Werd dat gevraagd bij jouw sollicitatiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:57 schreef m.k het volgende:
heb ook bij mijn sollicitatie gezegd dat ik het het niet wist. en dat was schijnbaar het juiste antwoord
Ik durf wel te zeggen dat ik het eten van mensen vlees zeker zal proberen in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Om te overleven? Zoals bijv. met dat ene vliegtuig ongeluk dat die mensen hun medepasagiers opaten. Ja, denk wel dat ik dat zou doen. Wel jankend ofzo...
Overlevingsdrang doet veel met de mens.. dus ik denk dat iedereen het wel doet als het er op aan komt.
Jij dan?
Idd, zoals ik al zei overlevingsdrang is groot. Kijk in zo'n situatie weet je toch niet wat je doet..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik het eten van mensen vlees zeker zal proberen in zo'n situatie.
Mensen die roepen dat ze dat nooit zullen doen weten niet waar ze over lullen.
ja als test natuurlijk. denk dat de vragen anders zijn per functiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:04 schreef Maitje het volgende:
[..]
Werd dat gevraagd bij jouw sollicitatie
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd, zoals ik al zei overlevingsdrang is groot. Kijk in zo'n situatie weet je toch niet wat je doet..
Nee hoor. Denk je dat ik als O.O. in een nood situatie minder aandrang zal hebben om mensen vlees te eten als een soldaat of korporaal?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef m.k het volgende:
[..]
ja als test natuurlijk. denk dat de vragen anders zijn per functie
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef m.k het volgende:
[..]
ja als test natuurlijk. denk dat de vragen anders zijn per functie
En dan volmondig ja zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Denk je dat ik als O.O. in een nood situatie minder aandrang zal hebben om mensen vlees te eten als een soldaat of korporaal?
Dat zijn niet die 400 vragen waarvan er 200 enorm op elkaar lijken waardoor je gaat twijfelen over je vorige antwoorden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Maitje het volgende:
[..]
Wut?!
Bij mij werd enkel gevraagd vandaga of ik drugs gebruikte en of ik in aanraking met de politie ben/was geweest en wat mijn ouders ervan vonden dat ik het leger in ging....
quote:
nee natuurlijk niet maar ik denk wel dat ze andere vragen stellen maar hangt natuurlijk ook af van de persoon die de sollicitatie aflegtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Denk je dat ik als O.O. in een nood situatie minder aandrang zal hebben om mensen vlees te eten als een soldaat of korporaal?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:13 schreef m.k het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet maar ik denk wel dat ze andere meer vragen stellen maar hangt natuurlijk ook af van de persoon die de sollicitatie aflegt
Nou idd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn niet die 400 vragen waarvan er 200 enorm op elkaar lijken waardoor je gaat twijfelen over je vorige antwoorden.
Nee, deze vragen staan vast.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:13 schreef m.k het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet maar ik denk wel dat ze andere vragen stellen maar hangt natuurlijk ook af van de persoon die de sollicitatie aflegt
daar werk ik echt gek van sommige vragen ook. heb je een levendige fantasiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou idd!![]()
Ik kreeg direct een smsje dat mijn sollicitatie klaar was, ook al meteen mail en of ik ff vragen wilde invullen...
Dus ik was ijverig bezig.. ik denk dat ik wel 10x dezelfde vragen voorbij heb zien komen...
per functie? want maitje kreeg dus niet dezelfde vragenquote:
Woehahahhaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:18 schreef m.k het volgende:
[..]
daar werk ik echt gek van sommige vragen ook. heb je een levendige fantasie
En dan krijg je nog de honderden vragen tijdens de selectie dagen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou idd!![]()
Ik kreeg direct een smsje dat mijn sollicitatie klaar was, ook al meteen mail en of ik ff vragen wilde invullen...
Dus ik was ijverig bezig.. ik denk dat ik wel 10x dezelfde vragen voorbij heb zien komen...
Nouja, kom maar op. Heb niets te verbergen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan krijg je nog de honderden vragen tijdens de selectie dagen.
Kijk! Zo mag ik het graag zien!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:24 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nouja, kom maar op. Heb niets te verbergen!
Ik ben daar echt een beetje "bang" voorquote:
Aanname en blablabla commisiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:29 schreef m.k het volgende:
heb weer een nieuwe vraag hoor. wat is AAC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |