hoezo dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
In Istanbul waren we bij familie. En bij die badplaats in een hotel (all in doen we niet meer)
En jij? Nog op vakantie geweest?
Vaak valt het eten maar tegen en wij zitten 's middags meestal op het strand en nemen daar dan bv een broodje vis ofzo en 's avond zitten we in de stad en eten we daar wat.quote:
Iets dat niet nutteloos isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, definieer nuttig
Hoezo niet? Is toch relaxedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
In Istanbul waren we bij familie. En bij die badplaats in een hotel (all in doen we niet meer)
Ja, maar da's al weer anderhalve maand geleden. Lekker op de motor naar de Franse Alpenquote:En jij? Nog op vakantie geweest?
logisch...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vaak valt het eten maar tegen en wij zitten 's middags meestal op het strand en nemen daar dan bv een broodje vis ofzo en 's avond zitten we in de stad en eten we daar wat.Dus voor ons heeft all in niet zo veel zin omdat we toch niet zo vaak in het hotel zitten.
Ik ben 1x naar Turkije geweest all inclusive, vijf sterren, maar dat was echt supergoed hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
logisch...
soms hoor je echt ranzige verhalen over die all in vakanties
Dit:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf, definieer nuttig
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
Eigenlijk moet ik wat gaan doen van mezelf maar ik kom maar slecht op gang
Mwa, vijf sterren daar is ook gewoon luxe met alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
5 sterren in turkije is anders dan 5 sterren in nederland toch?
voor vandaag ben je klaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier nog steeds rondhang zegt genoeg?
Nou ja, je hebt tussen 12.03 en 14.40 hier niet gepost, dus misschien heb je 2,5 uur wat nuttigs gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het feit dat ik hier nog steeds rondhang zegt genoeg?
Natuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben 1x naar Turkije geweest all inclusive, vijf sterren, maar dat was echt supergoed hoor. Niets te klagen over het eten... Ja oke, als je om half 8 aan komt kakken terwijl om half 6 het restaurant open gaat, dan is het soms koud, maar dat kun je ook verwachten he. Maar als je gewoon om half 6 er bent, dan is het echt prima
.
Nee nog niet... Ik moet koken, en een was ophangen en verder nog lerenquote:
Hier misschien niet... wel op msn gezetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:55 schreef Bart het volgende:
Nou ja, je hebt tussen 12.03 en 14.40 hier niet gepost, dus misschien heb je 2,5 uur wat nuttigs gedaan.
Het regent..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee nog niet... Ik moet koken, en een was ophangen en verder nog leren
[..]
Hier misschien niet... wel op msn gezeten
lang leve een drogerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het regent..
Heb net alles weer naar binnen moeten halen.
Ik heb het vanmorgen in de wasmachien gepleurt, eruit gehaald en moet het nog boven ophangenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het regent..
Heb net alles weer naar binnen moeten halen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:14 schreef lynda het volgende:
En ik moet nog naar Oudorp fietsen![]()
Ik blijf wel thuis
2 huizen? hmm ouders?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:22 schreef lynda het volgende:
Toch wel handig dat kunnen kiezen tussen 2 huizen
Ja hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:22 schreef lynda het volgende:
Toch wel handig dat kunnen kiezen tussen 2 huizen
Oh HANDIGquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:25 schreef lynda het volgende:
Ouders op vakantie en 99% samenwonen met vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |