Neukteugel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik vind dit zeker niet dik, maar ook zeker niet dun. Helemaal in vergelijking met een gemiddeld model. Dit is gewoon een goed figuur. Alhoewel een beetje meer neukteugel echt niet erg is wat mij betreft
.
Ach ja, geef het vet een naamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neukteugel?
* LovelyLady schenkt nog maar een bakkie in....
moghequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neukteugel?
* LovelyLady schenkt nog maar een bakkie in....
Voor mensen met een maatje (of paar maatjes) meer erg denigrerendquote:
Sorry, was niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mensen met een maatje (of paar maatjes) meer erg denigrerend
Ja jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef Bart het volgende:
Sorry, was niet zo bedoeld. Niets mis met een maatje meer dus, dat bedoel ik te zeggen...
Ik ben zelf ook niet de magerste hoorquote:
Ik toch ook niet van jouquote:
Wat moet je doen dan?quote:Eigenlijk moet ik wat gaan doen van mezelf maar ik kom maar slecht op gang
Chaos? Waardoor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:44 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen! Stinkende festivalkleding zit nu in de wasmachine om zo weer lekker naar uhm... wasmiddel en wasverzachter te ruiken. Nu maar eens aankleden en de konijntjes ophalen. Daarna de rest van de chaos eens opruimen.
Welk festival ben je geweest???quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:44 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen! Stinkende festivalkleding zit nu in de wasmachine om zo weer lekker naar uhm... wasmiddel en wasverzachter te ruiken. Nu maar eens aankleden en de konijntjes ophalen. Daarna de rest van de chaos eens opruimen.
Zo? Openbaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik toch ook niet van jou.
Dus doe ff fotootje plaatsen.
Uhm iets nuttigs?quote:Wat moet je doen dan?
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen allen
ik ga zo even naar de overkant koffie halen tis bijna op...
Troep waarvan dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:50 schreef douche-eendje het volgende:
De andere troep die ik ook nog mee had?
Ik gok kampeermeukquote:
Zou kunnenquote:
quote:En buik doet nog steeds bleh.
je bent niet de enige. wendy ligt ook op de bank.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gok kampeermeuk
En buik doet nog steeds bleh.
Natuurlijk, iedereen weet dat Marokkanen geen tampons gebruikenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
je bent niet de enige. wendy ligt ook op de bank.
ik heb net boodschappen gedaan. nasi en bami meuk, koffie en de welbekende OB.
ik ging afrekenen. de kassière kwam bij de OB en die keek of ik van een andere planeet kwam
Ik heb hier nog wel wat troep staanquote:
pics van stoeltje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat troep staan![]()
Iemand interesse in een designstoeltje, waxinelichthouder, en speakers voor een dvdsysteem?
Alles gratis, anders grofvuil (mag je t ook weghalen donderdagavond)
rietveld stoel?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat troep staan![]()
Iemand interesse in een designstoeltje, waxinelichthouder, en speakers voor een dvdsysteem?
Alles gratis, anders grofvuil (mag je t ook weghalen donderdagavond)
Whehehe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
je bent niet de enige. wendy ligt ook op de bank.
ik heb net boodschappen gedaan. nasi en bami meuk, koffie en de welbekende OB.
ik ging afrekenen. de kassière kwam bij de OB en die keek of ik van een andere planeet kwam
Ikea-stoeltje zet ik mijn geld opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |