quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik was al mainstream toen het nog helemaal underground was.
Een huillach die zeker niet mainstream is en lekker zijn eigen stijl heeft voor je reactie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Kijk de mensen op die foto eens allemaal anders zijn en niet met een massa meelopen
Oh wacht
Inderdaad. De Paradox.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef Dennis_enzo het volgende:
Mensen die zich expres anders dan de massa kleden laten zich dus ook leiden door de massa.
ik weet niet in welke grot jij woont maar hier zie ik dat nauwelijks, in de randstad notabene!,quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef AlfredDeSnor het volgende:
Soms raak je in een discussie met bepaalde mensen waar je eigenlijk niet eens tegen wil praten.
Vandaag was zo'n bewuste dag, ik kwam aan de praat met een paar keiharde ''rockers''. Uiteindelijk draaide het gesprek uit op een discussie over muziek/kleding en dergelijke. Het verliep allemaal soepeltjes totdat er eentje een opmerking maakte dat ik er erg ''mainstream'' uitzag. Toen maakte ik de opmerking dat zij ook mainstream waren, maar dan behoren tot een andere mainstream. Ze dachten dat ze uniek waren maar zeg nou zelf je ziet toch elke dag meer dan genoeg van dat soort typetjes rondlopen. Uiteindelijk ben ik weggelopen tijdens de discussie omdat ze maar bleven volhouden dat ik ongelijk had.
Dit soort mensen zijn niet ''mainstream''
[ afbeelding ]
Klacht: Mensen die denken dat ze niet mainstream zijn omdat ze niet normaal gekleed gaan
Je lijdt een beschermd leven in een bio-koepel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet in welke grot jij woont maar hier zie ik dat nauwelijks, in de randstad notabene!,
Klacht: TS Denkt dat hij mainstream is en is dat eigenlijk niet en behoort tot in plaatje staande groep..
sinds wanneer ligt de randstad in een bio-koepel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef AlfredDeSnor het volgende:
[..]
Je lijdt een beschermd leven in een bio-koepel?
Ze zijn NIET mainstream, omdat ze niet tot de heersende stroming horen. Ze zijn niet in de meerderheid, dat maakt ze automatisch niet mainstream.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef AlfredDeSnor het volgende:
De vraag is dan ook nog waarom willen ze niet snappen dat ze ook mainstream zijn al leg je het ze nog zo goed uit.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze zijn NIET mainstream, omdat ze niet tot de heersende stroming horen. Ze zijn niet in de meerderheid, dat maakt ze automatisch niet mainstream.
Maar ik begrijp jouw punt, ze zijn alsnog conformisten. Ze schrijven hun identiteit toe aan een groep, waarbinnen dezelfde stijl en karakter heerst. Dat maakt ze dus net zulke meelopers als de mensen die zij mainstream vinden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een huillach die zeker niet mainstream is en lekker zijn eigen stijl heeft voor je reactie.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:48 schreef afcajos het volgende:
Haha inderdaad. Al die 'alternatievelingen' die anders willen zijn, en vervolgens elkaar achterna lopen met hun lange haartjes en Kurt Cobain shirtStelletje kankerfalers.
En zeiken op andermans kledingstijl.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze zijn NIET mainstream, omdat ze niet tot de heersende stroming horen. Ze zijn niet in de meerderheid, dat maakt ze automatisch niet mainstream.
Maar ik begrijp jouw punt, ze zijn alsnog conformisten. Ze schrijven hun identiteit toe aan een groep, waarbinnen dezelfde stijl en karakter heerst. Dat maakt ze dus net zulke meelopers als de mensen die zij mainstream vinden.
Je vergeet de derde van links.quote:
Che is uit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:48 schreef afcajos het volgende:
Haha inderdaad. Al die 'alternatievelingen' die anders willen zijn, en vervolgens elkaar achterna lopen met hun lange haartjes en Kurt Cobain shirtStelletje kankerfalers.
Jij slaat mensen met je pols?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:48 schreef bijdehand het volgende:
Die armbanden zijn wel cool. Mits bedoelt om die gasten te slaan fcourse.
Ritmo, kom er maar in!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:04 schreef TUFKAL het volgende:
Mensen die perse mainstream willen zijn
O god je snapt het niet he?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |