abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85064272
Waar we maar doorkopen en doorkopen!

En Tico het loeidure nieuwe jasje van Jen komt showen, en Claudia zin heeft om iets te kopen :D :7

en mijn salaris dunt straks vreselijk uit dus ik ben me mentaal aan het voorbereiden op nauwelijks meer wat kopen ;(
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85064280

B-) B-) B-)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85064317
Hij is echt zo mooi!!!

En uiteraard gaat ie tzt over naar de 2e..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85064332
oh!!
Houtje-touwtje O+ O+ O+

hij is wel erg leuk zeg <3 dat model en t houtje-touwtje. Ik hou normaal niet zo van de burberry-ruit maar dit valt best mee.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85064449
@Claudia: heb je die jumpsuits in de Musjes nieuwsbrief gezien? Ik twijfel of het wat voor je is.
pi_85064500
Ik zie er ook niet aan af dat het Burberry is! (En dat is positief. :+ )
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85064552
Oh wat issie leuk Tico O+ O+ O+
pi_85064629
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef bodpa09 het volgende:
@Claudia: heb je die jumpsuits in de Musjes nieuwsbrief gezien? Ik twijfel of het wat voor je is.
Ik ga kijken!

Ik schaam me er een beetje voor om het te zeggen, maar ik vind het veel leuker om meisjeskleren te kopen dan jongenskleren. Ik voel me er haast een beetje schuldig om, omdat ik niet door mijn gedrag mijn dochter het idee wil geven dat uiterlijk vooral belangrijk is voor meisjes.
pi_85064673
Wat een leuk jasje Tico O+
En idd wat Huup en Claudia zeiden :) Daar sluit ik me bij aan
pi_85065102
Snert, had ik allemaal toffe kleertjes verzameld voor je Claudia, ging het topic dicht. ben ik alles kwijt. }:|
Dan maar opnieuw.
En ik kan me helemaal iets voorstellen bij je kleine lettertjes. Maar het ligt niet aan jou, het ligt aan de cultuur en aan de ontwerpers. :P

Dat is een mooie jas, Tico! Best stoer, voor zo'n merk. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_85065243
Ik vind kleding voor jongens inderdaad gewoon minder leuk, maar ik ga wel mijn best doen om dat getut ook lekker bij Ivan te doen.
pi_85065635
Jongenskleding is vaak een kleine uitvoering van grote mannenkleding. Da's niet helemaal mijn stijl, vind ik erg saai. Hij zal er waarschijnlijk nog lang genoeg in moeten rondlopen als hij volwassen is.
pi_85065803
Goed, in de herhaling:

Voor in de doek:

Iets te feestelijk misschien maar zo lief!

Elk meisje kan een vestje gebruiken! Of twee, of drie...

Speelpakjes:
Deze is misschien iets te hysterisch...

Maar de denim variant is erg stoer.

En dit rokje...

Misschien iets teveel aan Huup gedacht bij het zoeken? Of ligt mijn smaak iets teveel tegen het hare aan....
In dat geval doe ik een nieuwe poging.
Monsoon bezorgt overigens niet in NL, maar misschien wil mijn broerlief wel iets doorsturen/meenemen... *)
pi_85065831
Kun je een meisje trouwens meteen jurkjes aandoen? Of is het fijner om te wachten tot een bepaalde maat, net als met spijkerbroekjes?
pi_85065870
oh oeks dat heb ik ook zo vaak gehad :') irritant is dat, weg post :X

Dit is even snel van marktplaats. Ik heb geen idee wat je wel en niet leuk vindt Claudia, ik heb vooral het Kik Kid sterretje vermeden :+

hema-setje 62

Dit pakket vind ik zelf erg leuk :P Alles Hema mt 62

Dit biedt Nijna aan en vind ik echt superleuk :P
1
2
3

En Name-It: (van de website)
www.name-it.com

klik

jurkje

pakje

jurkje <3

Verder speuren :9
ik zie weer zoveel leuks O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85065914
Nou ze kunnen meteen een jurkje aan hoor, alleen met kruipen kunnen jurkjes wel lastig zijn omdat ze dan met de knietjes in de jurk komen te zitten
pi_85065945
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind kleding voor jongens inderdaad gewoon minder leuk, maar ik ga wel mijn best doen om dat getut ook lekker bij Ivan te doen.
Ik ook, dat maakt het soms wat lastiger shoppen.Broekjes bijv. ik vind 1 spijkerbroekje nog wel leuk, maar in sommige winkels heb je echt letterlijk alleen maar spijkerbroekjes hangen, ik zoek dan gewoon een leuk ribbroekje ofzo

Wat een leuk jasje O+ Tico, ik denk dat ik niet wil weten wat dat gekost moet hebben :o Ik had eens bij de v&d een jurkje van Burberry in de hand en wist niet hoe rap ik het terughangen moest toen ik een 2 zag met twee nullen erachter
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85065960
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef oeke het volgende:
Goed, in de herhaling:

Voor in de doek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelpakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit rokje...
[ afbeelding ]

Misschien iets teveel aan Huup gedacht bij het zoeken? Of ligt mijn smaak iets teveel tegen het hare aan....
Monsoon bezorgt overigens niet in NL, maar misschien wil mijn broerlief wel iets doorsturen/meenemen... *)
_O_

ik wil het allemaal :')

mn zusje gaat binnenkort ook naar Londen geloof ik, maar eens een lijstje maken :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85065984
Oh wat een leuke kleertjes allemaal O+ Ik ben zo gek op name it. Iemand zin in een name-it meet in haarlem? In Amsterdam hebben we geen name-it winkel :(
pi_85066073
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je een meisje trouwens meteen jurkjes aandoen? Of is het fijner om te wachten tot een bepaalde maat, net als met spijkerbroekjes?
ik heb het wel gedaan, maar dat was er wel een van een zacht stofje. En het was natuurlijk dik zomer nog dus het was lekker luchtig. Overslagjurkjes vond ik fijn, en sowieso de wat minder hysterische exemplaren :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85066127
Oeke, dat groene jurkje :9~ O+ O+ O+
en die Hema dingetjes van marktplaats die Huup vond zijn ook leuk zeg!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator maandag 9 augustus 2010 @ 20:58:13 #22
5428 crew  miss_sly
pi_85066142
Wat een leuke dingen, oeke O+

Sommige jurkjes kunnen best al eerder, claudia :Y maar niet alles zit fijn voor een baby. Ik had een heel schattig roze jurkje gekocht met kraagje enzo, maar dat zat echt voor geen meter.

OK, over een week 0f 4 is het grote feest en ik moet dus nu echt een feestjurk voor Senna. Moeilijk te bepalen wat voor weer het i begin september, natuurlijk. Het kan net zo goed bloedheet zijn als hersftig koud. Jurkje met vestje dan maar?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85066169
Dat spijkerpakje, Huups! O+
En die slofjes zijn ook schetig!
pi_85066191
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef oeke het volgende:
Goed, in de herhaling:

Voor in de doek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelpakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit rokje...
[ afbeelding ]

Wat lief van je! :*

Het is inderdaad niet helemaal mijn smaak. Ik vind Lena altijd erg leuk gekleed, vaak stoer maar toch zeker altijd meisjesachtig. Ik ben zelf allergisch voor strikjes, anders had ik dat eerste jurkje geweldig gevonden! Het tweede jurkje vind ik heel mooi, maar dan voor een ander kindje, denk ik. Het is mij iets te tuttig. Dat denimpakje vind ik leuk! Ik zie dan alleen niet zo goed hoe ik dat moet combineren met andere kleding. Wat zou je daarbij aantrekken?
pi_85066252
Claudia, ik vind jurkjes voor een pasgeboren baby juíst heel fijn!

Oeke, hou eens op zeg. Wat vreselijk mooi (bijna) allemaal! Ik krijg er kooplust van en mijn bankrekening is echt meer dan leeg. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')