Thanx kuikentje!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waar we weer verder gaan !
Supercash en Supertomaat
Misschien niet logisch van die pleisterquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:28 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waar we weer verder gaan !
Supercash en Supertomaat
Zie ik volgende week livequote:
aight ik fix wel een dikke jamma voor je killquote:
mij ook.quote:
Te snel?quote:
Waarvoor ?quote:
Niet dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:29 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Misschien niet logisch van die pleister, maar zo blijf je er mis wel vanaf
post nog wat tubgirlquote:
Waarom zou er een slotje op moetenquote:
INDERDAAD ! FOEI !quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
heb halve vorige topic gemist
oh en god straft meteen. Misschien lag het aan mn homo pics
godzeidank heb ik die gemistquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan brand ik mijn lippenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:31 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Jij mag aan de andere kant een trekje nemen
http://www.pukkelpop.be/nl/bands/iron-maiden/quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wil ik ook nog eens live zien
Dat verstand klopt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Joh.
Kijk, een vrouw met verstand. Niet meer doen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bier en tettenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:33 schreef Miezziej het volgende:
Ik weet niet meer wat ik wilde posten voordat me internet ermee stopte
Dat je naar me verlangt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:33 schreef Miezziej het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat verstand klopt.protip klik niet op spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic
[..]
Dat verstand klopt.Wat een heerlijke foto zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik gok op pinkpop volgend jaar. makkelijkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:34 schreef DeKubus het volgende:
[..]
http://www.pukkelpop.be/nl/bands/iron-maiden/![]()
Stopte jouw internet er ook mee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:33 schreef Miezziej het volgende:
OMG, wat heb je uitgespookt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
full of joy en nieuwe ervaringen
[..]
Dat verstand klopt.I lol'ed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@DeKubus:
Most likely![]()
yoyo dope track killquote:
Dudequote:
[..]
Dat verstand klopt.Ok, ik ben blij dat ik eerst quotte, voor ik een poging tot kijken ging doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:
Dus je hebt gekekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dude
[..]
Ok, ik ben blij dat ik eerst quotte, voor ik een poging tot kijken ging doen
En weer opgeraapt?quote:
Dat durf ik niet meer, na het zien van de link.quote:
quote:
HAHAHA WTF IK GA KAPOTquote:
tyfusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer, na het zien van de link.
quote:
hier ook hoor!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef Franneh het volgende:
[..]
Gaat goed dan, werd al geïrriteerd
Helaasch.quote:
quote:
jonge ga alsjeblieft je drugsverslaving handhaven, je wordt irritant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef Frietkraam het volgende:
upc hier niets aan de hand,noobs zonder 120mb lijn en nood internet voorziening
UPC is stom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef Miezziej het volgende:
[..]
![]()
En ja. UPC verpest altijd alles![]()
Juist.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jonge ga alsjeblieft je drugsversalving handhaven, je wordt irritant.
* Ezechielk begint zijn ogen uit te krabben.quote:
Zeer zakelijk en direct. Was een minpunt maar daar valt over te praten. Ze hebben mijn gegevens en ik weet wat ik zo ongeveer voor werkzaamheden moet doen. Receptie taken 's nachts en in de ochtend ontbijt tafel klaarzetten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:36 schreef Franneh het volgende:
Dus tlk hoe ging je gesprek en 78RPM was jij nou al op vakantie geweest
dat dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef Franneh het volgende:
[..]
Volgens mij geil je er stiekem op
Uhuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef Franneh het volgende:
[..]
Volgens mij geil je er stiekem op
Dat zijn mensenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk begint zijn ogen uit te krabben.
Zijn dat nou joden?
Geen dankquote:
Ik dacht eigenlijk dat jij dit wel leuk zou vindenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jonge ga alsjeblieft je drugsverslaving handhaven, je wordt irritant.
Dat snap ik, maar met een Joodse geloofovertuiging?quote:
Die heb je van mijquote:
omdat TLK getuige wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:39 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Jij maakt ons nieuwsgierig!
Postquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Geen dank
Heb foto gemaakt van mijn wondje die ik steeds open blijf krabben
hihihiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:39 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?
Jij maakt ons nieuwsgierig!
Dat doet er verder niet toequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar met een Joodse geloofovertuiging?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeer zakelijk en direct. Was een minpunt maar daar valt over te praten. Ze hebben mijn gegevens en ik weet wat ik zo ongeveer voor werkzaamheden moet doen. Receptie taken 's nachts en in de ochtend ontbijt tafel klaarzetten.
Ik hoop en verwacht zo snel mogelijk een 2de gesprek
beetje vaseline opsmerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:39 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Geen dank
Heb foto gemaakt van mijn wondje die ik steeds open blijf krabben
quote:
awquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[ afbeelding ]
Er was wat mis met tinypicdaarom ES
dat weet ik daarom kan ik hem ook veilig nieuwsgierig makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga dat moment niet delen
Pff hosselaar, ik win die op de kermis jwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan komen mijn nieuwe horloges
Moet het jeuken om het open te krabben danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
beetje vaseline opsmerenstopt t jeuken maar benadeeld het genezingsproces niet
Zit die bij de rand van je schoenen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
http://es.tinypic.com/r/2z8xm5g/4
Er was wat mis met tinypicdaarom ES
quote:
Ja, hopelijk snelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen weer wachten op nieuw gesprek
Kermis is hier allang weer wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Pff hosselaar, ik win die op de kermis jw
Nja het jeukt niet, ik heb gewoon een afpulk drangquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
beetje vaseline opsmerenstopt t jeuken maar benadeeld het genezingsproces niet
soms kan dat een oorzaak zijn jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Moet het jeuken om het open te krabben dan
Treinen kunnen helemaal niet lopen heheiehiehieinzquote:
GMTAquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Treinen kunnen helemaal niet lopen heheiehiehieinz
Ja leuk pest hem maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat weet ik daarom kan ik hem ook veilig nieuwsgierig maken
jaquote:
Tja, de getuige is nog geen verdachte.quote:
het komt door de dope muziek die hier afgespeeld wordquote:
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zit die bij de rand van je schoenen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
het komt door de dope muziek die hier afgespeeld word
zorg dan dat je wat anders te pulken voor je hebt zodat t je aandacht afleidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nja het jeukt niet, ik heb gewoon een afpulk drang
nu ben ik het ook aan doen maar dan met de hoop dat het zonder bloeden gaat, toen was het doelbewust zoveel mogelijk velletjes er af krijgen
Ik krab zonder jeukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
soms kan dat een oorzaak zijn ja
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Franneh het volgende:
Oke ik moet slapen anders ben ik morgen dood
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Franneh het volgende:
een dikke groene uit de neus pulkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zorg dan dat je wat anders te pulken voor je hebt zodat t je aandacht afleid
slaap je tot morgen danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Franneh het volgende:
Slaap zachtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Franneh het volgende:
jammer wat heb je dan uitgespookt ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Franneh het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:44 schreef K-Cash het volgende:
[..]
een dikke groene uit de neus pulken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
het komt door de dope muziek die hier afgespeeld word
Je weet heus wel wat ik bedoel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mannen: geen homo'sdoe die spoiler ff andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic
Trustequote:
[ afbeelding ]
Voor de mannen: geen homo'sNu nog omgedraait en dan dan een spoilertag voor homo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me Commander.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:44 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dankje
Slaap lekker allemaal!!
Nog een fijne nachtbagger!![]()
zou niet weten waar ik anders aan moet pulkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zorg dan dat je wat anders te pulken voor je hebt zodat t je aandacht afleid
[ afbeelding ]
Voor de mannen: geen homo'sEn dan heb je wat te zeuren over mijn harige mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
[ afbeelding ]
Voor de mannen: geen homo'sik wens dat hij sinterklaas is en ik op schoot mag kruipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Voor de mannen: geen homo'sJe spoiler is een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
zou niet weten waar ik anders aan moet pulken
-
Ik heb btw zulke lange nagels van mezelf dat ik soms spullen gewoon niet op kan rapen
Oke slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel!
en tlk heb niks uitgespookt.. maar ben moe en mijn wekker gaat over 5 uur
Fantastische wens, vraag het aan de kerstman!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik wens dat hij sinterklaas is en ik op schoot mag kruipen
moest compenserenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef Miezziej het volgende:
@Flippie:
Jammer van de spoiler.
@GeelSuperKuiken
Ben nou toch benieuwd hoe lang die nagels zijn
Bij pedobear heb je sneller reactie denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fantastische wens, vraag het aan de kerstman!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik wens dat hij sinterklaas is en ik op schoot mag kruipen
nee even broodje maken en sisi pakkenquote:
ik ben eerst nog in onderhandeling met de paashaasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fantastische wens, vraag het aan de kerstman!
ik deed nog compensatiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je spoiler is een stuk beter.
[ afbeelding ]
Voor wat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik ben eerst nog in onderhandeling met de paashaas
quote:
hoihoiquote:
waarom zou je op je broodje fappen ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:48 schreef DeKubus het volgende:
[..]
nee even broodje maken en sisi pakkenfap nooit op een lege maag
beeldscherm ondergespotenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik deed nog compensatieen hoe kom je aan haar in het wit
Nee dat is zondequote:
Nog veel meer:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik deed nog compensatieen hoe kom je aan haar in het wit
Saus?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
waarom zou je op je broodje fappen ?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef Lysdexie het volgende:
HOI JONGENSN EMT MEISEJSE HOE IUS HTET![]()
![]()
![]()
@!@!`1`2
whoaaa de eindbaas !quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef Lysdexie het volgende:
![]()
![]()
@!@!`1`2
GOEHOET EN MTE JOU DNA?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef Lysdexie het volgende:
![]()
![]()
@!@!`1`2
Hoezo dat ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef Miezziej het volgende:
@Flippie:
Jammer van de spoiler.
@GeelSuperKuiken
Ben nou toch benieuwd hoe lang die nagels zijn
doe ik ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
waarom zou je op je broodje fappen ?
Jij bent zeker ook zo iemand die ruggen open krabtquote:
OMGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef Lysdexie het volgende:
![]()
![]()
@!@!`1`2
Geil hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog veel meer:
http://www.rakuten.ne.jp/gold/elle/main/teddy.html
GOE HOOORWWRRRquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef Lysdexie het volgende:
![]()
![]()
@!@!`1`2
nee niet zomaar, bewustquote:
HJquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef Lysdexie het volgende:
![]()
![]()
@!@!`1`2
Dacht het alquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:51 schreef DeKubus het volgende:
[..]
nee niet zomaar, bewusteven wraak nemen hihi
zie het zo: jij krijgt nu een gehele aparte post van mij voor jou
whiskey mits geen goedkope rotzooiquote:
En ik op dat plaatjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geil hoor, ik zocht nog wel op een online lingerie zaak..
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:52 schreef Lysdexie het volgende:
Godnondenu deze reactionès maken weer de druppel van de emmer. Het moge duideljik zijn dat dit festijntje in det apart topic vannacht een pareltej is van rde bocvenste planck!
Daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:51 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
whiskey mits geen goedkope rotzooi
Dat is het geworden inderdaad.quote:
EYHH KIlL SKIP DA BOUNCE MEE OPquote:
Foto van GSK:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:52 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Omda je zegt je soms dingen niet kan oppakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
merk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.
[..]
Dat is het geworden inderdaad.
Heldquote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:53 schreef K-Cash het volgende:
Deze hoort in nachtbagger thuis, moest er zo om lollerenenrennen![]()
[ afbeelding ]
Niet die ene nieuwe?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:53 schreef DeKubus het volgende:
[..]
doet dat sexy pakje van laatst maar weer aan
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:53 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
merk?ik zit hier aan een dalwhinnie 15 y/o single malt
![]()
![]()
quote:
Van anderenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die ruggen open krabt
Haha oke, met laptop kan je niet echt goede fotos van je hand makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:52 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Omda je zegt je soms dingen niet kan oppakken?
jij houdt van hem?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:54 schreef aight1 het volgende:
Iedereen haat op Justin Bieber omdat ze jaloers zijn.
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:54 schreef Tassiepassie het volgende:heb echt geen zin in 6 uur treinen en bussen morgen
oeh! wist ik niet, doe maarquote:
quote:
quote:
Van anderen jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Van anderen?
[..]
Haha oke, met laptop kan je niet echt goede fotos van je hand maken
Deze man begrijpt het.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:55 schreef Lysdexie het volgende:
Trouwens, mensen die whiskey drinken.![]()
Echte mannen drinken Jillz met extra granny smith appelcider en gezond water met H2O
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:55 schreef Lysdexie het volgende:
Trouwens, mensen die whiskey drinken.![]()
Echte mannen drinken Jillz met extra granny smith appelcider en gezond water met H2O
Niet, dan moet je hem afbijtenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nu scheurde mijn linkerduim nagel een beetje af en moet ik hem gaan bijvijlen
Oei !, dat zou ik inderdaad snel gaan doen jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nu scheurde mijn linkerduim nagel een beetje af en moet ik hem gaan bijvijlen
het gaat niet om iets van TLK en mij samen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:55 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ga toch fietsen!
![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor Tassie en TLK, houd het maar lekker voor jezelf hoor!![]()
(Komt mijn fantasie wel ten goede)
Ialle Fokkers!
als ze het uitlokken wel ja, lekker knijpen of krassenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |