Ik vind het maar bij heel weinig vrouwen mooi. En bij de vrouwen waarbij het wel mooi is, zou lang haar nog mooier zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet mee eens, zijn genoeg vrouwen waarbij een pittig kort kapsel mooi staat
Pinkquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het maar bij heel weinig vrouwen mooi. En bij de vrouwen waarbij het wel mooi is, zou lang haar nog mooier zijn.
Doe mij maar een lekker kaal lichaam en snoetje dan een behaarde langharige mastodont!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het maar bij heel weinig vrouwen mooi. En bij de vrouwen waarbij het wel mooi is, zou lang haar nog mooier zijn.
Ik heb net de dvd binnen van de Funhouse tourquote:
u vraagtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker kaal lichaam en snoetje dan een behaarde langharige mastodont!
Okee, dat wel, bij de meeste vrouwen staat lang haar iets beter, maar bijvoorbeeld natalie Imbruglia. In de clip van Torn vind ik haar best wel lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij maar F5enquote:
Nee, zat in V&Aquote:
Had je een dikke behaarde dame in de aanbieding en vroeg je ook om een naakt poesje? Je kan hier ook prima ruilen! Van ruilen komtquote:
jij wilde een kalequote:
Jammer! Ik zei al van ruilen komtquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
jij wilde een kaleik heb nooit om een bolle tokkie gevraagd
ik zoek nog aanknopingspunten voor wat geschikts help mequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
crv heb je mijn poppetje al gevondah?
Seckxzquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
ik zoek nog aanknopingspunten voor wat geschikts help me
quote:
welke van de 4 ?quote:
Oei, nu moet ze kiezen! Ze heeft maar 3 invoer-mogelijkheden!quote:
c_aaaaaaaaaaaaaaaquote:
Dat dacht ik welquote:
Bij 10G moet je je zorgen gaan makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee hoelang hij het doet, maar zie tot nu toe 3G bovenin
Endeldarmperalstiek!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:15 schreef crv het volgende:
* Even opnieuw binnenkomt voor Bella
Bellaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:15 schreef crv het volgende:
* Even opnieuw binnenkomt voor Bella
Bellaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [ afbeelding ]
Jaloersquote:
Die is wel grappig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Kardinaleeeeeeeeeeeeeee [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Kardinaleeeeeeeeeeeeeee [ afbeelding ]
Hee Patriqueeeeeeeeeequote:
Nein!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:21 schreef crv het volgende:
[..]
Hee Patriqueeeeeeeeee![]()
Past deze bij jou ?
[ afbeelding ]
of dezequote:
Die is beterquote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga filmpje kijkenkutinternet
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga filmpje kijkenkutinternet
quote:
oh ja WAAROMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM PAtquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
IIKK VERHEEUUGG ME OP DONDERDAGG!!!!!
(en nu moeten jullie vragen waarom!)
Ok ok waarom?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
en dat vindt je leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst iemand ontslaan
Waarom?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
God hebbe zijn ziel!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
God hebbe zijn ziel! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
donequote:
ROM ?quote:
Dat is toch niet leuk.quote:
Koenquote:
Dag poepiequote:
O dan is het wel goed ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik zal het uitleggen
Het kind is net 2 week in dienst bij ons, en haar stiefzusje werkt ook bij ons.
De zondag voor haar eerste werkdag heeft ze al tegen haar gezegd dat ze er geen zin in heeft.
Na haar 2de werkdag heeft ze al tegen een andere collega gezegd dat een andere collega van ons een bitch is, en een andere was volgens haar arrogant.. ZONDER DAT ZE HUN KENT.
Daarnaast zit ze nu al te zeiken dat ze te weinig uren krijgt. En niet eens tegen mij, of een hoofdcaissiere.. maar tegen haar stiefzusje dus... maar goed ik geef haar maar 2 uurtjes omdat ze dat dus over die collega's heeft gezegd..(en ze heeft het zelfs toegegeven).
En toen zei ze gister blijkbaar tegen haar vader dat er niks goed was bij Super de Boer, etc. etc. Dus ik ben haar voor Donderdag, ze ligt er uit
Dus ik hoop dat ze nog wat negatiefs gaat zeggen dan, want dan ga ik -heul onproffesioneel- ruzie makenquote:
Dat was bij ons in de Appie ook altijd hoor, ach ja als de klanten het maar niet horen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dus ik hoop dat ze nog wat negatiefs gaat zeggen dan, want dan ga ik -heul onproffesioneel- ruzie maken
Daaromquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat was bij ons in de Appie ook altijd hoor, ach ja als de klanten het maar niet horen.Wat is je functie?
Oke, best stressend soms of niet? Als ik die meiden hier ooit zag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daarom
Ik ben hoofdkassier..samen met 2 meiden (en de Afdelingsmanager en eerste caissiere natuurlijk)
Valt wel mee, enigste stress die ik heb is de eerste caissierequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oke, best stressend soms of niet? Als ik die meiden hier ooit zag.
ik zoek bij iedereen een passende smilie, maar ik heb wat hints van je nodigquote:
Lozenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik zal het uitleggen
Het kind is net 2 week in dienst bij ons, en haar stiefzusje werkt ook bij ons.
De zondag voor haar eerste werkdag heeft ze al tegen haar gezegd dat ze er geen zin in heeft.
Na haar 2de werkdag heeft ze al tegen een andere collega gezegd dat een andere collega van ons een bitch is, en een andere was volgens haar arrogant.. ZONDER DAT ZE HUN KENT.
Daarnaast zit ze nu al te zeiken dat ze te weinig uren krijgt. En niet eens tegen mij, of een hoofdcaissiere.. maar tegen haar stiefzusje dus... maar goed ik geef haar maar 2 uurtjes omdat ze dat dus over die collega's heeft gezegd..(en ze heeft het zelfs toegegeven).
En toen zei ze gister blijkbaar tegen haar vader dat er niks goed was bij Super de Boer, etc. etc. Dus ik ben haar voor Donderdag, ze ligt er uit
HALLONquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oke, best stressend soms of niet? Als ik die meiden hier ooit zag.
Hoi DeLunaquote:
Ja hoor, met u?quote:
quote:
quote:
Ik zoek bij iedereen een passende smiliequote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Ik ben er even heel weinig deze week nog.
Ik ben nog steeds fulltime bezig met de vloer en mijn handen doen te zeer om te typen.
Sympiequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Ik ben er even heel weinig deze week nog.
Ik ben nog steeds fulltime bezig met de vloer en mijn handen doen te zeer om te typen.
Kan je dat dan niet met een spade doen of zo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Het zit echt ontzettend tegen, ik moet nog een heel stuk weghakken wat verrot is, maar het gaat er per vierkante centimeter uit omdat het spaanplaat vermolmd is
nee want er zitten 1200 stalen draadnagels in de wegquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je dat dan niet met een spade doen of zo?desnoods eerst nog wat verder helpen met wat heet water en chemische troep of groene zeep whatever
Ooooh, dan is hij helemaal goed hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zoek bij iedereen een passende smilie
Geloof dat dat wel bij jou past toch ?
Flashquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je dat dan niet met een spade doen of zo?desnoods eerst nog wat verder helpen met wat heet water en chemische troep of groene zeep whatever
ik had ooit nog een andere gezien, maar die moet ik zoekenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ooooh, dan is hij helemaal goed hoor!
Als je toch bezig bentquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
ik had ooit nog een andere gezien, maar die moet ik zoeken
Ik heb bijna een alternatieve OPquote:
stompjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Mijn handen zien er niet uit, ik kan amper nog een hamer vasthouden..
nog net nietquote:
Wat wordt er uitgekeerd bij brandschade?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee want er zitten 1200 stalen draadnagels in de weg
ik heb ze geteld, 60 per vierkante meteren totaal verlijmd
Whehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat wordt er uitgekeerd bij brandschade?
Symp wat zijn je hobbies, wat doe je voor werk, kom eens met hintsquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog net niet
Als alles meezit kunnen we morgen beton storten en dan donderdag hardboard erop bevestigen.
nog...?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Hebben jullie nog vakantie ?
Nog niet. Ik ga woensdag wegquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Hebben jullie nog vakantie ?
Ehm, over 4 week hoop ik dat ik het 2enhalf week rustig heb, en ik heb de herfstvakantie echt vrij, plus de zaterdag ervoor en de maandag ernaquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wanneer heb je vakantie ?
Benen wijd op bed liggen, dat helpt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Myraela het volgende:
Serieus, ik heb de neiging nu al naar bed te gaan. Ik heb echt een kut humeur.
Wel laat pas. Moet je doorleren of werken ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehm, over 4 week hoop ik dat ik het 2enhalf week rustig heb, en ik heb de herfstvakantie echt vrij, plus de zaterdag ervoor en de maandag erna
Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Benen wijd op bed liggen, dat helpt.
doorwerkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wel laat pas. Moet je doorleren of werken ?
Werd ik maar ziek, dan had ik wat meer tijd.quote:
Ja ik vroeg er niet om of hij daar wou gaan wonen hoorquote:
Ik heb sowieso teveel tijd. Wil je wat van me lenen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Werd ik maar ziek, dan had ik wat meer tijd.
Ik ben roostermaker op een school, mijn hobbies zijn paardrijden (kom ik al 3 weken niet aan toe) Muziek maken (kom ik al 3 weken niet aan toe) handbal (begint eerdaags weer)quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef crv het volgende:
[..]
Symp wat zijn je hobbies, wat doe je voor werk, kom eens met hints
ikke ikke ikkequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso teveel tijd. Wil je wat van me lenen?
met dequote:
moet ik dan ook rente betalen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso teveel tijd. Wil je wat van me lenen?
Heuhquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vroeg er niet om of hij daar wou gaan wonen hoorIk ga daar nou eenmaal heen. EN hij woont daar. Net als nog wel meer mensen. Shit happens
Rente moet je betalen in de vorm van koekjes.quote:
4 weken volhouden lukt welquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
doorwerkenAch, over 4 week is de tent gesloten
Ach je vermaakt je welquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik vroeg er niet om of hij daar wou gaan wonen hoorIk ga daar nou eenmaal heen. EN hij woont daar. Net als nog wel meer mensen. Shit happens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |