. Geldt eigenlijk voor het Nederlandse volk in het algemeen.
pi_85092059
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef mvdlubbe het volgende:

[..]

Dat zijn zeker al die mannetjes die baat hadden bij gearrangeerde huwelijken.
Jazeker.
pi_85092074
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:39 schreef andlikethathesgone het volgende:
Omhooggevallen en denken nuchter te zijn. Geldt eigenlijk voor het Nederlandse volk in het algemeen.
Ik vind het heel bijzonder hoe de meest arrogante kwal die ik in dagen voorbij heb zien komen op fok zit te verkondigen hoe alle nederlandse vrouwen omhooggevallen zijn _O-
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:44:50 #105
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85092231
Dat lijkt me nu een vraag-aanbod-wisselwerking. Als de aanvoer zodanig is dat ze zich dat kunnen veroorloven lijkt het onzinnig om er hier over te gaan klagen.
Een vrouw bestellen via internet kan iedereen wel. En dat is niet in het nadeel van de Nederlandse vrouwen.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:44:51 #106
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85092232
En in een ander topic alleen maar foto's plaatst van lelijke geplamuurde nepwijven uit Amerika. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_85092238
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik vind het heel bijzonder hoe de meest arrogante kwal die ik in dagen voorbij heb zien komen op fok zit te verkondigen hoe alle nederlandse vrouwen omhooggevallen zijn _O-
Wat is er arrogant aan om zelf te verkondigen dat ik niet spoor?

Maar mijn subjectieve mening over Hollandse vs. Amerikaanse vrouwen, daar verander jij niets aan ;)
pi_85092309
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:45 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Maar mijn subjectieve mening over Hollandse vs. Amerikaanse vrouwen, daar verander jij niets aan ;)
Ik heb twee Amerikaanse ex-en. Sorry dude, maar die zijn minstens zo erg. Super oppervlakkig, vrij dom, weten geen ruk van de wereld en de meesten spreken als Valley girls (Like, whateverrr) wat ook al niet erg lekker klinkt.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_85092497
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:45 schreef andlikethathesgone het volgende:
Oh daar is niets mis mee en ik ondersteun die conclusie ook van harte. Het is meer het onnodig protserige taalgebruik, het constant herhalen dat men je gewoon niet begrijpt als ze het met je oneens zijn, het zo nodig in het engels moeten posten terwijl je de taal van geen kant beheerst, de doorzichtige kulverhalen over hoeveel vrouwen je wel niet geneukt hebt in een serieus topic van iemand die nog nooit een vrouw gezoend heeft, het constante overdreven gedoe overal en nergens. Je bent eenzaam en onzeker en iedereen ziet hoe hard je jezelf overschreeuwt :)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:54:37 #110
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85092652
quote:
Ik heb me twee jaar geleden laten ontmaagden door een hoertje.
Dit vind ik trouwens, nu ik het nog eens lees, bijzonder vreemd. Waarom zou je dat in je hoofd halen? Wat voor verwachtingen heb je daarvan dat je tot zoiets besluit?
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_85092827
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Dit vind ik trouwens, nu ik het nog eens lees, bijzonder vreemd. Waarom zou je dat in je hoofd halen? Wat voor verwachtingen heb je daarvan dat je tot zoiets besluit?
Misschien gewoon nieuwsgierigheid, of druk van de ketel willen halen. Dat je niet bij iedere meid die naar je lacht denkt Oh God Misschien Is Zij Degene Die Mijn Bloempje Gaat Plukken :')

Hoewel ik denk dat het in die zin niet echt werkt, want dan heb je vervolgens weer bij iedere meid zoiets van oh god misschien is zij wel de eerste die vrijwillig met me naar bed gaat. Ofzo.
pi_85092996
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh daar is niets mis mee en ik ondersteun die conclusie ook van harte. Het is meer het onnodig protserige taalgebruik, het constant herhalen dat men je gewoon niet begrijpt als ze het met je oneens zijn, het zo nodig in het engels moeten posten terwijl je de taal van geen kant beheerst, de doorzichtige kulverhalen over hoeveel vrouwen je wel niet geneukt hebt in een serieus topic van iemand die nog nooit een vrouw gezoend heeft, het constante overdreven gedoe overal en nergens. Je bent eenzaam en onzeker en iedereen ziet hoe hard je jezelf overschreeuwt :)
haha Freud :*
pi_85093221
quote:

[..]

Zo vreemd is dat niet. genoeg mannen die het voor het eerst doen met een hoer. In Duitsland hebben ze zelfs een speciale ontknaapservice daarvoor (speciale hoeren die getraind zijn in het ontmaagden van jonge onervaren knullen).

als je als man een zekere leeftijd gepasseerd bent (bijv. 25+) is het wel, hoe langer het nog duurt hoe wanhopiger en frustrerender het wordt. Een hoer kan dan een welkome oplossing zijn.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:09:43 #114
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85093414
quote:

[..]

Ben je een jongen of een meisje?

Want als je een jongen bent, kan toch snappen dat wanneer je 28 bent je toch wel eraan toe bent? Als ik op mijn 28ste maagd was, dan zou ik het ook doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:15:30 #115
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85093670
Ja, heel logisch. Staat ook prima als je op je datingsite-profiel schrijft dat je bent ontmaagd door een prostituee.

...

Beide reacties hierboven beantwoorden niet de vraag wat je ervan zou verwachten. Denk je bijvoorbeeld werkelijk dat het daarna makkelijker is om op vrouwen af te stappen? En op grond waarvan dan? etc.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:16:02 #116
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85093689
En ik ben geen jongen en geen meisje, ik ben een heer.
pi_85093969
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef dionysos18 het volgende:
Ja, inderdaad, daar is weer zo'n triest topic...

Ik ben nu 29 jaar oud en heb nog nooit met een meisje/vrouw gezoend. Ik heb me twee jaar geleden laten ontmaagden door een hoertje. Echt bijzonder was dat niet overigens, ben het alweer bijna vergeten.

Gebrek aan seks is natuurlijk een grote frustratie voor mij. Meer nog dan dat een gebrek aan vrouwelijke aandacht en liefde. Dagelijks geeft me dat een ronduit somber gevoel. Op meerdere niveaus manifesteert zich dat trouwens: ik heb het idee dat ik ook sociaal-maatschappelijk een flinke dreun hierdoor krijg. Ik kan namelijk helemaal niet meepraten over liefde, relaties, seks, flirten etc. , terwijl vrijwel iedereen er van uit gaat dat ik het allemaal wel snap. Zeker in informele vrijetijdsgesprekken is dit natuurlijk een favoriet onderwerp voor veel mensen. Het geeft me een enorm ongemakkelijk en onvolwassen gevoel dat ik daar niets mee kan.

De keren dat ik dit allemaal heb besproken met familie, vrienden en een psycholoog, hebben me niet gek veel geholpen. Alle adviezen die ik heb gekregen (jezelf zijn, initiatief nemen, meer uit gevoel handelen) hebben me eigenlijk niets gebracht. Alle flirtachtige gesprekken met meisjes/vrouwen lopen uiteindelijk op niets uit. Sinds mijn zestiende heb ik in verschillende periodes verschillende dingen geprobeerd, steeds durf ik iets meer, maar het resultaat blijft altijd zeer zwak.

Voor de rest heb ik wel een prima leven eigenlijk, mag niet klagen. Ik vraag me ook wel eens af of dat me weerhoudt van echte paniekaanvallen ofzo. Ik ben afgestudeerd, heb werk, aardig wat vrienden (maar: geen vriendinnen) en ga dus ook regelmatig uit. Ik zie er normaal uit, slank, geen enorme adonis maar ook geen afwijkingen ofzo. Bovendien is niemand perfect, ik zie genoeg vreemde gasten met een vriendin. Ook mijn babbel is redelijk en ik durf altijd mezelf te zijn tijdens gesprekken.

Hoe kan dit dan allemaal ? Ik heb echt geen idee hoe ik nog vooruit moet komen.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn (geweest) hier met deze problemen? Hoe kijken jullie hier tegen aan?
http://www.vrouwenversieren.com

ik heb het boek het is een ebook als je pm stuurt geef ik het je.

ik ben nog steeds maagd maar het verschil met vroeger is dat het me niet zoveel meer kan schelen.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:22:43 #118
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_85093978
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef mvdlubbe het volgende:
En ik ben geen jongen en geen meisje, ik ben een heer.
pyromaan zul je bedoelen
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:24:47 #119
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85094081
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef Toppiet het volgende:

[..]

ik ben nog steeds maagd maar het verschil met vroeger is dat het me niet zoveel meer kan schelen.
Hier moest ik eventjes om lachen.
pi_85094250
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef Toppiet het volgende:

[..]

http://www.vrouwenversieren.com

ik heb het boek het is een ebook als je pm stuurt geef ik het je.

Ja van jou zal hij dan veel leren. :X
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_85094545
TS begin eens gewoon vrienden te worden met vrouwen. Gewoon even keihard die friendszone inflikkeren.

Dan leer je in ieder geval beetje met vrouwen te praten ed. Daarna kan je op jacht.

Succes
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85094735
en dan zeggen ze dat vrouwen kunnen zeuren, hoeveel topics ben je nu van plan bezig te houden met zeuren dat nederlandse vrouwen niets zijn ???
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:41:08 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85094763
Hahahaha, dat vrouwenversieren.com :')

Ongelofelijk, lig helemaal dubbel.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:41:43 #124
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85094786
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, heel logisch. Staat ook prima als je op je datingsite-profiel schrijft dat je bent ontmaagd door een prostituee.

...

Beide reacties hierboven beantwoorden niet de vraag wat je ervan zou verwachten. Denk je bijvoorbeeld werkelijk dat het daarna makkelijker is om op vrouwen af te stappen? En op grond waarvan dan? etc.
Umm dat vertel je natuurlijk niet op je dating profile. Dat vertel in principe nooit.

En ja, of het helpt? Dat weet ik niet, ik denk het niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:42:33 #125
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_85094825
quote:
Als je goed gaat kijken naar het leven van deze “lelijke” mannen, dan hebben ze meestal een laag betaalde job, een huurhuisje waar ze in verblijven, een goedkope auto, ieder weekend duiken ze een kroeg in om zichzelf vervolgens helemaal vol te zuipen…

… EN ZE HEBBEN MEESTAL OOK NOG EENS EXTRA KILO’S OVERGEWICHT, ZIJN VAAK GENOEG ABSOLUTE LOSERS… EN VEEL VAN HEN HEBBEN AL HELEMAAL GEEN UITSTRALING.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')