Gast heb je niks beters te doen, die reacties bij ramadan zijn ontopic, en alsof ik de enigste ben die soms een reactie post met alleen een smiley erin, en bij men doet iedereen dat, weghalen wat niet van toepassing is en dan eronder een nieuwe reactie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Ik vul hem wel even aan
Postkrikspam:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nutteloze smileys:
[..]
[..]
[..]
Zelfquotes:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nietszeggende reactie puur en alleen op de TT:
[..]
Dubbele verzoeken:]
[..]
[..]
Dubbelpost in plaats van ninja-edit:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Etc, etc, etc
Tja, daar ga je al.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gast heb je niks beters te doen, die reacties bij ramadan zijn ontopic, en alsof ik de enigste ben die soms een reactie post met alleen een smiley erin, en bij men doet iedereen dat, weghalen wat niet van toepassing is en dan eronder een nieuwe reactie.
Jij bent ook gewoon nog een newbiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:24 schreef DaggerOne het volgende:
Wat een kansloze figuren die in een dag meer posten dan ik op Fok zit.
Kom op zeg, je loopt een beetje te spammen of je moslimbroeders al wel genoeg gegeten hebben, dat kan je toch niet serieus nemen. Net zoals een heel topic over waar je een ijsmachine kan kopen en dan gaan lopen lullen 'ja, ik ga vanmiddag wel even kijken' terwijl je in werkelijkheid gewoon de hele dag op FOK! zit en gewoon wat inspiratie zocht om je posts omhoog te krikken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gast heb je niks beters te doen, die reacties bij ramadan zijn ontopic, en alsof ik de enigste ben die soms een reactie post met alleen een smiley erin, en bij men doet iedereen dat, weghalen wat niet van toepassing is en dan eronder een nieuwe reactie.
Je maakt speciaal een account aan om mij een beetje komen zwart te maken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:40 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Kom op zeg, je loopt een beetje te spammen of je moslimbroeders al wel genoeg gegeten hebben, dat kan je toch niet serieus nemen. Net zoals een heel topic over waar je een ijsmachine kan kopen en dan gaan lopen lullen 'ja, ik ga vanmiddag wel even kijken' terwijl je in werkelijkheid gewoon de hele dag op FOK! zit en gewoon wat inspiratie zocht om je posts omhoog te krikken.
Je vorige poging, evenals die van de rest van de top 3 is prima maar dit is wel heel treurig.
Ga dan gewoon lekker de hele dag in MEN posten en laat de andere fora op zijn minst met rust.
En nee, bij MEN doet niemand dat, faalhaas. Als iemand een spelfout maakt, dan doet hij gewoon een ninja-edit.
Tevens heb ik nogal moeite om posts als "dit is de 1500", "dat was de 1500", "dit is de 1600" niet als postopkrikkend af te stempelen.
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
Je maakt speciaal een account aan om mij een beetje komen zwart te maken?![]()
![]()
Nee hoor, ik zie toch echt iedereen netjes editen terwijl jij gaat lopen dubbelposten.quote:En jawel het komt meer dan je voorkomt bij MEN, maar niet iedereen houd zich er zo gedetailleerd mee bezig of ze nou een post editten of eronder nog een x posten.
Nee, is totaal niet relevant voor de topics waarin je post en tevens vindt de moderatie ook dat je hier geen speciale topics voor mag openen. Dat je veel posts wil halen, prima, maar val niet anderen lastig met nutteloze posts over je postcount. Behalve eventueel in dit topic.quote:En als ik zeg dat dit mijn 1500e of 1600e post is, wat is daar mis mee? dat mag toch gewoon? ik snap dat niet
Ten eerste, jawel, tenzij je een kloon bent.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:50 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Nee hoor, ik zie toch echt iedereen netjes editen terwijl jij gaat lopen dubbelposten.
[..]
Nee, is totaal niet relevant voor de topics waarin je post en tevens vindt de moderatie ook dat je hier geen speciale topics voor mag openen. Dat je veel posts wil halen, prima, maar val niet anderen lastig met nutteloze posts over je postcount. Behalve eventueel in dit topic.
No shit, sherlock.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ten eerste, jawel, tenzij je een kloon bent.
Ik heb er ook ooit aan meegedaan en ik weet dat het gewoon niet zo is.quote:Ten tweede, ik doe toch mee eraan, dus ik zie het ook wel eens voorbij lopen.
Nee, in een SC mag je niet die onzinnige shitzooi van jou vermelden. Tevens heb je wel een topic over je postcount gemaakt:quote:Ten derde, ik had geen topic gemaakt om te zeggen dat het mijn 1500e of 1600e post is, ik had het in de PUB SC geplaatst, wat daar ook mag lijkt me aangezien het een SC is.
Ja, over mijn totale postcount, dat doet iedereen tochquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef Bugreport het volgende:
[..]
No shit, sherlock.
[..]
Ik heb er ook ooit aan meegedaan en ik weet dat het gewoon niet zo is.
[..]
Nee, in een SC mag je niet die onzinnige shitzooi van jou vermelden. Tevens heb je wel een topic over je postcount gemaakt:
Nr. 5000
5000 is nietsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, over mijn totale postcount, dat doet iedereen toch
Nee, 99.9% van de users doet dat niet. Daarnaast is 5000 inderdaad niets.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja, over mijn totale postcount, dat doet iedereen toch
Dat topic heeft niet voor niets een slotje gekregen en 1 ander topic geeft jou niet het recht hetzelfde te doen.quote:
Dit is wel heel ernstig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:19 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Ik vul hem wel even aan
Postkrikspam:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nutteloze smileys:
[..]
[..]
[..]
Zelfquotes:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nietszeggende reactie puur en alleen op de TT:
[..]
Dubbele verzoeken:]
[..]
[..]
Dubbelpost in plaats van ninja-edit:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Etc, etc, etc
Nog nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:09 schreef Bugreport het volgende:
Volgens mij is het hem al zo goed als gelukt.
Zou ik nu maar vast beginnen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
gewoon bannen 2 posts voor het einde
als ik het kon zou ik het doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:42 schreef Bugreport het volgende:
[..]
Zou ik nu maar vast beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |