Dan zijn we het eens dat we het oneens zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Ik vind dat ze ook in de E (dus ook tweedejaars) gewoon op verschillende posities zouden moeten kunnen spelen. De enige positie die bij ons zo'n beetje vast staat is de mid-mid positie, omdat die gewoon erg moeilijk is in ons systeem. Daarnaast heb je met 1-2-1-2-1 wel degelijk meerdere linies, namelijk 4. Je doelman, verdediging, middenveld en aanval. Iets wat ze bij de D ook krijgen en al die jaren daarna. Je leert ze dus in de F en E al dat er meerdere linies zijn. Daarnaast is de stap van 7 naar 11 juist heel erg makkelijk.
De KNVB schrijft ook gewoon 7 tegen 7 voor. Ik vind dat er ten alle tijden 7 tegen 7 gespeeld moet worden bij pupillen, behalve bij lagere teams (niet-selectie teams) zoals de E4 t/m... of F4 t/m ... Als ze met een ander team mee moeten doen (hoger team, iets wat ik stimuleer) dan is het ook juist het beste als elk selectieteam gewoon 7 tegen 7 speelt in het zelfde systeem en weet wat er van je verwacht wordt.
En dit is altijd het geval, ongeacht klasse?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:18 schreef Obiekulu het volgende:
Formulier invullen met gegegevens van je eigen team, BNO op plek van de uitslag en handtekening van de scheids er onder.
KNVB geeft dan boete, 1 punt in mindering aan de betreffende tegenstander en plant de wedstrijd opnieuw in.
Club zegt op ochtend wedstrijddag af voor een wedstrijd om half 1.quote:Op zondag 21 april 2013 01:45 schreef Obiekulu het volgende:
Hangt altijd een beetje van de precieze situatie af.
Hoe steekt het bij jou precies in elkaar?
Wij zijn gisteren kampioen geworden in de laatste competitiewedstrijd. Er konden nog 3 ploegen kampioen worden, maar wanneer wij zouden winnen waren we 'gewoon' kampioen. Best een leuk seizoen gehad, maar de indeling van de najaarscompetitie was voor ons leerzamer. Heel leuk feestje gehad gisteren, met alles erop en eraan!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:10 schreef JochemP het volgende:
Wij zijn vorige week kampioen geworden in onze klasse. Directe concurrent met 3-5 verslagen in een verder hele matige maar onwijs spannende wedstrijd. Verder wel leuk om een feestje te bouwen met de mannen natuurlijkAfgelopen zaterdag een toernooi gespeeld tegen voornamelijk 1e klasse E-teams (wij spelen 2e klasse). Daar hebben we het prima gedaan, leuk gevoetbald, 2x verloren, 1x gewonnen en 1x gelijkspel, maar we zijn geen 1x kansloos geweest
Hier wordt al 1,5 week in de nieuwe samenstelling getraind. We hebben volgende maand nog wel een tweedaags toernooi maar verder is het klaar. Volgend jaar ga ik niks doen, althans niet hier, omdat ik voor mijn studie een jaar in Engeland ga studeren. Misschien dat ik daar wel ergens mee kan draaien, maar voorlopig zit mijn taak er hier grotendeels op. Gelukkig hebben ze me wel gevraagd om het grootste deel van mijn team, dat de D3 wordt, op donderdag te blijven trainen tot begin juni, dus ben nog niet helemaal klaar
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:47 schreef tdruppers het volgende:
[..]
Wij zijn gisteren kampioen geworden in de laatste competitiewedstrijd. Er konden nog 3 ploegen kampioen worden, maar wanneer wij zouden winnen waren we 'gewoon' kampioen. Best een leuk seizoen gehad, maar de indeling van de najaarscompetitie was voor ons leerzamer. Heel leuk feestje gehad gisteren, met alles erop en eraan!![]()
Nu heb ik nog een vraagje voor jullie: heeft iemand voor mij een lijst/overzicht van toernooien voor E-pupillen in de regio's Overijssel/Gelderland voor 1 juni en 8 juni? Ik wil graag nog 1 of 2 toernooien spelen in de omgeving. Wat vinden jullie trouwens de maximale reistijd voor een toernooi?
Ik zal je even mijn afsprakenlijst doorsturen die ik aan de spelertjes heb gegeven begin dit seizoenquote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef tdruppers het volgende:
Mannen,
Wanneer beginnen jullie weer met de voorbereiding op het nieuwe seizoen? Zelf zit ik te denken om met mijn nieuwe team te starten op 5 augustus, in de zomervakantie. Ik heb hier en daar terloops wat gevraagd wanneer iedereen op vakantie is en rond deze datum is iedereen alweer terug.
Trouwens, heeft er iemand voor mij in een (digitaal) bestand zijn trainingsplanning die ik eens over zou mogen kijken? Zelf ben ik momenteel ook met een aantal dingen bezig en graag zou ik eens het e.e.a vergelijken.
Ook wil ik voor het aankomend seizoen even voor mezelf, of misschien voor de ouders/spelers even een simpel documentje opstellen met een aantal regels/afspraken waar iedereen zicht aan dient te conformeren. Iemand ook in de gelegenheid om dit te sturen?
Mijn dank zal groot zijn.
Ga inderdaad komend seizoen onze E1 trainen, maar daarover later meer, hehe, Anders maak ik gewoon zelf een lijstje op hoor, als 't teveel werk is.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:46 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ik zal je even mijn afsprakenlijst doorsturen die ik aan de spelertjes heb gegeven begin dit seizoen![]()
Welk team ga je volgend jaar trainen? Toch gewoon de E1 bij je eigen club (kan dat ik dit ff gemist heb). Als iedereen terug is en je hebt een veld zou ik gewoon lekker gaan trainen. Desnoods zet je erbij dat het vrijblijvend is en dat ze nog niet verplicht hoeven te komen. Als je een beetje een voetbalgek team hebt zijn ze er toch allemaal wel
EDIT: Shit, was vergeten dat dat bestand op mijn oude kapotte laptop staat. Moet even goed zoeken of die nog ergens terug te halen is!
Leukquote:Op maandag 15 juli 2013 10:12 schreef JW-6919 het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik komend seizoen voor het eerst een F-team ga trainen en coachen. Hebben jullie nog tips/dingen waarmee je rekening moet houden en misschien wat handige bestanden om te hebben zoals trainingen/oefenstof. Het mag ook met het oog op de toekomst want heb zeker de ambitie om verder in dit vak te gaan.
Wat betreft je vraag: ik heb hier nog wel een beperkte jaarplanning die ik het afgelopen half jaar gebruikt heb, maar deze gaat niet verder in op de oefenstof die ik gebruik. Ik heb wel een documentje met oefenstof, maar hier staan geen visuele voorbeelden in, waardoor het moeilijk is om de opzet enz. te begrijpen.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:12 schreef JW-6919 het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje omdat ik komend seizoen voor het eerst een F-team ga trainen en coachen. Hebben jullie nog tips/dingen waarmee je rekening moet houden en misschien wat handige bestanden om te hebben zoals trainingen/oefenstof. Het mag ook met het oog op de toekomst want heb zeker de ambitie om verder in dit vak te gaan.
Zoek even op YouTube op "cock van dijk f-pupillen" zijn twee delen van ongeveer 10/11 minuten en die geven je meteen de technische basis voor de jongens. Daarnaast: blijf rustig/consequent, houdt structuur, wees heel erg geduldig (het is voor die jochies allemaal nieuw, elke oefening is voor hun nieuw. Dat moet je weten), ontwikkeling is belangrijker dan succes.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:12 schreef JW-6919 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |