Nee joh, het is al bijna bij de Duitse Waddeneilanden: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksemquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:30 schreef kermit71 het volgende:
Op buienradar blijft het hangen onder Denemarken. Ik geloof er al niet meer in <zucht>
Nee joh, dit hele complex blijft vannacht en morgen hier rond draaien. Gewoon geduld hebben, want er komt sowieso nog een berg water morgen aan!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:30 schreef kermit71 het volgende:
Op buienradar blijft het hangen onder Denemarken. Ik geloof er al niet meer in <zucht>
http://www.sat24.nl/quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee joh, dit hele complex blijft vannacht en morgen hier rond draaien. Gewoon geduld hebben, want er komt sowieso nog een berg water morgen aan!
Zeker, met windkracht 7 wil dat welquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.sat24.nl/
Idd, kijk eens wat een snelheid er in zit.
Zat ik ook aan te denken idd, bang voor water ben ik niet, woon 4 hoog, wat ook een voordeel is bij fotoś maken natuurlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zeker, met windkracht 7 wil dat welZie je dat stuk in zuidoost Duitsland? Lijkt erop dat vannacht/morgen ons gaan raken denk je niet?
Je krijgt je portie nog welquote:
Hmm, hergroeperen en in de vroege ochtend pas toeslaan dus?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het stort niet in maar het actiefste deel trekt de waddenzee / noordzee op.
Qua de rest van de neerslag, morgen activeert de boel opnieuw
Als ik het zo zie trekt het via de eilanden weer terug via Texel naar nood/zuid Holland en dan Brabant/ België.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz alles lijkt de noorzee op te trekken. Punt is alleen waar ik nu mee zit: dat al die buien hier uit het NO komt.
Er kunnen 2 dingen gebeuren.
1: Deze hele zaakje gaat Friesland aan doen (ja sorry Groningers).
2: Het buigt helemaal om en pakt het westen of trekt over gehele noordzee..
--sterf kut afbeelding--
Hmm, bij die vorige analyse was er sprake van onweer juist Oost van de kern, in dat geval mag Friesland het water hebben als wij dan vuurwerk krijgen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz alles lijkt de noorzee op te trekken. Punt is alleen waar ik nu mee zit: dat al die buien hier uit het NO komt.
--sterf kut afbeelding--
Wat is er mis met regen snachts? Ik heb liever dat de grond niet kurkdroog is zodat de halve hei of duingebied in de hens staatquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Armageddon het volgende:
Waarom hopen jullie op regen? Sporen jullie wel?
Ja daagquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, bij die vorige analyse was er sprake van onweer juist Oost van de kern, in dat geval mag Friesland het water hebben als wij dan vuurwerk krijgen.
Lol, welke afbeelding? Ben nu nieuwsgierig.
Of het ramt ons toch, ik wacht het eerst wel even afquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik het zo zie trekt het via de eilanden weer terug via Texel naar nood/zuid Holland en dan Brabant/ België.
ONWEER! Niks is mooier dan dat in de zomerquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Armageddon het volgende:
Niet op regen, op onweer en mooie wolkenluchten, al is regen ook niet verkeerd:quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:24 schreef Armageddon het volgende:
Waarin?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:30 schreef kermit71 het volgende:
Vanuit het noordoosten beginnen de bovenlucht temperaturen te stijgen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
--sterf kut afbeelding--
Zeeland kan een flinke plens water wel gebruiken.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet op regen, op onweer en mooie wolkenluchten, al is regen ook niet verkeerd:
[ afbeelding ]
Okay dan, jullie ook.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja daagiedereen onweer OK?
![]()
En euh moet ik em eerst weer zoeken
Lol, dilemma's, gewoon de camera naast bed leggen.quote:Of het ramt ons toch, ik wacht het eerst wel even af![]()
Idd, mooie mammatus en rolwolken, ijskappen en bliksems!quote:ONWEER! Niks is mooier dan dat in de zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |