TMIquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef Lexis het volgende:
Binnenkort komt ie misschien zelfs met Kanye West![]()
De beste muziek ooit is al gemaakt.quote:Mensen, niet meer zeuren, JB is tof en duidelijk op de goede weg om de beste muziek ooit te gaan maken!!!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Terechte klacht. Ik vind het ook een kutjong, maar ik maak me niet druk om hem.
Niemand zegt dat. Jezus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:54 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik gun hem wel het licht in de ogen maar word licht geirriteerd als men doet alsof deze jongen zo'n geweldig talent heeft. Hij kan aardig zingen maar voor de rest kan hij werken met de beste mensen van de platenindustrie. Deze mensen verzinnen zn imago, nummers, beats en dansmoves, hij hoeft alleen maar op te komen dagen. Zelfde geldt voor lady gaga.
Wat een faggot die denkt leuk te zijnquote:
Django Reinhardtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:46 schreef DjangoReinhardt het volgende:
Irritant kutjong is het met zn schijtmuziek
Dit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:54 schreef ConnerJohn het volgende:
Ik gun hem wel het licht in de ogen maar word licht geirriteerd als men doet alsof deze jongen zo'n geweldig talent heeft. Hij kan aardig zingen maar voor de rest kan hij werken met de beste mensen van de platenindustrie. Deze mensen verzinnen zn imago, nummers, beats en dansmoves, hij hoeft alleen maar op te komen dagen. Zelfde geldt voor lady gaga.
Degene die dat zeggen zijn voornamelijk 12 jarige meisjes, die hebben er in het algemeen niet heel veel verstand van, dus dat je die mening je aantrekt vind ik opmerkelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik word zo moe van al die mensen die zeggen dat hij een betere songwriter is dan Bob Dylan, een betere zanger dan Otis Redding en een betere danser dan Michael Jackson.
Maar die gast heeft nu al meer bereikt dan iemand als jij.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:57 schreef RoojeDakDuif het volgende:
kvind et maar een irritant kut blaag, met ze irritante girly stem.
Die gast is net 16, komt net kijke, weet net (niet) hoe ze pik werkt.
Dit is best aan te horenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef Skonk het volgende:
Inderdaad, Justin Bieber maakt awesome lounge music
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef Skonk het volgende:
Inderdaad, Justin Bieber maakt awesome lounge music
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |