Welk imago?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:23 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
OMG ik verneuk mijn imago op FOK! in een uur.
Maar idd, ik heb wel ander spul. Fruitmelk, Douwe Egberts, Coca Cola, Fanta...
Of kijk jij nooit naar filmpjes waar mensen sex hebben?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:21 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mwhaha, dat "speciaal" zit er in zekere zin wel in ja.
[..]
Home-made als in oldschool rondhuppelende jonge oneselfjes en familie.Niets gaars. Haal je niets raars in je hoofd, BQ.
Hier staat Lou Reed dan ook weer even op.
Gast, ga slapen. Dat is beter voor jezelf.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:24 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Of kijk jij nooit naar filmpjes waar mensen sex hebben?
Ik kan Super Mario theme op gitaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:23 schreef Luco het volgende:
En dan komt dit opeens in je shuffle langs:
* Luco is listening to "Rainbow Road (N64)" by "Nintendo"
Waarom ben jij eigenlijk nog wakker?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Gast, ga slapen. Dat is beter voor jezelf.
Volgens mij zit er een redelijk verschil tussen naar filmpjes kijken en mensen ongevraagd gare filmpjes sturen. Welterusten BQ.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:24 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Of kijk jij nooit naar filmpjes waar mensen sex hebben?
Mijn ritme is verneukt, ik ben morgen vrij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:25 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk nog wakker?
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een redelijk verschil tussen naar filmpjes kijken en mensen ongevraagd gare filmpjes sturen. Welterusten BQ.
13.gifquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:28 schreef BradleyQ het volgende:
Ik heb echt een gruwelijk hekel aan katten. Ze verharen en ze zijn asociaal als ze ouder worden.
quote:
Een hond is tenminste trouw en gezellig en die kan je leven redden (ja dat gebeurt echt). Katten eten en slapen alleen maar.quote:
Dan kan je dus niet oordelen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:31 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Een hond is tenminste trouw en gezellig en die kan je leven redden (ja dat gebeurt echt). Katten eten en slapen alleen maar.![]()
Maar goed, ik kan alleen oordelen over de katten van andere mensen. En dat zijn er sowieso niet veel.
iPod Touch?quote:
Wellicht niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:33 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dan kan je dus niet oordelen?
Ik ben ook voor honden, vind ze heerlijk, maar kittens (de onze iig) zijn leuker dan ik dacht.
Katten zijn gewoon gaaf, klaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:37 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Wellicht niet.
Maar familie en vrienden hebben katten die ouder zijn dan 5 jaar en die doen dus ECHT niets meer. Oké je krijgt 1x per dag een kopje van ze en verder liggen ze wat in de zon. Maar dan heb ik dus echt liever een hond.
Hij heeft er natuurlijk filmpjes op staan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:37 schreef Oneself het volgende:
Nee, iPod Touches zijn niet verslavend.
Wat doe jij met je iPod dan, Joppie?
ja iPod touch inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:37 schreef Oneself het volgende:
Nee, iPod Touches zijn niet verslavend.
Wat doe jij met je iPod dan, Joppie?
Graag gedaan. Was ist?quote:
VOOOOLAAAAREEE!quote:
euh, ik zei niks over een genre toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:40 schreef Oneself het volgende:
Haha ja, 'home-made vids' van Joppie zelf bekende hij net toch? Ah, zo.
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:40 schreef Oneself het volgende:
Haha ja, 'home-made vids' van Joppie zelf bekende hij net toch? Ah, zo.
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:13 schreef joppie_saus het volgende:
Filmpjes op het internet genoeg. Maar ik heb home-made![]()
quote:I'm blue dabadee dabadai
Ja, huhu 1 + 1 = 2, liefje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:44 schreef joppie_saus het volgende:
Dan nog niks over een genre, alleen dat er op internet genoeg filmpjes staan en ik home-made filmpjes heb (6)
Een beetje die-hard doet eerst een festival in Duitsland, maakt dan snel nog een herkansing, pakt twee avonden keiweek mee, gaat dan naar Lowlands en pakt daarna nog een week Noorderzon mee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:48 schreef Oneself het volgende:
LL is pas a/h einde van de week. Een beetje die-hard doet beide.
Haha, okee, jij wint. Veel plezier!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Een beetje die-hard doet eerst een festival in Duitsland, maakt dan snel nog een herkansing, pakt twee avonden keiweek mee, gaat dan naar Lowlands en pakt daarna nog een week Noorderzon mee.
Tot over een poos, paupers.
Haha, ye think?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:04 schreef Peterselieman het volgende:
Vannacht is er zo te lezen veel gebeurd hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |