Bio... zo ken ik je niet. Chill, relax. Neem een Desperadoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:56 schreef Biogarde het volgende:
Hey, jij roept dat we je haten sadface. Niet ik. Dat roep je hier en op plekken waar ik me verder niet over uitlaat.
Het zal mij een kankerzorg zijn hoe je mij of FOK! ziet. Maar je komt wel in mijn vaarwater wanneer je de boel verziekt. En dan ben jij de schlemiel, niet ik.
Het is ONZ. Die gekunstelde klachten proberen je thuis maar uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:58 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Mensen die De IJsbeer van De Wuko niet waarderen
Waarom staat dit topic nu in ONZ? Er staat een serieuze klacht in.
Die zin snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is ONZ. Die gekunstelde klachten proberen je thuis maar uit.
Maar nu komt deze prachtige reeks vol emotionele muziek en terechte klachten vol te staan met reacties alsquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:14 schreef LudoSanders het volgende:
Dat topic en die voorgaande delen horen gewoon in ONZ thuis, het heeft helemaal niet met KLB te maken. Het staat daar nu goed en wordt het daar niets dan is dat jammer. Het is sowieso al belachelijk niet meer in een topic te posten enkel omdat het niet in KLB staat.
quote:
Deze discussie hebben we volgens mij al eens eerder gehad en toen was de conclusie uiteindelijk dat het in MUZ hoort. Het topic gaat over muziek, mensen posten er muziek en mensen praten er over muziek.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die reactie is in KLB geplaatst. Nog een reden om 'm in ONZ te laten staan.
Op die manier kun je 90% van de topics van KLB ergens anders plaatsen: VBL, R&P, LIF, DIG, enz.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we volgens mij al eens eerder gehad en toen was de conclusie uiteindelijk dat het in MUZ hoort. Het topic gaat over muziek, mensen posten er muziek en mensen praten er over muziek.
Ja, ik had ook liever gehad dat het in KLB bleef, maar blijkbaar moet het topic ergens anders heen. Schop het dan gewoon gelijk naar MUZ in plaats van ONZ. Volksmuziek is een serieuze zaak, geen onzin.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Op die manier kun je 90% van de topics van KLB ergens anders plaatsen: VBL, R&P, LIF, DIG, enz.
Ik heb er vrede mee, als iemand AP maar weghoudt met zijn zinloos gehuil.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Op die manier kun je 90% van de topics van KLB ergens anders plaatsen: VBL, R&P, LIF, DIG, enz.
AP post ook in KLB, dus hier had het een zelfde reactie gehad. Verder moet je in [ONZ FB] Dit is dus onze feedback :7 zijn voor verdere discussie over dat topic.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar nu komt deze prachtige reeks vol emotionele muziek en terechte klachten vol te staan met reacties als
[..]
Het ging om het soort reacties, niet om AP zelf. ONZ kennende ligt deze mooie reeks straks ergens verkracht in de goot, gebruikt en misbruikt door de barbaren. Maar oké, we zullen het proberen in ONZ en alles op alles zetten om de barbaarse hordes buiten de deur te houden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
AP post ook in KLB, dus hier had het een zelfde reactie gehad. Verder moet je in [ONZ FB] Dit is dus onze feedback :7 zijn voor verdere discussie over dat topic.
Of het misbruikt wordt door barbaren (quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het ging om het soort reacties, niet om AP zelf. ONZ kennende ligt deze mooie reeks straks ergens verkracht in de goot, gebruikt en misbruikt door de barbaren. Maar oké, we zullen het proberen in ONZ en alles op alles zetten om de barbaarse hordes buiten de deur te houden.
hij heeft 1 post in 't hele topic, niet vreemd dat je daar overheen kijktquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:52 schreef RacerDKB het volgende:
M'n scotch is op
Je weet dat als o.us hem neit sluit jij hem ook niet mag sluiten hè, zquing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |