Daar zitten geen 14 miljoen mensenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:00 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nu kleine moeite toch?
Begin maar met de regering
hehe
Ligt eraan welke mensen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:00 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat kom ik nu weer tegen op de FP
14.115.301 Nederlanders moeten verdwijnen
Ik dus nieuwsgierig op deze link geklikt en wat blijkt, kom ik weer in het BNW forum terecht (Het tokkie forum van fok met fok members die dit soort dingen geloven) .
Volgens het bericht zeggen ze dat Nederland een of ander verdrag heb getekend om te zorgen dat 14.115.301 Nederlanders moeten verdwijnen.
Mijn klacht is : Mensen die berichten geloven dat 14.115.301 Nederlanders moeten verdwijnen .
slechte plannen zijn dat.. wie moet dan al het k**werk doen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Heb zo wel eens plannen gezien om alle VMBO'ers van een school weg te pesten, omdat dat het niveau omlaag haalde.
De linkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef Dagonet het volgende:
Je hebt het over iets op de FP dat linkt naar iets in BNW maar je geeft niet even de linkjes zelf?
Hup alle VMBO'ers afmaken. Die huizen bouwen zichzelf welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef eduardboon het volgende:
[..]
Ligt eraan welke mensen?
Nee, ligt er niet aan. wat een lutsers zeg! beetje genocide willen plegen ofzo. ziek.
Heb zo wel eens plannen gezien om alle VMBO'ers van een school weg te pesten, omdat dat het niveau omlaag haalde. Ik vind het zwaar zielig als je niet kan samenleven met je naasten
Check je brievenbus morgen maar.quote:
Dat gaat toch per mail tegenwoordigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:07 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Check je brievenbus morgen maar.
Mieren ..idem!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hup alle VMBO'ers afmaken. Die huizen bouwen zichzelf wel
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:33 schreef Penisbaard het volgende:
Dit verdrag is zo geheim dat het op de FOK!voorpagina staat
Zolang ze maar van de Zanger Petro-fans afblijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:49 schreef Ezio het volgende:
Die 14.115.301 zijn allemaal Frans Bauer fans, terecht dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |