Tjoptjopquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Agressieve kutbeesten zijn het toch ook eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:28 schreef sigme het volgende:
De haantjes zijn niet meer.
Zaterdag waren ze nog goed gemutst maar zondag hadden er drie bebloede koppen. Daarmee hadden ze zelf hun lot bezegeld en nog voordat mijn liefste goed en wel gedouched was, had ik de hanen onthoofd. Volgens de methode-Miss_Isis.
De andere beesten maken het goed. Schapen hebben we verweid, naar de dichterbij gelegen zomerwei. In alle weides is weinig gras en veel sneeuw, en dit is makkelijker wanneer ze hooi gevoerd moeten krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De twee overgebleven varkjes zullen nog wel enige tijd bij ons blijven. Misschien wel nog een jaar. Het waren de wat kleinere varkjes en die zouden eigenlijk best wat mogen bijgroeien en voorlopig is er geen behoefte aan meer vlees.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Heel goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:47 schreef Reya het volgende:
Zijn dat Bentheimers?
Ja dus, voortaan ook maar de openingspost lezen
Bij jou uit de omgeving toch? Heb je ze wel eens zien rondlopen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:47 schreef Reya het volgende:
Zijn dat Bentheimers?
Ja dus, voortaan ook maar de openingspost lezen
Valt dat niet onder vergunningsvrije bouwwerken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:11 schreef Isegrim het volgende:
Zo'n schuilstal, mag dat zomaar waar jullie wonen?
In heel veel gemeentes mag het niet, iets met landschapsvervuiling. Vervolgens gaan mensen de dierenbescherming bellen omdat je dieren geen schuilmogelijkheid hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Valt dat niet onder vergunningsvrije bouwwerken?
Ja, een boerderij hier vlakbij houdt ze; volgensmij hobbyisten, gezien het uiteenlopende pluimage van de veestapel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij jou uit de omgeving toch? Heb je ze wel eens zien rondlopen?
Ja, dat kan een probleem zijn. Dat je geen dingen hoger dan 1,5 m mag neerzetten in je volkstuin, of rode compostvaten of zo. Maar ja, met een rode auto naar de volkstuin komen en die daar neerzetten mag dan weer wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:20 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In heel veel gemeentes mag het niet, iets met landschapsvervuiling. Vervolgens gaan mensen de dierenbescherming bellen omdat je dieren geen schuilmogelijkheid hebben.
Verrijdbare objecten mogen meestal wel. Dus dan staat er een trailer midden in het land. Dan vind ik een stalletje als hierboven een stuk mooier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |