Iets over je schouders toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef Anne het volgende:
Je weet de lengte van mijn haar heulemaal niet!
Heeft bij mij dan nog best lang geduurdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb tjabbo op msn, maar al 3 jaar of zo geblokkeerd![]()
niks persoonlijks overigens, 95% van de mensen in mn msn lijst heb ik 99% van de tijd geblokkeerd, behalve als ik ze nodig heb
ja,ik heb jou pas anderhalve maand terug op de blok gezetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Heeft bij mij dan nog best lang geduurd.
"met 1448 lelijke babies"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:24 schreef Anne het volgende:
Wat ben ik blij dat we bijna in een nieuw deel zitten.
ik ga er van uit dat je nu al met een mooie bezig bentquote:
ik haal je ff van de blok af geloof ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:31 schreef Anne het volgende:
Jammer dat je geen notes meer kunt lezen, want ik heb er eentje die wel van toepassing is nu.
Nope, de mondial sla ik ook even over ( lelijk ding )quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook de mondial project gezien en de 328?
geheel correct!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, de mondial sla ik ook even over ( lelijk ding )
nee, doe maar nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
zal ik nog wat kinderfotos posten om het topic te vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |