Op dit moment iets over mijn shouders, maar het moet halverwege mijn nek en iedere 2 dagen crémespoelingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lang als in halflang (en verzorgd) of lang als in metal-lang?
Ik kan m'n arm tot aan de schouder in het achterste van een koe steken als ik zou willen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:34 schreef Sinnie het volgende:
Ik kan de 3000 halen als ik zou willen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Op dit moment iets over mijn shouders, maar het moet halverwege mijn nek en iedere 2 dagen crémespoeling
Anime-lang.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lang als in halflang (en verzorgd) of lang als in metal-lang?
Nietsverhullende ontdekkingen hier.quote:
Doe je mee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef Penisbaard het volgende:
Kijk HenkieVdV voor het record gaan.
Te langquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Op dit moment iets over mijn shouders, maar het moet halverwege mijn nek en iedere 2 dagen crémespoeling
Zei de pot tegen de ketelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Gefeliciteert.Dit topic is trouwens ook pure vervuiling.
![]()
Je login kon helaas niet uitgevoerd worden: bij de opgegeven gebruikersnaam is het wachtwoord onjuist. Ga terug en probeer het opnieuw met een juiste gebruikersnaam/wachtwoord combinatie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Doe je mee?Mijn wachtwoord is kontkorst3
Doe jij het touwtrekken? Dan doe ik de lepeltopics wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Doe je mee?Mijn wachtwoord is kontkorst3
Elke Stefano heeft een leven jatogquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef dagdag het volgende:
Even een rekensommetje stel je bent 8 uur op een dag aan het slapen en eten
Houd je 16 uur ver ,960 minuten
Japsnarsen heeft tering gewoon 8 uur lang gemiddeld 2,7 posts per minuut geplaatst
En dan dacht ik dat ik geen leven had omdat ik spice girls mooi vind
Kan je nagaan hoeveel je kan posten als je niet slaapt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef dagdag het volgende:
Even een rekensommetje stel je bent 8 uur op een dag aan het slapen en eten
Houd je 16 uur ver ,960 minuten
Japsnarsen heeft tering gewoon 16 uur lang gemiddeld 2,7 posts per minuut geplaatst
En dan dacht ik dat ik geen leven had omdat ik spice girls mooi vind
Nee, maar goed: je gaat ook niet snel naar iemand toe en dan zeggen dat z'n haar niet mooi is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoor dames er nooit negatief over.
Er is al een FB-topic over: Heel erg leuk hoor, die dagpostrecords... maar...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef Hyundai het volgende:
Waarom moet die autistendiscussie nou hier?
Maak er een klachtentopic over. Terechte klacht alvast.
Stoer johquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:05 schreef Chowi het volgende:
Crosspost uit het felicitatietopic:
[..]
Terechte klacht dus. En het is ook nog eens een n00b.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |