Ik ga kijken!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef bodpa09 het volgende:
@Claudia: heb je die jumpsuits in de Musjes nieuwsbrief gezien? Ik twijfel of het wat voor je is.
Ik ook, dat maakt het soms wat lastiger shoppen.Broekjes bijv. ik vind 1 spijkerbroekje nog wel leuk, maar in sommige winkels heb je echt letterlijk alleen maar spijkerbroekjes hangen, ik zoek dan gewoon een leuk ribbroekje ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind kleding voor jongens inderdaad gewoon minder leuk, maar ik ga wel mijn best doen om dat getut ook lekker bij Ivan te doen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef oeke het volgende:
Goed, in de herhaling:
Voor in de doek:
[ afbeelding ]
Iets te feestelijk misschien maar zo lief!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elk meisje kan een vestje gebruiken! Of twee, of drie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelpakjes:
Deze is misschien iets te hysterisch...
[ afbeelding ]
Maar de denim variant is erg stoer.
[ afbeelding ]
En dit rokje...
[ afbeelding ]
Misschien iets teveel aan Huup gedacht bij het zoeken? Of ligt mijn smaak iets teveel tegen het hare aan....
In dat geval doe ik een nieuwe poging.
Monsoon bezorgt overigens niet in NL, maar misschien wil mijn broerlief wel iets doorsturen/meenemen...
ik heb het wel gedaan, maar dat was er wel een van een zacht stofje. En het was natuurlijk dik zomer nog dus het was lekker luchtig. Overslagjurkjes vond ik fijn, en sowieso de wat minder hysterische exemplarenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Kun je een meisje trouwens meteen jurkjes aandoen? Of is het fijner om te wachten tot een bepaalde maat, net als met spijkerbroekjes?
Wat lief van je!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef oeke het volgende:
Goed, in de herhaling:
Voor in de doek:
[ afbeelding ]
Iets te feestelijk misschien maar zo lief!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elk meisje kan een vestje gebruiken! Of twee, of drie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelpakjes:
Deze is misschien iets te hysterisch...
[ afbeelding ]
Maar de denim variant is erg stoer.
[ afbeelding ]
En dit rokje...
[ afbeelding ]
Misschien iets teveel aan Huup gedacht bij het zoeken? Of ligt mijn smaak iets teveel tegen het hare aan....
In dat geval doe ik een nieuwe poging.
Monsoon bezorgt overigens niet in NL, maar misschien wil mijn broerlief wel iets doorsturen/meenemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |