abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85111478
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef m.k het volgende:
heb ook bij mijn sollicitatie gezegd dat ik het het niet wist. en dat was schijnbaar het juiste antwoord :)
Werd dat gevraagd bij jouw sollicitatie :')
Er was eens....
pi_85111488
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef Maitje het volgende:

[..]

Om te overleven? Zoals bijv. met dat ene vliegtuig ongeluk dat die mensen hun medepasagiers opaten. Ja, denk wel dat ik dat zou doen. Wel jankend ofzo :') ...

Overlevingsdrang doet veel met de mens.. dus ik denk dat iedereen het wel doet als het er op aan komt.

Jij dan?
Ik durf wel te zeggen dat ik het eten van mensen vlees zeker zal proberen in zo'n situatie. :Y

Mensen die roepen dat ze dat nooit zullen doen weten niet waar ze over lullen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_85111538
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik durf wel te zeggen dat ik het eten van mensen vlees zeker zal proberen in zo'n situatie. :Y

Mensen die roepen dat ze dat nooit zullen doen weten niet waar ze over lullen.
Idd, zoals ik al zei overlevingsdrang is groot. Kijk in zo'n situatie weet je toch niet wat je doet..
Er was eens....
pi_85111661
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef Maitje het volgende:

[..]

Werd dat gevraagd bij jouw sollicitatie :')
ja als test natuurlijk. denk dat de vragen anders zijn per functie
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_85111701
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:05 schreef Maitje het volgende:

[..]

Idd, zoals ik al zei overlevingsdrang is groot. Kijk in zo'n situatie weet je toch niet wat je doet..
^O^ En als je dat als antwoord geeft is het ok.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_85111789
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef m.k het volgende:

[..]

Nee hoor. Denk je dat ik als O.O. in een nood situatie minder aandrang zal hebben om mensen vlees te eten als een soldaat of korporaal?
pi_85111827
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef m.k het volgende:

[..]

:') Wut?!

Bij mij werd enkel gevraagd vandaga of ik drugs gebruikte en of ik in aanraking met de politie ben/was geweest en wat mijn ouders ervan vonden dat ik het leger in ging :') ....
Er was eens....
pi_85111877
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Nee hoor. Denk je dat ik als O.O. in een nood situatie minder aandrang zal hebben om mensen vlees te eten als een soldaat of korporaal?
En dan volmondig ja zeggen :D
Er was eens....
pi_85111890
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Maitje het volgende:

[..]

:') Wut?!

Bij mij werd enkel gevraagd vandaga of ik drugs gebruikte en of ik in aanraking met de politie ben/was geweest en wat mijn ouders ervan vonden dat ik het leger in ging :') ....
Dat zijn niet die 400 vragen waarvan er 200 enorm op elkaar lijken waardoor je gaat twijfelen over je vorige antwoorden.
pi_85111932
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:12 schreef Maitje het volgende:

[..]

En dan volmondig ja zeggen :D
:D Dan kun je meteen de zwarte lijn richting de achterdeur volgen.
pi_85111951
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet maar ik denk wel dat ze andere vragen stellen maar hangt natuurlijk ook af van de persoon die de sollicitatie aflegt
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_85112034
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:13 schreef m.k het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet maar ik denk wel dat ze andere meer vragen stellen maar hangt natuurlijk ook af van de persoon die de sollicitatie aflegt
pi_85112084
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dat zijn niet die 400 vragen waarvan er 200 enorm op elkaar lijken waardoor je gaat twijfelen over je vorige antwoorden.
Nou idd! :')
Ik kreeg direct een smsje dat mijn sollicitatie klaar was, ook al meteen mail en of ik ff vragen wilde invullen...

Dus ik was ijverig bezig.. ik denk dat ik wel 10x dezelfde vragen voorbij heb zien komen... :')
Er was eens....
pi_85112133
:)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:17:31 #240
211797 Esses
Splendide mendax
pi_85112168
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:13 schreef m.k het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet maar ik denk wel dat ze andere vragen stellen maar hangt natuurlijk ook af van de persoon die de sollicitatie aflegt
Nee, deze vragen staan vast.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_85112209
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ik kreeg direct een smsje dat mijn sollicitatie klaar was, ook al meteen mail en of ik ff vragen wilde invullen...

Dus ik was ijverig bezig.. ik denk dat ik wel 10x dezelfde vragen voorbij heb zien komen... :')
daar werk ik echt gek van sommige vragen ook. heb je een levendige fantasie :')
pi_85112247
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:17 schreef Esses het volgende:

[..]

Nee, deze vragen staan vast.
per functie? want maitje kreeg dus niet dezelfde vragen
pi_85112377
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef m.k het volgende:

[..]

daar werk ik echt gek van sommige vragen ook. heb je een levendige fantasie :')
Woehahahha _O- ja idd...

dan denk ik, ja ik kan best levendig fantaseren, alleen ik doe het nooit..
En waarom willen ze zoiets weten?

Ben je geneigd om via een omweg mensen te manipuleren... :') JAA!!

Of mogen we het niet hebben over die vragen? Is dat "geheim" ...
Er was eens....
pi_85112440
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef Maitje het volgende:

[..]

En dan krijg je nog de honderden vragen tijdens de selectie dagen. :)
pi_85112573
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

En dan krijg je nog de honderden vragen tijdens de selectie dagen. :)
Nouja, kom maar op. Heb niets te verbergen!
Er was eens....
pi_85112640
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Maitje het volgende:

[..]

Nouja, kom maar op. Heb niets te verbergen!
Kijk! Zo mag ik het graag zien! ^O^

Mensen die wel iets te verbergen hebben vallen toch wel door de mand.
pi_85112679
Maar dan de AAC. :{
pi_85112816
heb weer een nieuwe vraag hoor. wat is AAC?
pi_85112820
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
Maar dan de AAC. :{
Ik ben daar echt een beetje "bang" voor :') . Ik weet gewoon niet wat ik kan verwachten. Die meneer van vanochtend zei alleen dat ik goed het "rooie" boekje moest lezen/leren
Er was eens....
pi_85112867
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef m.k het volgende:
heb weer een nieuwe vraag hoor. wat is AAC?
Aanname en blablabla commisie
Er was eens....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')