Omhooggevallen en nog nuchter ook. Het is toch watquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:25 schreef andlikethathesgone het volgende:
Waarom wil je uberhaupt iets met Nederlandse vrouwen? Omhooggevallen nuchtere mokkels zijn 't!
Omhooggevallen en denken nuchter te zijn. Geldt eigenlijk voor het Nederlandse volk in het algemeen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Omhooggevallen en nog nuchter ook. Het is toch watkwaliteitsuser dit, komt alleen potsierlijk gebral uit.
Jazeker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dat zijn zeker al die mannetjes die baat hadden bij gearrangeerde huwelijken.
Ik vind het heel bijzonder hoe de meest arrogante kwal die ik in dagen voorbij heb zien komen op fok zit te verkondigen hoe alle nederlandse vrouwen omhooggevallen zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:39 schreef andlikethathesgone het volgende:
Omhooggevallen en denken nuchter te zijn. Geldt eigenlijk voor het Nederlandse volk in het algemeen.
Wat is er arrogant aan om zelf te verkondigen dat ik niet spoor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik vind het heel bijzonder hoe de meest arrogante kwal die ik in dagen voorbij heb zien komen op fok zit te verkondigen hoe alle nederlandse vrouwen omhooggevallen zijn
Ik heb twee Amerikaanse ex-en. Sorry dude, maar die zijn minstens zo erg. Super oppervlakkig, vrij dom, weten geen ruk van de wereld en de meesten spreken als Valley girls (Like, whateverrr) wat ook al niet erg lekker klinkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:45 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Wat is er arrogant aan om zelf te verkondigen dat ik niet spoor?
Maar mijn subjectieve mening over Hollandse vs. Amerikaanse vrouwen, daar verander jij niets aan
Oh daar is niets mis mee en ik ondersteun die conclusie ook van harte. Het is meer het onnodig protserige taalgebruik, het constant herhalen dat men je gewoon niet begrijpt als ze het met je oneens zijn, het zo nodig in het engels moeten posten terwijl je de taal van geen kant beheerst, de doorzichtige kulverhalen over hoeveel vrouwen je wel niet geneukt hebt in een serieus topic van iemand die nog nooit een vrouw gezoend heeft, het constante overdreven gedoe overal en nergens. Je bent eenzaam en onzeker en iedereen ziet hoe hard je jezelf overschreeuwtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:45 schreef andlikethathesgone het volgende:
Wat is er arrogant aan om zelf te verkondigen dat ik niet spoor?
Dit vind ik trouwens, nu ik het nog eens lees, bijzonder vreemd. Waarom zou je dat in je hoofd halen? Wat voor verwachtingen heb je daarvan dat je tot zoiets besluit?quote:Ik heb me twee jaar geleden laten ontmaagden door een hoertje.
Misschien gewoon nieuwsgierigheid, of druk van de ketel willen halen. Dat je niet bij iedere meid die naar je lacht denkt Oh God Misschien Is Zij Degene Die Mijn Bloempje Gaat Plukkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef mvdlubbe het volgende:
Dit vind ik trouwens, nu ik het nog eens lees, bijzonder vreemd. Waarom zou je dat in je hoofd halen? Wat voor verwachtingen heb je daarvan dat je tot zoiets besluit?
haha Freudquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oh daar is niets mis mee en ik ondersteun die conclusie ook van harte. Het is meer het onnodig protserige taalgebruik, het constant herhalen dat men je gewoon niet begrijpt als ze het met je oneens zijn, het zo nodig in het engels moeten posten terwijl je de taal van geen kant beheerst, de doorzichtige kulverhalen over hoeveel vrouwen je wel niet geneukt hebt in een serieus topic van iemand die nog nooit een vrouw gezoend heeft, het constante overdreven gedoe overal en nergens. Je bent eenzaam en onzeker en iedereen ziet hoe hard je jezelf overschreeuwt
Zo vreemd is dat niet. genoeg mannen die het voor het eerst doen met een hoer. In Duitsland hebben ze zelfs een speciale ontknaapservice daarvoor (speciale hoeren die getraind zijn in het ontmaagden van jonge onervaren knullen).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens, nu ik het nog eens lees, bijzonder vreemd. Waarom zou je dat in je hoofd halen? Wat voor verwachtingen heb je daarvan dat je tot zoiets besluit?
Ben je een jongen of een meisje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
http://www.vrouwenversieren.comquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef dionysos18 het volgende:
Ja, inderdaad, daar is weer zo'n triest topic...
Ik ben nu 29 jaar oud en heb nog nooit met een meisje/vrouw gezoend. Ik heb me twee jaar geleden laten ontmaagden door een hoertje. Echt bijzonder was dat niet overigens, ben het alweer bijna vergeten.
Gebrek aan seks is natuurlijk een grote frustratie voor mij. Meer nog dan dat een gebrek aan vrouwelijke aandacht en liefde. Dagelijks geeft me dat een ronduit somber gevoel. Op meerdere niveaus manifesteert zich dat trouwens: ik heb het idee dat ik ook sociaal-maatschappelijk een flinke dreun hierdoor krijg. Ik kan namelijk helemaal niet meepraten over liefde, relaties, seks, flirten etc. , terwijl vrijwel iedereen er van uit gaat dat ik het allemaal wel snap. Zeker in informele vrijetijdsgesprekken is dit natuurlijk een favoriet onderwerp voor veel mensen. Het geeft me een enorm ongemakkelijk en onvolwassen gevoel dat ik daar niets mee kan.
De keren dat ik dit allemaal heb besproken met familie, vrienden en een psycholoog, hebben me niet gek veel geholpen. Alle adviezen die ik heb gekregen (jezelf zijn, initiatief nemen, meer uit gevoel handelen) hebben me eigenlijk niets gebracht. Alle flirtachtige gesprekken met meisjes/vrouwen lopen uiteindelijk op niets uit. Sinds mijn zestiende heb ik in verschillende periodes verschillende dingen geprobeerd, steeds durf ik iets meer, maar het resultaat blijft altijd zeer zwak.
Voor de rest heb ik wel een prima leven eigenlijk, mag niet klagen. Ik vraag me ook wel eens af of dat me weerhoudt van echte paniekaanvallen ofzo. Ik ben afgestudeerd, heb werk, aardig wat vrienden (maar: geen vriendinnen) en ga dus ook regelmatig uit. Ik zie er normaal uit, slank, geen enorme adonis maar ook geen afwijkingen ofzo. Bovendien is niemand perfect, ik zie genoeg vreemde gasten met een vriendin. Ook mijn babbel is redelijk en ik durf altijd mezelf te zijn tijdens gesprekken.
Hoe kan dit dan allemaal ? Ik heb echt geen idee hoe ik nog vooruit moet komen.
Ik vraag me af of er meer mensen zijn (geweest) hier met deze problemen? Hoe kijken jullie hier tegen aan?
pyromaan zul je bedoelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:16 schreef mvdlubbe het volgende:
En ik ben geen jongen en geen meisje, ik ben een heer.
Hier moest ik eventjes om lachen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef Toppiet het volgende:
[..]
ik ben nog steeds maagd maar het verschil met vroeger is dat het me niet zoveel meer kan schelen.
Ja van jou zal hij dan veel leren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:22 schreef Toppiet het volgende:
[..]
http://www.vrouwenversieren.com
ik heb het boek het is een ebook als je pm stuurt geef ik het je.
ik ben nog steeds maagd maar het verschil met vroeger is dat het me niet zoveel meer kan schelen.
Umm dat vertel je natuurlijk niet op je dating profile. Dat vertel in principe nooit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:15 schreef mvdlubbe het volgende:
Ja, heel logisch. Staat ook prima als je op je datingsite-profiel schrijft dat je bent ontmaagd door een prostituee.
...
Beide reacties hierboven beantwoorden niet de vraag wat je ervan zou verwachten. Denk je bijvoorbeeld werkelijk dat het daarna makkelijker is om op vrouwen af te stappen? En op grond waarvan dan? etc.
quote:Als je goed gaat kijken naar het leven van deze “lelijke” mannen, dan hebben ze meestal een laag betaalde job, een huurhuisje waar ze in verblijven, een goedkope auto, ieder weekend duiken ze een kroeg in om zichzelf vervolgens helemaal vol te zuipen…
… EN ZE HEBBEN MEESTAL OOK NOG EENS EXTRA KILO’S OVERGEWICHT, ZIJN VAAK GENOEG ABSOLUTE LOSERS… EN VEEL VAN HEN HEBBEN AL HELEMAAL GEEN UITSTRALING.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |