Treinen kunnen helemaal niet lopen heheiehiehieinzquote:
GMTAquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef aight1 het volgende:
[..]
Treinen kunnen helemaal niet lopen heheiehiehieinz
Ja leuk pest hem maarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat weet ik daarom kan ik hem ook veilig nieuwsgierig maken
jaquote:
Tja, de getuige is nog geen verdachte.quote:
het komt door de dope muziek die hier afgespeeld wordquote:
Neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zit die bij de rand van je schoenen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
het komt door de dope muziek die hier afgespeeld word
zorg dan dat je wat anders te pulken voor je hebt zodat t je aandacht afleidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nja het jeukt niet, ik heb gewoon een afpulk drang
nu ben ik het ook aan doen maar dan met de hoop dat het zonder bloeden gaat, toen was het doelbewust zoveel mogelijk velletjes er af krijgen
Ik krab zonder jeukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
soms kan dat een oorzaak zijn ja
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Franneh het volgende:
Oke ik moet slapen anders ben ik morgen dood
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Franneh het volgende:
een dikke groene uit de neus pulkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zorg dan dat je wat anders te pulken voor je hebt zodat t je aandacht afleid
slaap je tot morgen danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Franneh het volgende:
Slaap zachtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Franneh het volgende:
jammer wat heb je dan uitgespookt ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Franneh het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:44 schreef K-Cash het volgende:
[..]
een dikke groene uit de neus pulken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
het komt door de dope muziek die hier afgespeeld word
Je weet heus wel wat ik bedoel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mannen: geen homo'sdoe die spoiler ff andersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic
Trustequote:
[ afbeelding ]
Voor de mannen: geen homo'sNu nog omgedraait en dan dan een spoilertag voor homo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me Commander.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:44 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dankje
Slaap lekker allemaal!!
Nog een fijne nachtbagger!![]()
zou niet weten waar ik anders aan moet pulkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zorg dan dat je wat anders te pulken voor je hebt zodat t je aandacht afleid
[ afbeelding ]
Voor de mannen: geen homo'sEn dan heb je wat te zeuren over mijn harige mannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
[ afbeelding ]
Voor de mannen: geen homo'sik wens dat hij sinterklaas is en ik op schoot mag kruipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Voor de mannen: geen homo'sJe spoiler is een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
zou niet weten waar ik anders aan moet pulken
-
Ik heb btw zulke lange nagels van mezelf dat ik soms spullen gewoon niet op kan rapen
Oke slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je weet heus wel wat ik bedoel!
en tlk heb niks uitgespookt.. maar ben moe en mijn wekker gaat over 5 uur
Fantastische wens, vraag het aan de kerstman!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik wens dat hij sinterklaas is en ik op schoot mag kruipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |