Die zou ik mijn bed niet uit trappen hoor...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef Arnax het volgende:
Wat is de eerste foto een typische bevestiging van haar Britse nationaliteit klik
Was je zo lang met dat meisje van de emmer?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef Arnax het volgende:
Crap... op zich wel een 'leuke' match, maar wat moet ik in godsnaam in zo'n berichtje zetten...![]()
Na 5,5 jaar relatie moet ik dit wel opnieuw oefenen zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Was je zo lang met dat meisje van de emmer?Ja 5,5 jaar dus. Was destijds mijn eerste RP date en het was gelijk raak, alleen toen had ik al een aantal weken geoefendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
Kan je me de link pmen want ik heb geen rp meer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Farouche het volgende:
Dames, hebben jullie deze ook wel eens gehad: Carlito45 NL87601092? Die kan niet echt zijn.... Toch???
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ja 5,5 jaar dus. Was destijds mijn eerste RP date en het was gelijk raak, alleen toen had ik al een aantal weken geoefendOooh ik had toen echt de indruk dat ze nieuw wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelijk een goede indruk maakte bij de familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie echt is vind ik het een vieze patserquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:25 schreef Farouche het volgende:
Dames, hebben jullie deze ook wel eens gehad: Carlito45 NL87601092? Die kan niet echt zijn.... Toch???
Bah patsersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef Farouche het volgende:
Een patser is het zeker. Nu al twee keer geen interesse gestuurd, maar het wasbord zit bij hem niet alleen op zijn buik maar ook voor zijn kop.
Idem! En ik vind het zielig voor m'n "ugly" vriendenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:10 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Traag van begrip hier
[..]
Dat mailtje kreeg ik een paar weken geleden. Niets gemerkt van leukere matches overigens.
Wat een frustratie
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oooh ik had toen echt de indruk dat ze nieuw wasEn gelijk een goede indruk maakte bij de familie.
Haha nee, toen liep ze al een tijdje mee, waarom denk je dat ze met die emmer liep? die kunst had ze van Roy afgekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:39 schreef Arnax het volgende:
[..]
Haha nee, toen liep ze al een tijdje mee, waarom denk je dat ze met die emmer liep? die kunst had ze van Roy afgekeken
Ahh ja Roy... daar noemen we ook echt een expert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oja om hier nog geen slowchat topic van te maken: ik msn/mail nu met 3 redelijk leuke gozers. Maar ze wonen allemaal op minimaal een uur afstand, dus echt heel blij wordt ik er nog niet van.
Daarom geef ik ze nog maar een kans.![]()
![]()
Tussen " " werkt niet met zoeken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:36 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik heb ook een FOK! vermelding in m'n "You should message me ..." gedeelte
Maar ik ben praktisch onvindbaar!
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Tussen " " werkt niet met zoeken.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ahh ja Roy... daar noemen we ook echt een expert.Daar hebben we fobo en pm voor hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oja om hier nog geen slowchat topic van te maken: ik msn/mail nu met 3 redelijk leuke gozers. Maar ze wonen allemaal op minimaal een uur afstand, dus echt heel blij wordt ik er nog niet van.
Daarom geef ik ze nog maar een kans.![]()
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Zo, goeie eerste RP-dag gehad:
5 berichten verstuurd, 2 hebben hem nog niet gezien, 1 heeft niet gereageerd, 1 heeft gemaild en wil na haar vakantie verder mailen of afspreken en de laatste heeft laten weten dat ze niet geïnteresseerd is, omdat ik te jong ben voor haar en volgens mij gaat dat nog wel vaker een probleem worden...
Nette score dacht ik zo.
Niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Waarom gratis? Als je serieus op zoek bent, kun je beter betalen en ook reageren op mensen die serieus op zoek zijn. Juist doordat ze ervoor betalen, weet je dat ze serieus zijn!
Ah ja, ik heb dat gelezen. Aanrader, en zeer interessant artikel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:06 schreef Sander het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
http://blog.okcupid.com/i(...)y-for-online-dating/
Mooi artikel is dat. Slaat de spijker precies op de kop vind ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:06 schreef Sander het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
http://blog.okcupid.com/i(...)y-for-online-dating/
Dat is het wel waard.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:00 schreef Lolaatje het volgende:
[..]Ben benieuwd of en wat je van de andere twee hoort. Indien ik me toch weer op RP registreer, ga ik ook maar eens een maand betalen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |