zal me niets vebazenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef King_of_cubes het volgende:
De man schijnen ze een schouderklopje te hebben gegeven.
Laat ze gewoon, die vrouwen zijn het gewend daar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef WhiteTiger1 het volgende:
KABUL - De Taliban hebben een zwangere vrouw publiekelijk drie keer door het hoofd geschoten. De 35-jarige Afghaanse, een weduwe, werd gestraft voor het hebben van een buitenechtelijke relatie.
Bibi Sanubar was drie dagen daarvoor opgepakt en gevangen genomen, voor zij werd gedood door een lokale Taliban-commandant uit de provincie Badghis. Doorvoor had zij nog 200 stokslagen gekregen.
Volgens de Taliban was de vrouw zwanger geraakt uit een buitenechtelijke relatie. De vader van de baby werd niet gestraft.
Kerel die gekken worden met de dag erger met hun regels!!!!![]()
Klacht: lijkt me duidelijk die gasten onderdrukken gewoon vrouwen tot en met![]()
![]()
![]()
![]()
pfff het is anna 2010 en die gasten leven nog in de middeleeuwenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Salvad0R het volgende:
In 1854 werden in Nederland de gerechtelijke lijfstraffen afgeschaft, met uitzondering van de geseling die in 1870 werd beëindigd.
Zolang lopen we niet voor hoor. Rustig maar.
Toch werden zelfs in de Republiek geen vrouwen vermoord voor buitenechtelijke relaties.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Salvad0R het volgende:
In 1854 werden in Nederland de gerechtelijke lijfstraffen afgeschaft, met uitzondering van de geseling die in 1870 werd beëindigd.
Zolang lopen we niet voor hoor. Rustig maar.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef jeroen_s het volgende:
Kunnen we dat hier niet doen met volle vrouwen met een lekker pittig kapsel?
quote:
Er staat dan ook "gij zult *uw naaste* niet doden". Oftewel, je stam- en bijgeloofsgenoot.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef longinus het volgende:
en de regel "gij zult niet doden" is minder erg
Wát?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
pfff het is anna 2010 en die gasten leven nog in de middeleeuwen
Nee hoor, doen ze al eeuwen. Wij krijgen deze dagen gewoon meer mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Kerel die gekken worden met de dag erger met hun regels!!!!![]()
Goed zo, da's beter. Grote meid!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
je zou bijna een grote muur omheen metselen en een paar wapens of granaten eroverheen gooien stelletje achterlijken kan je miljoenen heensturen veranderen doen ze nooit
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef daftme het volgende:
[..]
Nee hoor, doen ze al eeuwen. Wij krijgen deze dagen gewoon meer mee.
Kunnen we dat hier niet doen met volle vrouwen met een lekker pittig kapsel?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
je zou bijna een grote muur omheen metselen en een paar wapens of granaten eroverheen gooien stelletje achterlijken kan je miljoenen heensturen veranderen doen ze nooit
En "specerijen". ;Dquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Toch werden zelfs in de Republiek geen vrouwen vermoord voor buitenechtelijke relaties.
We handelden wel veel in negerts. Dat dan weer wel.
als je het niets intreseerd waarom reageer je dan op al mn topics volgens mij moet je altijd rukken als je iets schrijft bij mij of nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Paupervolksbuurters met hun mening.
Ga weg, ga weg, ga weg, verdwijn, shoo! Kom hier niet met je conspiracy bullshit aan, sodemieter op! Hup! Ksst!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En "specerijen". ;D
In feite is er niets veranderd.
is wel humaner tegenover de ander volken hier op deze aardklootquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Aan de andere kant is het ook lastig onze levensstijl op te dringen aan die mensen.
Waar haal jij vandaan dat het hem niks interesseert?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
als je het niets intreseerd waarom reageer je dan op al mn topics volgens mij moet je altijd rukken als je iets schrijft bij mij of niet
Bovendien is die Taliban daar eerst door de Amerikanen zelf aan de macht gebracht om de communisten weg te krijgen. Een beetje flauw om een heel land achterlijk te noemen en te willen bombarderen omdat de Amerikanen daar een achterlijke regering neergezet hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Aan de andere kant is het ook lastig onze levensstijl op te dringen aan die mensen.
hij kwalden altijd in mijn topics daarom weet ik hetquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat het hem niks interesseert?
Wát lul jij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 "schreef" WhiteTiger1 het volgende:
[..]
hij kwalden altijd in mijn topics daarom weet ik het
Juist niet. Een groot gedeelte van de mensen op aarde heeft een hekel aan onze kapitalistische manier van leven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
is wel humaner tegenover de ander volken hier op deze aardkloot
Oh god, ik most lachenquote:
luister penisje ik ben zeker niet voor U S A ik vind het alleen zonde van al het geld wat aan die gaten in de aarden vergooit worden die lui verander je niet is een bodemloze put waar je het geld in gooiquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bovendien is die Taliban daar eerst door de Amerikanen zelf aan de macht gebracht om de communisten weg te krijgen. Een beetje flauw om een heel land achterlijk te noemen en te willen bombarderen omdat de Amerikanen daar een achterlijke regering neergezet hebben.
Was dat je Taliban-immitatie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ga weg, ga weg, ga weg, verdwijn, shoo! Kom hier niet met je conspiracy bullshit aan, sodemieter op! Hup! Ksst!
Ik snap nu wel waar al die zetels van Geertje vandaan komen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
luister penisje ik ben zeker niet voor U S A ik vind het alleen zonde van al het geld wat aan die gaten in de aarden vergooit worden die lui verander je niet is een bodemloze put waar je het geld in gooi
dan moeten ze ook niet zeiken dat ze het niet kunnen redden met hun centjes en ja we zijn wel afhankelijk voor hun olie enz maar geen ontwikkelingshulp meer voor hun en geen soldaten meer dat scheeld weer levensquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Juist niet. Een groot gedeelte van de mensen op aarde heeft een hekel aan onze kapitalistische manier van leven.
Je kan niet altijd je eigen situatie op andere mensen projecteren.
pffffff heb niet eens gestemtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef honkhonk het volgende:
Overigens ook wel een ''ik stem wilders want moslims verpesten alles'' zwakzinnigen vs ''We moeten niet denken dat onze Westerse cultuur superieur is aan deze, hij is slechts anders'' linkse rakkers topic.
Leestekens. Hoofdletters. Spelling. School, ga ernaar terug, in godsnaam!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 verkrachtte WhiteTiger1 de Nederlandse taal als volgt:
[..]
dan moeten ze ook niet zeiken dat ze het niet kunnen redden met hun centjes en ja we zijn wel afhankelijk voor hun olie enz maar geen ontwikkelingshulp meer voor hun en geen soldaten meer dat scheeld weer levens
Maar dat is niet de schuld van het Afghaanse volk. Het Afghaanse volk kan er niks aan doen dat ze eerst verkracht worden door de Sovjet-Unie en daarna nog eens dubbel verkracht worden door de Amerikanen. Ik heb echt een spuughekel aan volksbuurters die niet verder kijken dan hun SBS6 en Telegraaf en complete volkeren achterlijk noemen vanwege dingen waar ze zelf niks aan kunnen doen of mee te maken hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
luister penisje ik ben zeker niet voor U S A ik vind het alleen zonde van al het geld wat aan die gaten in de aarden vergooit worden die lui verander je niet is een bodemloze put waar je het geld in gooi
nee liever niet maar OT ik vind dit groten onz omdat een vrouw zwanger is van een ander gewoon maar af te makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Leestekens. Hoofdletters. Spelling. School, ga ernaar terug, in godsnaam!
Hopeloos, volkomen hopeloos.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 gaf WhiteTiger1 de Nederlandse taal het volgende nekschot:
[..]
nee liever niet maar OT ik vind dit groten onz omdat een vrouw zwanger is van een ander gewoon maar af te maken
In Afghanistan is geen olie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
dan moeten ze ook niet zeiken dat ze het niet kunnen redden met hun centjes en ja we zijn wel afhankelijk voor hun olie enz maar geen ontwikkelingshulp meer voor hun en geen soldaten meer dat scheeld weer levens
ik kijk ook verder maar wees eens eerlijk die lui zijn ook niet te veranderen kijk naar het bericht en meer anderenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar dat is niet de schuld van het Afghaanse volk. Het Afghaanse volk kan er niks aan doen dat ze eerst verkracht worden door de Sovjet-Unie en daarna nog eens dubbel verkracht worden door de Amerikanen. Ik heb echt een spuughekel aan volksbuurters die niet verder kijken dan hun SBS6 en Telegraaf en complete volkeren achterlijk noemen vanwege dingen waar ze zelf niks aan kunnen doen of mee te maken hebben.
Natuurlijk is de Westerse cultuur superieur, maar dat is geen reden om onze cultuur maar aan hun op te dringen en de boel te bombarderen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef honkhonk het volgende:
Overigens ook wel een ''ik stem wilders want moslims verpesten alles'' zwakzinnigen vs ''We moeten niet denken dat onze Westerse cultuur superieur is aan deze, hij is slechts anders'' linkse rakkers topic.
Tering...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schopte WhiteTiger1 de Nederlandse taal op de volgende wijze volkomen kreupel:
[..]
ik kijk ook verder maar wees eens eerlijk die lui zijn ook niet te veranderen kijk naar het bericht en meer anderen
Naast je gruwelijk slechte spelling, leg mij eens uit wat het verband is tussen ontwikkelingshulp en mensen aan cultuur opdringen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
Verwacht je nu een grondig onderbouwde verhandeling? Of denk je dat ze met nog wat achterbuurt-retoriek aankomt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Naast je gruwelijk slechte spelling, leg mij eens uit wat het verband is tussen ontwikkelingshulp en mensen aan cultuur opdringen?
Debiel, er bestaan geen volkeren die per definitie slecht zijn. Met fatsoenlijke educatie is zo'n land prima te fatsoeneren. Door de boel te bombarderen breng je die mensen alleen maar dichter naar de taliban toe. Voor hun is de taliban gewoon een verzetsorganisatie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ik kijk ook verder maar wees eens eerlijk die lui zijn ook niet te veranderen kijk naar het bericht en meer anderen
Nee, ik geloof echt dat dit een debiele kamphoer is. Te dom om te trollen.quote:
ik verwacht ook niet dat ze een andere cultuur krijgen maar dat ze normaal doen tegen zowel mannen en vrouwenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Naast je gruwelijk slechte spelling, leg mij eens uit wat het verband is tussen ontwikkelingshulp en mensen aan cultuur opdringen?
als je nu begin met tien mensen daar ben je wel klaar als je een rollator hebquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Debiel, er bestaan geen volkeren die per definitie slecht zijn. Met fatsoenlijke educatie is zo'n land prima te fatsoeneren. Door de boel te bombarderen breng je die mensen alleen maar dichter naar de taliban toe. Voor hun is de taliban gewoon een verzetsorganisatie.
Dat gaat vast lukken als we jouw ideeën realiserenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:43 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ik verwacht ook niet dat ze een andere cultuur krijgen maar dat ze normaal doen tegen zowel mannen en vrouwen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
zie eerdere post bovenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat gaat vast lukken als we jouw ideeën realiseren
[..]
Wat moet ik daar nou mee dan? De gemiddelde Afghaan heeft nog een beter wereldbeeld dan jij hebt.quote:
oja penis zeg het ff tegen deze vrouwenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Debiel, er bestaan geen volkeren die per definitie slecht zijn. Met fatsoenlijke educatie is zo'n land prima te fatsoeneren. Door de boel te bombarderen breng je die mensen alleen maar dichter naar de taliban toe. Voor hun is de taliban gewoon een verzetsorganisatie.
Dat jij dit soort trailertrash nog iets van rede probeert bij te brengenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou mee dan? De gemiddelde Afghaan heeft nog een beter wereldbeeld dan jij hebt.
Geef het toch op met die kamper. 't Is waarlijk hopeloos!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou mee dan? De gemiddelde Afghaan heeft nog een beter wereldbeeld dan jij hebt.
pakistan afganistan die gasten doen allemaal hetzelvde tegen vrouwenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 was Skylark. het op de volgende wijze volkomen met mij eens:
[..]
Dat jij dit soort trailertrash nog iets van rede probeert bij te brengen.
Ja natuurlijk, het Afghaanse volk is per definitie slecht, dat zit in hun genen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:49 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
oja penis zeg het ff tegen deze vrouwen
http://www.dailymotion.co(...)sje-in-pakistan_news
Vergeet haar bulldog niet met stekelhalsband die los rondloopt op straat terwijl zij voor haar caravan zit met een halve liter Schultenbrau terwijl ze uitkijkt op haar witte beelden die lukraak op de veranda staan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, het Afghaanse volk is per definitie slecht, dat zit in hun genen.
Achterlijke volksbuurter met je 19e eeuwse ideeën
hetzelvde !!!111!!!11quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:50 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
pakistan afganistan die gasten doen allemaal hetzelvde tegen vrouwen
Kunnen we dat hier niet doen met achterlijke kamphoeren?
Je komt me toch wat tegen op de FOKs.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
hetzelvde !!!111!!!11Wat de neuk man, wat de neuk.
Onderwatertijgers overal.
Niks lukraak! Heb je ooit honden netjes op een rij zien zitten? Nou dan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vergeet haar bulldog niet met stekelhalsband die los rondloopt op straat terwijl zij voor haar caravan zit met een halve liter Schultenbrau terwijl ze uitkijkt op haar witte beelden die lukraak op de veranda staan.
Uiteraard met indianenschilderijen, Boeddhabeelden, dromenvangers en tuinkabouters met een sensor die fluiten wanneer je langsloopt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vergeet haar bulldog niet met stekelhalsband die los rondloopt op straat terwijl zij voor haar caravan zit met een halve liter Schultenbrau terwijl ze uitkijkt op haar witte beelden die lukraak op de veranda staan.
En het allerergste is dat het waarschijnlijk nog allemaal waar is ook...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Uiteraard met indianenschilderijen, Boeddhabeelden, dromenvangers en tuinkabouters met een sensor die fluiten wanneer je langsloopt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Uiteraard met indianenschilderijen, Boeddhabeelden, dromenvangers en tuinkabouters met een sensor die fluiten wanneer je langsloopt.
nohomo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]. Ik moest lachen. Ik hou van je, PB. Op een goede manier.
Oh man...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 deed WhiteTiger1 een dappere poging tot communiceren middels het volgende:
pffffffffffft dit gaat weer eens of topic slotje dus maar
ja dit topic gin over een vrouw die ter dood veroordeeld werd door stokslagen en is gestorven maar nu gaatquote:
Maak eens een foto van je 'tuin'.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ja dit topic gin over een vrouw die ter dood veroordeeld werd door stokslagen en is gestorven maar nu gaat
het over mij of een stel tuinkabouters
Dat lijkt mij het beste ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef WhiteTiger1 het volgende:
pffffffffffft dit gaat weer eens of topic slotje dus maar
Je bent een domme kut. Je snapt er niets van. Doe jezelf en ons een plezier en zoek een ander forum.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 sloeg WhiteTiger1 de laatste spijker in de doodskist der Nederlandse taal middels het volgende:
[..]
ja dit topic gin over een vrouw die ter dood veroordeeld werd door stokslagen en is gestorven maar nu gaat
het over mij of een stel tuinkabouters
wrom om te bewijsen dat ik geen tuinkabouters heb dus niet ben iets te oud daarvoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maak eens een foto van je 'tuin'.
Vast iets alsquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maak eens een foto van je 'tuin'.
Damn...quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef WhiteTiger1 de volgende, volkomen onbegrijpelijke en onsamenhangende 'zin' :
[..]
wrom om te bewijsen dat ik geen tuinkabouters heb dus niet ben iets te oud daarvoordaaaaaaaaaaaaag
Inderdaadquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik durf te wedden dat Wittetijger1 een glazen bol heeft met aan de onderkant golven en 2 dolfijnen.
Met dit in de woonkamer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vast iets als
[ afbeelding ]
maar dan met meer PVV-posters voor de ramen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
wrom om te bewijsen dat ik geen tuinkabouters heb dus niet ben iets te oud daarvoordaaaaaaaaaaaaag
Iets voor jou?quote:Deze vogel fluit naar uw gasten! Ja, echt waar: zodra iemand voorbij de bewegingsmelder "Papegaai" loopt, begint hij te fluiten! Weerbestendige uitvoering. Met aan/uit-knop. Incl. batterijen.
Ik picture juist meer zoiets:quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Vast iets als
[ afbeelding ]
maar dan met meer PVV-posters voor de ramen.
Dat zag ik aankomen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef sinadO het volgende:
Nu gaat ze ook nog in de FB huilie doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |