Uitkijken voor het verkeer!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef Ravenous- het volgende:
Ik ben naar het station, hardlopend m'n fiets ophalen.
Toodles
Mijn muziek knettert!quote:
Doettie anders nooit.quote:
Een lekker mixje, dat 12-19-2009 essentialtje.quote:
Niet dat die knettert, maar gewoon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Een lekker mixje, dat 12-19-2009 essentialtje.
Te veel moeite, kheb geen gaspitten.quote:
Liederen zingen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jouw tostiapparaat normaal doet.
Normaal strijkt ie....quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat jouw tostiapparaat normaal doet.
Sprookjeslandquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Handig, waar halen jullie die dingen vandaan?
Absoluut!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Een lekker mixje, dat 12-19-2009 essentialtje.
KDV 't Sprookjesland Lelystad B.V.- meer informatie »quote:
Nee dat raakt het ijzer niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iel dan brandt het kaas aan
Ik ben in Lelystad geboren!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
KDV 't Sprookjesland Lelystad B.V.- meer informatie »
Kofschip 5, 8223 EZ Lelystad - 0320 41274
quote:
Wat een heldendingquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hmmmm Bart als ik zoveel internet als vandaag doettie er een dag over om leeg te lopen!
*hoofd schuin houdt*quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef VASND het volgende:
[..]
The lonely stoner seems to free his mind at night
He's all alone through the day and night
Niet Kid Cudi?quote:
Je leeft wel mee he.quote:
oooooooh.quote:
Ja, ze hielp ook.quote:
Wie, ik?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Domino had je mijn vraag ih vorige topic oid nog gesehen?
Sorry to interrupt yoir thoughts, maarik typte het alleen maar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:50 schreef VASND het volgende:
Zag het wel voor me, zo langzaam je hoofd schuin laten zakken.
Ah ja joh. Ik had zelfs nog tijd om te voetballen buiten dus mijn sociale leven is er niet eens kapot aan gegaan.quote:
Dat snap ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sorry to interrupt yoir thoughts, maarik typte het alleen maar.
Of je nog kusjes kan regelen want anders moet ik even iemand anders zoeken want LL is in about a week.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gelezen, sorry.
Wat vroeg je?
Je hoort het morgen, ga even contact leggen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of je nog kusjes kan regelen want anders moet ik even iemand anders zoeken want LL is in about a week.
Gaarne, gracias.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Je hoort het morgen, ga even contact leggen.
Klopt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat je liefde niet kunt kopen is bij dezen een leugen.
Tien!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoeveel knuffels heb je ookalweer tegoed van mij?
Welk doel en waarom?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yay doel weer behaaldGister niet maar dat heb ik bij dezen ingehaald
En ik heb godse koppijn.
Ouchquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wiskunde leren, tot welke blz. (vandaag tot 100), omdat vrijdag her.
Hoeveel posts heb je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Japsnars het volgende:
BOH, jullie weten nog wel die chick van vanmiddag van RJ Berger.
Er zit nu een fucking dubbelganger bij On Air op Nederland 3
Jij dief!quote:
Je hebt zijn hart gestolen. Zuchtquote:
Lees mijn sig.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef VASND het volgende:
[..]
Lees mijn sig.
En nu terug naar mama.
Inderdaadquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Hopeloze poging tot famous op fok
Meer een supertrollie.
Jij bent wel gevat vandaag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef VASND het volgende:
[..]
Hopeloze poging tot famous op fok
Meer een supertrollie.
Was het maar zo.quote:
Nee, voeg mij toe.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Voeg mij eens toe op msn trouwens, je bent tof.
Wie is dat?quote:
quote:
Aye.quote:
Hihiquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Voeg mij eens toe op msn trouwens, je bent tof.
Oh hoi Nijntjequote:
Een van de SHM gasten toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef Bravebart het volgende:
Moby - Alice (Drop the Lime Heavy Bass Remix)
Quequote:
Ze hebben wel een hoop ervan gecoverd verdomme.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Bravebart het volgende:
Goh echt
Vraag je nu of Moby 1 van de SHM is?
Ja. Maar Moby zit nog steeds niet in de SHMquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Ze hebben wel een hoop ervan gecoverd verdomme.
NEEN! Ich weiss.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Maar Moby zit nog steeds niet in de SHM![]()
Dan snap ik je gewoon nietquote:
Ja, en H is Herman Finkers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef Ravenous- het volgende:
Moby is toch de M uit SHM, net als Shakira de S is?
Ik denk 't.quote:
Inderdaad, ik moet eerlijk zijn, ik ben het nu ook wel zat.quote:
Jodel!quote:
Tschüss!quote:
Zit Didier Froger hier?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:12 schreef Ravenous- het volgende:
Nou, vanaf nu SC'en we met een celebrity
Die reeks is zo geniaalquote:
Jaquote:
Bedankt!quote:
Ik heb er aan 1 genoeg hoorquote:
Mwah, vanaf 8 uur op een doordeweekse dag is vrij normaal hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Yay, er is iemand al een uur met een kettingzaag aan de gang.
Moguh. Ook weer is hier?quote:
Joah toch maarquote:
Werk je vast nu? of vakantiewerk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Joah toch maarBegon het te missen
Moet immers toch wat op mn werk
Soort van vast vakantiewerkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Werk je vast nu? of vakantiewerk?
Ik zit hier in mijn laatste week, dan nog ff niets doen tot school weer begint.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Soort van vast vakantiewerkIT servicedesk, 40 uur/week(soms meer)
Blijf dit doen fulltime totdat skola weer gaat beginnen
Geen boxen hier jeweetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Stroopwafels het volgende:
Die SHM - Party Fun Club mix is echt baas
Verdient niet slecht nee, alleen bagger als je nog allemaal rekeningen van IB krijgt van mn MBO avontuur een paar jaar terug en dan nog allemaal voor het nieuwe jaar etc etcquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit hier in mijn laatste week, dan nog ff niets doen tot school weer begint.
Verdient het goed daar?
MBO avontuur?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:20 schreef x3ro het volgende:
[..]
Verdient niet slecht nee, alleen bagger als je nog allemaal rekeningen van IB krijgt van mn MBO avontuur een paar jaar terug en dan nog allemaal voor het nieuwe jaar etc etc![]()
Ben nadat ik, in een vaag ver verleden van mijn toenmalige school geschopt was, begonnen aan MBO Werktuigbouw niv. 4quote:
Werktuigbouwkunde is tof jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ben nadat ik, in een vaag ver verleden van mijn toenmalige school geschopt was, begonnen aan MBO Werktuigbouw niv. 4Was hier na circa 3 maanden al mee gestopt maar wel het hele jaar stufi e.d. lopen innen
D'ohquote:
Niet het uberpraktijk gebeuren van een MBO werktuigbouwquote:
Niet bepaald als je ook nog als uitwonend staat ingeschrevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
En het hele jaar stufi trekken is niet zo slim nee
Als er iets van jouw kant niet klopt weten ze je altijd goed te vinden. Andersom zoek je het maar uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet bepaald als je ook nog als uitwonend staat ingeschrevenKreeg verdomme een 4 cijferige factuur
Ik heb het ook MBO gedaan. Ik vond het best goed gaan (in Amstedam dan)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
D'oh![]()
[..]
Niet het uberpraktijk gebeuren van een MBO werktuigbouw
Valt wel mee, ik heb er geen slechte ervaringen mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als er iets van jouw kant niet klopt weten ze je altijd goed te vinden. Andersom zoek je het maar uit
Valt nog mee. 350 euro*10 of zoiets?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niet bepaald als je ook nog als uitwonend staat ingeschrevenKreeg verdomme een 4 cijferige factuur
Wacht 4 cijferig is dus niet 1000 euroquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Valt nog mee. 350 euro*10 of zoiets?
Ik wel.. Vind het maar raar dat je inkomensgegevens moet doorgeven terwijl ze het nog gaan controleren met cijfers van de belastingdienst. Kunnen ze het net zo goed rechtstreeks daar vandaan halen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb er geen slechte ervaringen mee.
Kijken of je wel eerlijk bent!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wel.. Vind het maar raar dat je inkomensgegevens moet doorgeven terwijl ze het nog gaan controleren met cijfers van de belastingdienst. Kunnen ze het net zo goed rechtstreeks daar vandaan halen.
Valt meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als er iets van jouw kant niet klopt weten ze je altijd goed te vinden. Andersom zoek je het maar uit
Dat mogen ze niet zomaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wel.. Vind het maar raar dat je inkomensgegevens moet doorgeven terwijl ze het nog gaan controleren met cijfers van de belastingdienst. Kunnen ze het net zo goed rechtstreeks daar vandaan halen.
quote:
quote:
Ik weet toch niet wat jij doet in je leven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op vakantie, what else?
Hallo iedereen!![]()
Neuh, maar je kan toch wel raden dat als ik 2 weken of meer weg ben, dat ik dan vakantie vieren benquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat jij doet in je leven.
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, maar je kan toch wel raden dat als ik 2 weken of meer weg ben, dat ik dan vakantie vieren ben
Je hebt er verdomme niks over laten weten op Twitter of je blog naatjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, maar je kan toch wel raden dat als ik 2 weken of meer weg ben, dat ik dan vakantie vieren ben
Boh, ik ben niet helemaal van lotje getiktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je hebt er verdomme niks over laten weten op Twitter of je blog naatje
Waarom nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Boh, ik ben niet helemaal van lotje getiktNiet iedereen hoeft te weten dat ik weg ben
Nog minder mensen hoeven te weten dat je terug bent...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Boh, ik ben niet helemaal van lotje getiktNiet iedereen hoeft te weten dat ik weg ben
Carequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom nietDat lijkt me wel handig. Anders krijg je van die doordeweekse smsjes als je 2500km vandaan Nederland zit
Op dinsdagavond van die berichten of je meegaat naar t café.. Nee verdulleme, ben op vakantiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Waarom nietDat lijkt me wel handig. Anders krijg je van die doordeweekse smsjes als je 2500km vandaan Nederland zit
Genoegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
CareAlsof dat tegenwoordig nog zoveel kost
Mij wel. +15 euro op mn rekening voor een weekje Mimizanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
CareAlsof dat tegenwoordig nog zoveel kost
Smsjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je meent 'tquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nog minder mensen hoeven te weten dat je terug bent...
Ik durf niet eens te kijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mij wel. +15 euro op mn rekening voor een weekje Mimizan
Ben je wezen surfen? Ik ken zeker 4 verschillende groepen die er heen ginge.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mij wel. +15 euro op mn rekening voor een weekje Mimizan
Internetten in het buitenland. Das een goeie!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te kijkenMaar care, het is maar geld. En internet is gratis deze 2 maanden toch?
Voor mij nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te kijkenMaar care, het is maar geld. En internet is gratis deze 2 maanden toch?
Ja, daar moet je helemaaaal niet aan beginnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Internetten in het buitenland. Das een goeie!
Jazekerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je wezen surfen? Ik ken zeker 4 verschillende groepen die er heen ginge.
Waarom niet?quote:
Ja, maar ik heb die teruggaaf niet aangevraagd destijdsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom niet?Jij hebt ook T-Mobile toch?
Ohquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb die teruggaaf niet aangevraagd destijdsHad niet te klagen over bereik namelijk
Nee, maar ik zie pas vandaag dat het hem nog is gelukt ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:39 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Is Nectar weer bezig met het record?
Ik heb de foto's van het brunotti kamp gezien. Al die tenten naast elkaarquote:
Japsnars heeft hem al vermozelt met 500 postsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie pas vandaag dat het hem nog is gelukt ook
Heb je Japsnars zijn record niet gezien dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie pas vandaag dat het hem nog is gelukt ook
Is het nog ergerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb je Japsnars zijn record niet gezien dan?
Welk goede topic?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
ALLEJEZUSNa zijn goede topic is hij toch weer in mijn achting gedaalt, goedemorgen zeg
Ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
Japsnars en het postdagrecord van 2626: deel 14.
IK STA DER BIJ!!@#!#@ IK GA DE GESCHIEDENISBOEKEN VAN T3H INTERWEBZ IN!quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
IK STA DER BIJ!!@#!#@ IK GA DE GESCHIEDENISBOEKEN VAN T3H INTERWEBZ IN!![]()
![]()
![]()
Ik niet, thank god!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
IK STA DER BIJ!!@#!#@ IK GA DE GESCHIEDENISBOEKEN VAN T3H INTERWEBZ IN!![]()
![]()
![]()
Je bent gewoon jaloersquote:
Oja, dat is het vast!quote:
quote:
Was jij er ook? Welke camping stond je? Wij stonden namelijk ook tussen de bomenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb de foto's van het brunotti kamp gezien. Al die tenten naast elkaar![]()
Die van ons stonden tussen bomen, lekker ruim vanelkaar af enzo
Nee, ik was in Kroatie, maar vrienden van me waren er wel. Die stonden op een veldje waar die tentjes recht naast elkaar stonden, 30 breed ofzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Was jij er ook? Welke camping stond je? Wij stonden namelijk ook tussen de bomen
De populaire campings daar zijn overbevolkt (door Nederlanders), we hebben er twee dagen supervroeg een plek proberen te regelen, maar het was altijd vol. Dus op een (overigens veel goedkopere), enorm ruime camping gezeten met alleen maar Fransenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, ik was in Kroatie, maar vrienden van me waren er wel. Die stonden op een veldje waar die tentjes recht naast elkaar stonden, 30 breed ofzo
Nog 3 uur en ik kan naar huisquote:
Wat een klotevolk is dat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
De populaire campings daar zijn overbevolkt (door Nederlanders), we hebben er twee dagen supervroeg een plek proberen te regelen, maar het was altijd vol. Dus op een (overigens veel goedkopere), enorm ruime camping gezeten met alleen maar Fransen
Of luiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef DeLuna het volgende:
Onze 3e (nieuwe) kat van de buren is volgensmij een beetje doof. Onze katten vliegen altijd in de gordijnen als er iets omvalt maar het kan deze dus echt niets schelen.
En dat wij in Frankrijk maar Frans moeten praten, maar in Nederland mogen zij ook Frans pratenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Fransen? Valt wel mee. Enige kutte is dat ze vaak matig Engels kunnen, dat stoort me wel.
Nee hoorquote:
Ok, dat zijn wel de leuke beestenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoorHij vliegt constant van binnen naar buiten en alleen 's avonds is hij rustig en slaapt hij wat.
Fransen komen niet naar Nederland. En die praten hier gewoon Engels. Maarja, de wat oudere mensen hebben in eigen land een nogal ellendige houding als je met Engels aan komt zetten. Da's doet wel afbreuk aan de gastvrijheidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat wij in Frankrijk maar Frans moeten praten, maar in Nederland mogen zij ook Frans praten
Mja, Fransen zijn sowieso zo chauvinistisch als de pestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Fransen komen niet naar Nederland. En die praten hier gewoon Engels. Maarja, de wat oudere mensen hebben in eigen land een nogal ellendige houding als je met Engels aan komt zetten. Da's doet wel afbreuk aan de gastvrijheid
Terwijl je denkt dat het voor hen juist zo makkelijk zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef mstr het volgende:
Fransen en Engels, geen goede combinatie.
Ow echt welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Fransen komen niet naar Nederland. En die praten hier gewoon Engels. Maarja, de wat oudere mensen hebben in eigen land een nogal ellendige houding als je met Engels aan komt zetten. Da's doet wel afbreuk aan de gastvrijheid
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij je rijbewijs had.
Dat valt ook wel mee. Vannacht leek het nog alsof ze de boel afbraken, alleen toen ik naar beneden ging om te kijken lag er niets overhoop.quote:
Dat heeft hij hier vol trots gemeldquote:
Heeeeeheeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yayyy ik kan normaal iPod luisterennnn
Oh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat heeft hij hier vol trots gemeld
Okquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Vannacht leek het nog alsof ze de boel afbraken, alleen toen ik naar beneden ging om te kijken lag er niets overhoop.
Lolquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij je rijbewijs had.
Ik niet, andere mensen vóór mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat heeft hij hier vol trots gemeld
Ja, ik dus niet, maar nu blijkbaar welquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Huh, wat? Dat gaat toch niet bij mij gebeuren he?
Audiotrack 01 - no artist - no titlequote:
Neeee, ik ben zo slecht met titels van nummersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik dus niet, maar nu blijkbaar welMaar gelukkig weet ik nu welk album het is
[..]
Jawel.
Shazaaaaaaam!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neeee, ik ben zo slecht met titels van nummers
Ik heb iets van 200 nr's zonder artiest.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Audiotrack 01 - no artist - no title
Audiotrack 02 - no artist - no title
etc.
En dan zeg je wat over mijn iPod ordeningquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb iets van 200 nr's zonder artiest.En alle Queen en Green Day nummers (500 ofzo
) staat de artiest onbkend maar dan bij de titel staat de artiest wel (of soms niet
). Maar hb nooit zin om het uit te zoeken.
Heb ik ook. zwaar kut is hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb iets van 200 nr's zonder artiest.En alle Queen en Green Day nummers (500 ofzo
) staat de artiest onbkend maar dan bij de titel staat de artiest wel (of soms niet
). Maar hb nooit zin om het uit te zoeken.
Je kent je eigen collectie niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neeee, ik ben zo slecht met titels van nummers
Niet helemaal nee. Ik hoor een nummer, dat vind ik vet, ik zoek de titel en de artiest, ik plemp hem in mijn iTunes en verder kijk ik nooit meer naar de titelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kent je eigen collectie niet?
Gewoon, zo heb ik hem blijkbaar gedownloadquote:
Ik weet van elk liedje in mijn collectie wat het is als ik het hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet helemaal nee. Ik hoor een nummer, dat vind ik vet, ik zoek de titel en de artiest, ik plemp hem in mijn iTunes en verder kijk ik nooit meer naar de titel
Ik niet. 85 gig muziek aanwezigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet van elk liedje in mijn collectie wat het is als ik het hoor
Als je het hoort weet je het wel weer denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik niet. 85 gig muziek aanwezig
Ik ken meestal de band/dj wel, maar het nummer niet. Maargoed, sommige bands of dj's hebben meer dan 100 nummersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je het hoort weet je het wel weer denk ik
En toch posten! held!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef Aapvis het volgende:
Kut zooi, zit ik op zon kut camping werkt die kut wifi niet
vagina zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef Aapvis het volgende:
Kut man. Op vakantie FOK!ken deed ik zelfs niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef Aapvis het volgende:
Ik zou je nu een ban geven als ik FA was.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:41 schreef Aapvis het volgende:
Ik alleen heel even als ik in een internet cafe was. Maar dit jaar niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kut man. Op vakantie FOK!ken deed ik zelfs niet.
Ik heb mijn mail niet eens gechecktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik alleen heel even als ik in een internet cafe was. Maar dit jaar niet.
Vakantie=eens per week je mail checken, verder niets.
Suf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |