zal me niets vebazenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef King_of_cubes het volgende:
De man schijnen ze een schouderklopje te hebben gegeven.
Laat ze gewoon, die vrouwen zijn het gewend daar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef WhiteTiger1 het volgende:
KABUL - De Taliban hebben een zwangere vrouw publiekelijk drie keer door het hoofd geschoten. De 35-jarige Afghaanse, een weduwe, werd gestraft voor het hebben van een buitenechtelijke relatie.
Bibi Sanubar was drie dagen daarvoor opgepakt en gevangen genomen, voor zij werd gedood door een lokale Taliban-commandant uit de provincie Badghis. Doorvoor had zij nog 200 stokslagen gekregen.
Volgens de Taliban was de vrouw zwanger geraakt uit een buitenechtelijke relatie. De vader van de baby werd niet gestraft.
Kerel die gekken worden met de dag erger met hun regels!!!!![]()
Klacht: lijkt me duidelijk die gasten onderdrukken gewoon vrouwen tot en met![]()
![]()
![]()
![]()
pfff het is anna 2010 en die gasten leven nog in de middeleeuwenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Salvad0R het volgende:
In 1854 werden in Nederland de gerechtelijke lijfstraffen afgeschaft, met uitzondering van de geseling die in 1870 werd beëindigd.
Zolang lopen we niet voor hoor. Rustig maar.
Toch werden zelfs in de Republiek geen vrouwen vermoord voor buitenechtelijke relaties.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Salvad0R het volgende:
In 1854 werden in Nederland de gerechtelijke lijfstraffen afgeschaft, met uitzondering van de geseling die in 1870 werd beëindigd.
Zolang lopen we niet voor hoor. Rustig maar.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef jeroen_s het volgende:
Kunnen we dat hier niet doen met volle vrouwen met een lekker pittig kapsel?
quote:
Er staat dan ook "gij zult *uw naaste* niet doden". Oftewel, je stam- en bijgeloofsgenoot.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef longinus het volgende:
en de regel "gij zult niet doden" is minder erg
Wát?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
pfff het is anna 2010 en die gasten leven nog in de middeleeuwen
Nee hoor, doen ze al eeuwen. Wij krijgen deze dagen gewoon meer mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef WhiteTiger1 het volgende:
Kerel die gekken worden met de dag erger met hun regels!!!!![]()
Goed zo, da's beter. Grote meid!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
je zou bijna een grote muur omheen metselen en een paar wapens of granaten eroverheen gooien stelletje achterlijken kan je miljoenen heensturen veranderen doen ze nooit
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef daftme het volgende:
[..]
Nee hoor, doen ze al eeuwen. Wij krijgen deze dagen gewoon meer mee.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef jeroen_s het volgende:
Kunnen we dat hier niet doen met volle vrouwen met een lekker pittig kapsel?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:18 schreef WhiteTiger1 het volgende:
je zou bijna een grote muur omheen metselen en een paar wapens of granaten eroverheen gooien stelletje achterlijken kan je miljoenen heensturen veranderen doen ze nooit
En "specerijen". ;Dquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Toch werden zelfs in de Republiek geen vrouwen vermoord voor buitenechtelijke relaties.
We handelden wel veel in negerts. Dat dan weer wel.
als je het niets intreseerd waarom reageer je dan op al mn topics volgens mij moet je altijd rukken als je iets schrijft bij mij of nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Paupervolksbuurters met hun mening.
Ga weg, ga weg, ga weg, verdwijn, shoo! Kom hier niet met je conspiracy bullshit aan, sodemieter op! Hup! Ksst!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
En "specerijen". ;D
In feite is er niets veranderd.
is wel humaner tegenover de ander volken hier op deze aardklootquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Aan de andere kant is het ook lastig onze levensstijl op te dringen aan die mensen.
Waar haal jij vandaan dat het hem niks interesseert?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
als je het niets intreseerd waarom reageer je dan op al mn topics volgens mij moet je altijd rukken als je iets schrijft bij mij of niet
Bovendien is die Taliban daar eerst door de Amerikanen zelf aan de macht gebracht om de communisten weg te krijgen. Een beetje flauw om een heel land achterlijk te noemen en te willen bombarderen omdat de Amerikanen daar een achterlijke regering neergezet hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Aan de andere kant is het ook lastig onze levensstijl op te dringen aan die mensen.
hij kwalden altijd in mijn topics daarom weet ik hetquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat het hem niks interesseert?
Wát lul jij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:26 "schreef" WhiteTiger1 het volgende:
[..]
hij kwalden altijd in mijn topics daarom weet ik het
Juist niet. Een groot gedeelte van de mensen op aarde heeft een hekel aan onze kapitalistische manier van leven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
is wel humaner tegenover de ander volken hier op deze aardkloot
Oh god, ik most lachenquote:
luister penisje ik ben zeker niet voor U S A ik vind het alleen zonde van al het geld wat aan die gaten in de aarden vergooit worden die lui verander je niet is een bodemloze put waar je het geld in gooiquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bovendien is die Taliban daar eerst door de Amerikanen zelf aan de macht gebracht om de communisten weg te krijgen. Een beetje flauw om een heel land achterlijk te noemen en te willen bombarderen omdat de Amerikanen daar een achterlijke regering neergezet hebben.
Was dat je Taliban-immitatie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ga weg, ga weg, ga weg, verdwijn, shoo! Kom hier niet met je conspiracy bullshit aan, sodemieter op! Hup! Ksst!
Ik snap nu wel waar al die zetels van Geertje vandaan komen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
luister penisje ik ben zeker niet voor U S A ik vind het alleen zonde van al het geld wat aan die gaten in de aarden vergooit worden die lui verander je niet is een bodemloze put waar je het geld in gooi
dan moeten ze ook niet zeiken dat ze het niet kunnen redden met hun centjes en ja we zijn wel afhankelijk voor hun olie enz maar geen ontwikkelingshulp meer voor hun en geen soldaten meer dat scheeld weer levensquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Juist niet. Een groot gedeelte van de mensen op aarde heeft een hekel aan onze kapitalistische manier van leven.
Je kan niet altijd je eigen situatie op andere mensen projecteren.
pffffff heb niet eens gestemtquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef honkhonk het volgende:
Overigens ook wel een ''ik stem wilders want moslims verpesten alles'' zwakzinnigen vs ''We moeten niet denken dat onze Westerse cultuur superieur is aan deze, hij is slechts anders'' linkse rakkers topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |