Ik voel je pijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nu scheurde mijn linkerduim nagel een beetje af en moet ik hem gaan bijvijlen
ach een leraar bij mij op school deed dat ook nog toen we dat zeidenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
het is dat je een f13 quotte maar anders. Zou ik het serieus proberen atm ook
+1quote:
Faalleraarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:58 schreef DeKubus het volgende:
[..]
ach een leraar bij mij op school deed dat ook nog toen we dat zeidenen dat op een informatica studie.
ja werd dus vierkant uitgelachenquote:
german K - Cash leeft iig nogquote:
Moet je maar niet zo dom doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:59 schreef DeKubus het volgende:
[..]
ja werd dus vierkant uitgelachenvoel je ook kut
nee want het is niet die MC Hammerquote:
NOWAY!quote:
Ach na de vakantie moeten mijn nagels toch kort zijnquote:
heb je nieuwe pakje al aanquote:
Ik geef het op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:56 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
het gaat niet om iets van TLK en mij samen hoor
okquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Tas ik zal je nooit meer whiskey voeren
Hahaha..een liniaal op de computerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
NOWAY!
En gedaan cash, alleen nu is ie dus wat korter
heb je op google geen goede realistische liniaal dat ik kan opmeten hoelang mijn nagel is ?
[..]
Ach na de vakantie moeten mijn nagels toch kort zijn
Hmm, alleen op klein formaat. Ik zie er nooit meer een goede gelegenheid voorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef Ezechielk het volgende:
Zeg aight1, produceer je nog wel eens leuke paints?
Mattie wat is dezequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef Lysdexie het volgende:
Klote man. Heb ik een keer tijd om lekker te babselen met deze nerds moet ik morgenvroeg om 7 uur werken.
quote:
Dat ben ik zelf schuldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ok![]()
dan zal ik nooit meer sexy foto's van je maken
Je moet watquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hahaha..een liniaal op de computer
Daar ging het niet om, waarom doe je die wekker zo zetten wejo mattie eh zemmel wollah deze is tantoequote:
Jammer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hmm, alleen op klein formaat. Ik zie er nooit meer een goede gelegenheid voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |