nee, niet gekeken, maar ze bedoelen met "wat een schattige ogen" dus blijkbaar gewoon "ze kijkt als een mongooltje"? De afgunst daarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je alweer wakker was.
Heb je dat filmpje gezien van ehhh Lotte en een kat. Dat kind kijkt alsof het debiel is![]()
.
3 kwartier te laat op mijn werk.
En een lens die niet wil meewerken. Ik weiger om m'n bril op te zetten.
Overkill aan![]()
![]()
.
Ik zag laatst wel een foto van je met een neefje oid? Toen had je even kunnen voelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee dag mag ik niet. De mensen met babys waar ik verplicht langs moet komen kennen me langer dan vandaag, en weten dat ik alles kapot maak wat ik in mn handen krijg.
dat kind is 3 weken geleden 4 geworden, oude fotoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een foto van je met een neefje oid? Toen had je even kunnen voelen.
Dat adresje wat ik je gaf vraagt dat standaardquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook nog een optie. Op dat gebied ben ik altijd zo braaf.
Ik zeg toch ook "Toen"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kind is 3 weken geleden 4 geworden, oude foto
Ah, dat doet mijn Hollandse hart weer goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat adresje wat ik je gaf vraagt dat standaard
Die hebben alleen oog voor de kinders dan hoor.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:41 schreef ook_gek het volgende:
Kinderen leuk toch!
Als enige man je kind droppen opnzo baby verzamelplaats met al die jonge moedertjes
De gemiddelde kleuterjuf is ook wel om aan te glurenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:41 schreef ook_gek het volgende:
Kinderen leuk toch!
Als enige man je kind droppen opnzo baby verzamelplaats met al die jonge moedertjes
Oiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:44 schreef PeuRac het volgende:
Wel eens wat met een kinderjuf/Pabo'er gedaan? Wat een verschrikkelijke vrouwen, ze praten echt over niks anders dan die kut koters
Mijn overbuurvrouw was een kinderjuf, goed spul, en prima mee over pr0n te lullen.. naaktzonnen deed ze ook niet moeilijk over btwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:44 schreef PeuRac het volgende:
Wel eens wat met een kinderjuf/Pabo'er gedaan? Wat een verschrikkelijke vrouwen, ze praten echt over niks anders dan die kut koters
ga jij maar lekker milfhunten, ik val op vrouwen die NIET naar die zure menglucht van kinderkots en groene diarree ruikenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:46 schreef ook_gek het volgende:
Jah duh hebben ze oog voor de kindjes. Kan ik goed gluren als ze bukken enz
En die moedertjes vinden dat schattig een vader die zo intensief met zijn kind om gaat!
Ik ga niet hunten!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga jij maar lekker milfhunten, ik val op vrouwen die NIET naar die zure menglucht van kinderkots en groene diarree ruiken
Foto's.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga niet hunten!
* ook_gek heeft een hele leuke lieve geweldige vriendin!
hoeveel kinderen heeft ze?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga niet hunten!
* ook_gek heeft een hele leuke lieve geweldige vriendin!
Mijn vriendinnen praten nooit over kinders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan echt niks me Pabo'ers, overigens als ze pedagogiek doen, mogen ze nog zo lekker zijn, alsnog is het "Doorlopen" brrr
Eej, als ik hier het terras op liep viel er om die cup C niet echt heen te kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef ook_gek het volgende:
Kijk dat gaat te vergluren bij de buren
neequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is geen deugnietje. Denk ik. Of weet jij meer dan ik?
Hij gaat er ook een turbo op zetten!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik ga die Ferrari ook ff volgen
Nee, krijg ook geen foto's van jou! En .zip telt nietquote:
Geen kinderen, mag dat ook?quote:
Dan nogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eej, als ik hier het terras op liep viel er om die cup C niet echt heen te kijken![]()
Ze was er ook niet bepaald verlegen mee trouwens
En dat zeg jij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij gaat er ook een turbo op zetten!
Heeft hij net binnen.
[..]
Nee, krijg ook geen foto's van jou! En .zip telt niet
[..]
Geen kinderen, mag dat ook?
[..]
Dan nog
Een vrouw is geen lust opject!
Lul niet manquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef ook_gek het volgende:
Dan nog
Een vrouw is geen lust opject!
ongelikte beerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan echt niks me Pabo'ers, overigens als ze pedagogiek doen, mogen ze nog zo lekker zijn, alsnog is het "Doorlopen" brrr
Welke ferrari? wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij gaat er ook een turbo op zetten!
Heeft hij net binnen.
Ey bitch men verwacht dat ik fouten maak!quote:
Toch nog één overeenkomst tussen jullie tweequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben zeker en serieus van mening dat een vrouw geen lust opject is!
Stel je hebt een bloed mooi wijf als vriendin maar zo dom als een dement konijn. Gaat ook vervelen!
Gelukkig heb ik een intiligent en mooie vrouw in 1 gevonden!
En ze is zo gek als een deur!
logisch anders was ze niet bij jou terecht gekomenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:56 schreef ook_gek het volgende:
Stel je hebt een bloed mooi wijf als vriendin maar zo dom als een dement konijn. Gaat ook vervelen!
Je hebt 4 vrouwen, 1 om mee te knuffelen, 1 om mee te neuken, 1 om mee te showen en eentje die het huis schoonmaaktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:56 schreef ook_gek het volgende:
Dus jouw huis is nu een teringbende?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt 4 vrouwen, 1 om mee te knuffelen, 1 om mee te neuken, 1 om mee te showen en eentje die het huis schoonmaakt
ik ben op msn en ook aangemeld.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:01 schreef ook_gek het volgende:
Tjabbo bitch waarom ben je niet op msn?
Of heb ik je niet in me msn lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |