Ik denk dat ze (net als ik) nooit zo snap dat mensen kunnen afknappen op zoiets triviaals terwijl die persoon de beste ervaring van je leven kan zijn, maar nee, afgewezen op je sokken, jammer joh!quote:
Ja, hoi. Daten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ze (net als ik) nooit zo snap dat mensen kunnen afknappen op zoiets triviaals terwijl die persoon de beste ervaring van je leven kan zijn, maar nee, afgewezen op je sokken, jammer joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, hoi. Daten?
Een na laatste scharrel droeg ze ook, ook dat houdt mij niet tegen, daar voel je toch niets van in bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik denk dat jullie allebei de nuance missen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ze (net als ik) nooit zo snap dat mensen kunnen afknappen op zoiets triviaals terwijl die persoon de beste ervaring van je leven kan zijn, maar nee, afgewezen op je sokken, jammer joh!
liever een tokkie genoemd worden dan moeilijk doen wanneer iemand een ander kleurtje sok draagt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:33 schreef Silenus het volgende:
Als je crocs draagt (of witte sokken) zegt dat heel veel over je als persoon.
Namelijk dat je een fucking tokkie bent.
Ja, of in de zorg werktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:33 schreef Silenus het volgende:
Als je crocs draagt (of witte sokken) zegt dat heel veel over je als persoon.
Namelijk dat je een fucking tokkie bent.
Ik ook nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef erikkll het volgende:
ik heb door de witte sokken haat geen enkele witte sok meer
Ik vind het ook altijd verbazend...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OMFG!!!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:50 schreef Musyn het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat ik ook best wel oppervlakkig kan zijn... In de mate dat ik liever hebben dat mensen zich kleden naar hun lichaamsbouw..
[ afbeelding ]
Dus dit kan niet voor mij
Er zijn altijd grenzen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:50 schreef Musyn het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat ik ook best wel oppervlakkig kan zijn... In de mate dat ik liever heb dat mensen zich kleden naar hun lichaamsbouw..
[ afbeelding ]
Dus dit kan niet voor mij
Rawrquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef Copycat het volgende:
Hé, maar misschien is ze wel een geweldig lekker beest in bed!
Dat moet andersom: je hebt helaas geen ervaring met vrouwen, laat staan 'vrouwen met rondingen'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:56 schreef Musyn het volgende:
[..]
RawrKan best zijn, ik heb helaas geen ervaring met 'vrouwen met rondingen', laat staan vrouwen..
Haal eens bier, vrouwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom draaien dit soort topics altijd weer uit op man/vrouw discussies.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |